Herkese Merhaba arkadaşlar monitörümde 1ms modunu bulamıyorum sadece ayarlar kısmında Yanıt Verme Zamanı gibi bir bölüm var orada'da Standart , Gelişmiş ve Ultra hızlı olarak 3seçenek var fakat internette izlediğim videodaki gibi 1ms modunu görüp aktif etme seçeneğini bulamadım yardımcı...