beyler denk gelen var ise bilir 1 hafta içinde aldığım anakart arızalı çıktı yenisini aldım bu sefer soğutucu arızalı çıktı şimdi de oyun oynarken monitör bir anda bu hale geldi hdmı dp ile denedim değişen bir şey yok çıkardığım zaman da aynı ekran kartında sorun yok yani tamiri söz konusu mu bu...