Arama sonuçları: *

  1. X

    İphone olarak ne almalıyım?

    Merhaba, 18 yaşındayım ve iphone almayı düşünüyorum. Günümüz şartlarında iphoneler çok pahalı olduğu için yd alsam mı diye düşünüyorum. Sizce yd mi almalıyım? düz iphone yerine pro almayı tercih ederim.
Geri
Top