Garanti kapsamında aynı arızayı 2 defa veren monitörde değişim olmadı

Caravas

80+
Katılım
22 Mayıs 2020
Mesajlar
5
Reaksiyon skoru
0
Selamlar. Geçen haftalarda ASUS marka monitörüm daha önce verdiği bir arızayı tekrar verdi. Garantisi devam eden monitörümü ASUS teknik servise yolladım ve not kısmına aynı arızayı 2. defa verdiğini ve değişim talep ettiğimi belirttim. Fakat bu sabah tamir durumunu kontrol ettiğimde ürün onarıldı ve kargoya verilecek tarzı bir ibare gördüm. Bildiğim kadarıyla ürün garanti kapsamında aynı arızayı 2 defa verirse değişim talep edebiliyorduk. Fakat ben servis not kısmına yazmama rağmen herhangi bir değişim söz konusu değil. Bu durumda ne yapabilirim?
 

Ekler

  • resim_2025-08-18_121329308.webp
    resim_2025-08-18_121329308.webp
    17.9 KB · Hit: 43
Selamlar. Geçen haftalarda ASUS marka monitörüm daha önce verdiği bir arızayı tekrar verdi. Garantisi devam eden monitörümü ASUS teknik servise yolladım ve not kısmına aynı arızayı 2. defa verdiğini ve değişim talep ettiğimi belirttim. Fakat bu sabah tamir durumunu kontrol ettiğimde ürün onarıldı ve kargoya verilecek tarzı bir ibare gördüm. Bildiğim kadarıyla ürün garanti kapsamında aynı arızayı 2 defa verirse değişim talep edebiliyorduk. Fakat ben servis not kısmına yazmama rağmen herhangi bir değişim söz konusu değil. Bu durumda ne yapabilirim?
Değişim lik bi olay yoksa tamir edilebilicek bişey se yapıcak bişey yok bişey yapamazsın tamir edemeselerdi yenisini verirlerdi zaten
 
Değişim lik bi olay yoksa tamir edilebilicek bişey se yapıcak bişey yok bişey yapamazsın tamir edemeselerdi yenisini verirlerdi zaten
Sorun tamir edilip edilmemesi değil. Garantisinin bitmesine az bir süre var ve ürün aynı sıkıntıyı tekrar ediyor. Araştırdığıma göre tüketici haklarında bir madde var. Ürün garanti kapsamı içerisindeyken aynı arızayı 2 kez veya farklı arızaları 4 kez verirse değişim hakkı tanıyorlar. Bende de garanti kapsamında 2 kere aynı yerden aynı arızayı verdiği için değişim talep etmiştim fakat bir sonuç alamadım.
 
Sorun tamir edilip edilmemesi değil. Garantisinin bitmesine az bir süre var ve ürün aynı sıkıntıyı tekrar ediyor. Araştırdığıma göre tüketici haklarında bir madde var. Ürün garanti kapsamı içerisindeyken aynı arızayı 2 kez veya farklı arızaları 4 kez verirse değişim hakkı tanıyorlar. Bende de garanti kapsamında 2 kere aynı yerden aynı arızayı verdiği için değişim talep etmiştim fakat bir sonuç alamadım.
Zaten garantinin bitmesine az bi süre olduğu için yardımcı olmuyolardır şuanda mahkemeye filanda uğraşamazsın yapıcak bişey yok en fazla arayıp konuş
 
Sorun tamir edilip edilmemesi değil. Garantisinin bitmesine az bir süre var ve ürün aynı sıkıntıyı tekrar ediyor. Araştırdığıma göre tüketici haklarında bir madde var. Ürün garanti kapsamı içerisindeyken aynı arızayı 2 kez veya farklı arızaları 4 kez verirse değişim hakkı tanıyorlar. Bende de garanti kapsamında 2 kere aynı yerden aynı arızayı verdiği için değişim talep etmiştim fakat bir sonuç alamadım.
ara musteri hizmetlerını durumu belirt eger yapamayacaklarını soylerlerse yasal hakklarını kullanacagnı soyleyıp kapat telefonu ve the basvur
 
Selamlar. Geçen haftalarda ASUS marka monitörüm daha önce verdiği bir arızayı tekrar verdi. Garantisi devam eden monitörümü ASUS teknik servise yolladım ve not kısmına aynı arızayı 2. defa verdiğini ve değişim talep ettiğimi belirttim. Fakat bu sabah tamir durumunu kontrol ettiğimde ürün onarıldı ve kargoya verilecek tarzı bir ibare gördüm. Bildiğim kadarıyla ürün garanti kapsamında aynı arızayı 2 defa verirse değişim talep edebiliyorduk. Fakat ben servis not kısmına yazmama rağmen herhangi bir değişim söz konusu değil. Bu durumda ne yapabilirim?
Marka Model Neydi Hocam
 
ara musteri hizmetlerını durumu belirt eger yapamayacaklarını soylerlerse yasal hakklarını kullanacagnı soyleyıp kapat telefonu ve the basvur
Asus desteğe mail atmıştım destekten "cihazınızın değişim koşullarını sağlamadığı tespit edildiğinden, arıza onarımı gerçekleştirilmiştir." Diye bir mail geldi bir de satıcı iletişime geçicem olmazsa artık şikayet ederim.
Marka Model Neydi Hocam
Asus Tuf Gaming VG249Q1A
 
Asus desteğe mail atmıştım destekten "cihazınızın değişim koşullarını sağlamadığı tespit edildiğinden, arıza onarımı gerçekleştirilmiştir." Diye bir mail geldi bir de satıcı iletişime geçicem olmazsa artık şikayet ederim.

Asus Tuf Gaming VG249Q1A
İlk 6 içinde sorun olursa değişim iade yapılır fakat eğer monitör kullanılamaz hale gelirse 6 aydan sonra da yapılabilir iade değişim
 
Bahsettiğin mevzuat aynı sorunun garanti süresi içinde 2 defadan fazla yapmış olması koşuluyla seçimlik hakkını devreye sokar. Ama son tamir üzerinden 6 ay geçmeden tekrar sorun yaparsa o zaman thh başvurursun ve büyük ihtimal olumlu sonuçlanır.
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,161,031
Mesajlar
10,464,820
Üyeler
184,372
Son üye
Berkay016
Geri
Top