Turkcell Superonline Rezaleti Kullanmayın Kullandırtmayın

Lisa Su

80+ Bronze
Katılım
28 Temmuz 2020
Mesajlar
871
Reaksiyon skoru
556
Merhabalar, bugün Turkcell Superonline ile yaşadığım deneyimi iletmek istiyorum. Duymayan kalmasın istiyorum.

Bir yıl kadar önce farklı bir yere taşınan bir akrabamızdan superonline interneti devraldık. 90 TL civarı bir fatura geliyordu, 1-2 ay kullandıktan sonra internet kesildi ve telefonla arayınca çözemediler teknik servis geldi 5-6 gün sonra ve bir parça değiştirdiler faturaya ek 130 TL eklediler. 220 TL fatura geldi ödedik internet sorunu çözülmedi. Hala hizmet alamıyorduk.

Sonraki ay 250 TL daha fatura geldi. Arayıp sorduk niye yüksek diye parça bedeli yansıtıldı dediler, geçen ay da yansıtılmıştı dedik hata olmuş düzeltilir dediler düzelmedi. Ödemedik haliyle. İnternet hizmetiniz aktif dediler, 100 kbps bile yoktu google'a yarım saatte falan giriyordu, açılmamış dedik sorun var. Faturayı ödemediğiniz için hızınız düşürülmüş dediler. Biz de yanlış fatura kesildiği için ödemedik dedik.

Meğer yanlış fatura kesmemişler taahhüt bitmiş taahhütsüz fiyata çevirmişler haberimiz yok. 350 TL fatura geldi 3. ay ve 3 aydır hizmet alamadığımız halde şuan iptal etmek istememize rağmen 780 TL borcunuzu ödeyin yoksa iptal işlemi başlatamam yeni fatura kesilmeye devam eder dediler.

90 liralık interneti alamadığım halde her ay 250 300 lira fatura kesiliyor, borç birikmiş 780 TL'ye ve ödemezsek yeni fatura kesilerek borç büyüdükçe büyüyecek. Hizmet alıyor muyum aynı zamanda? O da yok. Kullanmadığım şeye taahhütüm de bitmiş olmasına rağmen fatura kesmeye devam ediyorlar. 780 TL borç nedir? İnsanın ödeyesi gelmiyor, ki şuan bir anda o kadar borcu ödeyecek durumum da yok.

Ne önerirsiniz? Sizce kendimi zorlayıp ödeyip iptal mi ettireyim? Yoksa başka çözüm bulunur mu?

Bundan sonra da ne olursa olsun Turkcell şirketine ait herhangi bir abonelik yapmam, yapana da engel olmaya çalışırım.
 
Merhabalar, bugün Turkcell Superonline ile yaşadığım deneyimi iletmek istiyorum. Duymayan kalmasın istiyorum.

Bir yıl kadar önce farklı bir yere taşınan bir akrabamızdan superonline interneti devraldık. 90 TL civarı bir fatura geliyordu, 1-2 ay kullandıktan sonra internet kesildi ve telefonla arayınca çözemediler teknik servis geldi 5-6 gün sonra ve bir parça değiştirdiler faturaya ek 130 TL eklediler. 220 TL fatura geldi ödedik internet sorunu çözülmedi. Hala hizmet alamıyorduk.

Sonraki ay 250 TL daha fatura geldi. Arayıp sorduk niye yüksek diye parça bedeli yansıtıldı dediler, geçen ay da yansıtılmıştı dedik hata olmuş düzeltilir dediler düzelmedi. Ödemedik haliyle. İnternet hizmetiniz aktif dediler, 100 kbps bile yoktu google'a yarım saatte falan giriyordu, açılmamış dedik sorun var. Faturayı ödemediğiniz için hızınız düşürülmüş dediler. Biz de yanlış fatura kesildiği için ödemedik dedik.

Meğer yanlış fatura kesmemişler taahhüt bitmiş taahhütsüz fiyata çevirmişler haberimiz yok. 350 TL fatura geldi 3. ay ve 3 aydır hizmet alamadığımız halde şuan iptal etmek istememize rağmen 780 TL borcunuzu ödeyin yoksa iptal işlemi başlatamam yeni fatura kesilmeye devam eder dediler.

90 liralık interneti alamadığım halde her ay 250 300 lira fatura kesiliyor, borç birikmiş 780 TL'ye ve ödemezsek yeni fatura kesilerek borç büyüdükçe büyüyecek. Hizmet alıyor muyum aynı zamanda? O da yok. Kullanmadığım şeye taahhütüm de bitmiş olmasına rağmen fatura kesmeye devam ediyorlar. 780 TL borç nedir? İnsanın ödeyesi gelmiyor, ki şuan bir anda o kadar borcu ödeyecek durumum da yok.

Ne önerirsiniz? Sizce kendimi zorlayıp ödeyip iptal mi ettireyim? Yoksa başka çözüm bulunur mu?

Bundan sonra da ne olursa olsun Turkcell şirketine ait herhangi bir abonelik yapmam, yapana da engel olmaya çalışırım.
Markayı kötülemenin bi anlamı yok tahahhütünüz bitmiş ve yeni tarifeye geçmediğiniz ve sözleşme imzalamadığınız için böyle olmuş
Akrabanıza tahahhüt ne zaman bitecek sorusunu sorsaysınız böyle bir sorun yaşamazdınız
 
Markayı kötülemenin bi anlamı yok tahahhütünüz bitmiş ve yeni tarifeye geçmediğiniz ve sözleşme imzalamadığınız için böyle olmuş
Akrabanıza tahahhüt ne zaman bitecek sorusunu sorsaysınız böyle bir sorun yaşamazdınız
Fatura bedeli neden yüksek diye sorduğumda ikinci faturaya da tamir bedeli yansıtılmış hatalı olmuş değil de tahhütünüz bitmiş deselerdi bilirdim.
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

Taahütün bittiği mesajı sizin o komşulara gitmemiş mi?
Gitsin gitmesin abi, bize bildirmediler ama ben zaten arayıp sorunca hatalı fatura kesilmiş düzeltilecek dediler ben de o yüzden ödemedim. Meğer taahhüt bitmiş.
 
Bende kullanıyorum hiçbir sorun yaşamadım, kişisel sorun için markayı kötülemeye gerek yok
 
Herhangi bir tahhüt bitti yeni fiyat veriyoruz diye bilgilendirme yapılmadımı hiç? Eğer yapılmadıysa bence yasal yollara başvurun.
Bilgilendirmeleri gerekirdi.
 
Markayı kötülemenin bi anlamı yok tahahhütünüz bitmiş ve yeni tarifeye geçmediğiniz ve sözleşme imzalamadığınız için böyle olmuş
Akrabanıza tahahhüt ne zaman bitecek sorusunu sorsaysınız böyle bir sorun yaşamazdınız
Ayrıca markayı kötülememek için elimde bir sebep yok. Normal Turkcell'de bile arkadaşlarımdan görüyorum saçma sapan bi uygulama açıp reklam izliyorlar, 2 mahalle öteye gidip internet hediyesi kovalıyorlar. Ya sen Turkcell'sin derdin ne millete video reklam izletiyorsun bedava android oyunu gibi.
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

Bende kullanıyorum hiçbir sorun yaşamadım, kişisel sorun için markayı kötülemeye gerek yok
Taahhüt olmamasına rağmen iptal talebini fatura borcunu ödemeden almamak yasadışı. Borcu yarın öbür gün öderiz neyse de iptal etme hakkı bile verilmiyor, zorla fatura kesiliyor. Bu sebeple markayı kötülüyorum ve haklı olduğumu düşünüyorum.
 
Fatura bedeli neden yüksek diye sorduğumda ikinci faturaya da tamir bedeli yansıtılmış hatalı olmuş değil de tahhütünüz bitmiş deselerdi bilirdim.
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:


Gitsin gitmesin abi, bize bildirmediler ama ben zaten arayıp sorunca hatalı fatura kesilmiş düzeltilecek dediler ben de o yüzden ödemedim. Meğer taahhüt bitmiş.
Komşunuza gittiyse ve size bildirmediyse Tamamen komşunuzun hatası. Çaktırmadan bi sorun taahhüt bitti mesajı geldim diye
 
Tahahhüt bimiş yani
Turkcell kraldır
şuan 26 27 ay oldu tahaddüt devam edeli
2. tahaddüt başlangıcım (24 ay bitti başka bir tarifesine geçtim)
sonrakisinde muhtemelen modemli ucuz bir tarifeye geçerim
Bende devam ediyorum burdaki sıkıntı arkadaşta
Akrabasından internet alıyor ve tahahhütünü sorgulamıyor etmiyor tahahhüt bitince 250 350 tl normal fiyat
 
Bende şuan Superonline kullanıyorum hiçbir sorun yok
 
Komşunuza gittiyse ve size bildirmediyse Tamamen komşunuzun hatası. Çaktırmadan bi sorun taahhüt bitti mesajı geldim diye
Burada asıl sorun yüklü miktarda faturayı ödemeden iptal talebi almayıp yüklü miktarda fatura kesilmeye devam edilmesi. Komşunun bildirmesi falan değil.
 
Turkcell Superonline da internete 4 kişi bağlanınca ping oluyor mu?
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,156,511
Mesajlar
10,423,016
Üyeler
183,789
Son üye
yuppir
Geri
Top