Tcl S600 Kulaklığı Satıcı İptal Etmemi İstiyor

İptal etme tabii ki, ürünü göndermesi gerekiyor bir sıfırı eksik yazmamış bile isteye yazdığı fiyat sonra gelip bu yanlış oldu olur mu hiç.
İptal etmese bile satıcı kendisi iptal ediyor hocam başıma geldi biliyorum. Müşteri hizmetleri de yardımcı olmuyor
 
Yanlış yazilabiliyor. İade edin benim fikrim. N11 le sıkıntı çekiyor siparişinizi iptal etmek için diye bıliyorum.
 
Fiyat yanlış oldugunu sanmıyorum, sıfır eksik falan da yazılmış degil, aynı kulaklıgı 2 3 ay önce hepsiburadadan 399 liraya almıştık binlerce stok vardı diye tahmin ediyorum uzunca süre satışa açık kalmıştı. Yine benzer bir indirimdir fakat stoktan fazlasını satmışlardır diye düşünüyorum.
 
Satıcılar zorunlu indirim uygulamak zorunda e ticaret platformlarında. Bu da onlardan biri muhtemelen. O yüzden olabilir. Eninde sonunda iptal edilip gelmeyecek ürün. Olan satıcının algoritmasına olacak. İptal etme. Kalsın. Gönderirse sen karlı, göndermezsen onlar zararlı çıkar her türlü.
 
aynen bencede iptal etme yüksek fiyat yazıp alsaydın hatayla yüksek fiyat yazmışız deyip gerimi ödeyeceklerdi sanki
 
İptal etmese bile satıcı kendisi iptal ediyor hocam başıma geldi biliyorum. Müşteri hizmetleri de yardımcı olmuyor
Öyle bir durumda THH ye başvuru yapman gerekiyor güzel bir şekilde geri dönüş alınır.
 
Çiğrkefliğe gerek yok kendinizi satıcının yerine koyun. Yanlış fiyat girdiği için ne kadar zarar edecek kim bilir.
İptal edin haklı bende satış yapıyorum nadirde olsa sayımlarda yanlışlık oldumu stoklar 3 veya 4 adet fazla girilebiliyor satıcı iptal ettiği zaman ise ceza yiyor o yüzden uğraştırmayın iptal edin hocam
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

Uğraşmak istemedim aslında da süreç nasıl işliyor bilgisi olan varsa anlatabilir mi
 
Uğraşmak istemedim aslında da süreç nasıl işliyor bilgisi olan varsa anlatabilir mi
hocam kesinlikle iptal etmeyin.Sizden iptal etmenizi istiyorlar çünkü onlar tüm siparişleri iptal ederlerse n11 tarafından kurdukları mağaza kapanır.İptal etmeyeceğimve ürünü aldığım fiyattan göndermenizi istiyorum diye cevaplayın bekleyin.N11 müşteri hizmetlerini arayıp firmanın böyle söylediğini ve mağdur olduğunuzu söyleyin yeterli.
 
İptal edin haklı bende satış yapıyorum nadirde olsa sayımlarda yanlışlık oldumu stoklar 3 veya 4 adet fazla girilebiliyor satıcı iptal ettiği zaman ise ceza yiyor o yüzden uğraştırmayın iptal edin hocam
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:
Stokla ilgili değil direkt ürün ellerinde var ve fiyatı düşük girdiklerini belirtiyorlar. Böyle hata olmaz
 
hocam kesinlikle iptal etmeyin.Sizden iptal etmenizi istiyorlar çünkü onlar tüm siparişleri iptal ederlerse n11 tarafından kurdukları mağaza kapanır.İptal etmeyeceğimve ürünü aldığım fiyattan göndermenizi istiyorum diye cevaplayın bekleyin.N11 müşteri hizmetlerini arayıp firmanın böyle söylediğini ve mağdur olduğunuzu söyleyin yeterli.
Bu durumu amazomda yaşadım aynen dediğiniz gibi yaptım fakat mağaza kapanmayı göze alarak ürünün gönderimini iptal etti. Müşteri hizmetleri de yardımcı olamadı.
 
Merhaba arkadaşlar geçen bir indirim paylaşmıştım. N11den tcl s600 kulaklık 430liraya aldım. Perşembeden beri bekliyorum kargoya verilmedi. Satıcıya defalarca soru sordum cevap vermedi. Bugün ise cevap gelmiş. Satıcı yanlış fiyatlandırma yaptık iptal etmeniz gerekiyor yazdı. Sizce ne yapmalıyım?
Dostum aynısını ben vatan bilgisayarda yaşadım normalde Asus rx 6700 XT modelini 13.500 den satiyorlardi 19 Mayıs'ta indirimlerde 5294 TL ye düştü diye aldım sonra yanlış fiyatlandırma diye iptal ettiler thhye başvurdum thh beni haklı buldu karara 15 günlük itiraz süreleri yeni doldu ama stoklarında benim aldığım ekran kartı yok ama mecbur temin edicekler peşine dus derim
 
Kulaklık 800 tl hepsiburada da . İndirim gibi durmuyor gerçekten yanlış gibi fiyat. Benim olaya bakış açım "etme bulma dünyası" cümlesi olduğu için ben olsam iptal ederim. Bir alışveriş yapacaksam iki tarafta razı olsun diye düşünürüm hak geçmesin yani. Gerisi senin kararın ama iptal etsen daha iyi kişisel fikrim.
 
Geri
Top