Yardım (GÜNCELLEME ! THH DAVASINI KAZANDIM) MediaMarkt Kırık Monitör Sattı ve Değişim/İade Yapmıyor

Reis g.o 5500 lira çok para valla üzüldüm çok canın yanmıştır şimdi.
Kendimden biliyorum benimde güç kaynağı sıkıntılıydı ama ALLAHTAN 1K ile işin içinden çıktım.Yenisini alarak.
Sen 5.5K diyorsun yenisini almaya çalışsan bir 5 de oraya bir monitör sana gelecek +10K ya.
sağolasın. zaten müşteriye bir monitör daha temin etmem gerek aynısından 5700 tl oda incehesapta. napıcam bilmiyorum.
 
Merhabalar. 29 Eylül tarihinde Maltepe Piazza AVM MediaMarkt'tan 5500 TL'ye Asus TUF VG279Q1R monitör satın aldım. Monitörü satmak için almıştım ve bugün müşteriye kurulumunu yaptıktan sonra ekran kırık çıktı. 13 gün yatan monitörün bende kırılmadığına nereden eminim derseniz, MediaMarkt'ta ürünü aldığımda kutu hasarları vardı ve ürünü açıp kontrol ettirmek istedim. Kutuyu açtılar baktık personelle ve bana max. 15 saniye fiziksel olarak gösterdiler ve IPS mat ekran hiçbir kırık falan görülmüyordu monitörü çalıştırmadılar bile. Şuan kırık haliyle bile çok detaylı bakılmadıkça kırığı belli olmuyor. Çalıştırana kadar bile anlamadık. Ayrıca monitör 13 gün boyunca yattı yani yerinden oynamadı bile.

Bugün saat 7 sularında MediaMarkt'a gittim ve gördüğüm muameleye bakın. Bana faturaya bakıp '14 gün geçmiş bir işlem yapamayız servise göndeririz' dediler, ki 14 gün geçmedi 14. günün içindeyiz. Servise gitse bir monitör parası çıkıcak diye çok söyledim umurlarında olmadı. İlgilenen arkadaş bana bunları söyledikten sonra 3-4 müşteriyle ilgilendi benden uzaklaşarak, gittim yanına 'bir işlem yapılmayacak mı?' dedim ve bana 'kardeşim sana anlattım 14 gün geçmiş kutu açılmış bir şey yapamam' dedi. Ama benim kutuyu orda açtırdığımı ısrarla anlamamazlıktan geliyor. Bir kez daha yanına gidip sordum bi yöneticisine sormuş onay çıkmamış, diğer yöneticisine sormuş yine onay çıkmamış vb. vb. dedi beni oyalayıp durdular orda. Sonunda bende çıktım mağazadan.

5500 TL az bir para değil arkadaşlar bu paranın çöpe gitmesi çok koyar insana benim bu durumdan kurtulmam gerekiyor haksız yere parama çöküyorlar. Orada görüntü almamaları, çalıştırmamaları 1. hataları, 14 gün geçti diyip 14. günün içinde olduğumuzu varsaymamaları 2. hataları, kutuyu orda açtırdığımı söylememe rağmen kutu açılmış falan diyip geçiştirmeleri 3. hataları. THH'ye başvurmayı düşünüyorum buradan bir sonuç çıkar mı bilenler varsa yardımcı olursa çok iyi olur. Eğer bir sonuç çıkmazsa da servise göndersek 5000 altı ücret çıkar mı ? Zararımı azaltayım en azından yaptırırım belki bir monitöre yine 5500 6000 vermekten iyidir.

Kutudaki hasar fotoğrafları, 2 delik olan yerde kırık çizgileri var detaylı bakınca gördüm.
Alıntıyı görüntüle
Kırığa buranın sebep olduğunu düşünüyorum
Alıntıyı görüntüle
Bundan dolayı kırıldığını düşünmüyorum ama hasarlı kısım
elinde kırık olduğuna dair kutu açılış videoları ( sıfırdan ) yoksa tüketici hakem heyetinden red çıkar. ürünü teslim alalı 14 gün olduğu için thh direkt olarak neden 14. günde gitti diye sorgular delil ister veremezsen davayı kaybedersin.
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

birde ekran kırıkları garanti kapsamı dışıdır. kargoyu teslim almaman gerekiyordu. hasarlı kutuları teslim almayın arkadaşlar. geçmiş olsun.
 
elinde kırık olduğuna dair kutu açılış videoları ( sıfırdan ) yoksa tüketici hakem heyetinden red çıkar. ürünü teslim alalı 14 gün olduğu için thh direkt olarak neden 14. günde gitti diye sorgular delil ister veremezsen davayı kaybedersin.
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

birde ekran kırıkları garanti kapsamı dışıdır. kargoyu teslim almaman gerekiyordu. hasarlı kutuları teslim almayın arkadaşlar. geçmiş olsun.
detaylı oku hocam mağazadan aldım.
 
detaylı oku hocam mağazadan aldım.
mağaza'dan aldıysan zaten 14 gün koşulu yok. mesafeli satışlar için geçerlidir 14 gün şartı. görerek teslim aldığın bir ürünü mağaza iade / teslim almaz.
 
5k lık bir ders almış oldun bir sonuca ulaşması çok zor. Önemli olan can sağlığı yapacak bir şey yok.
 
ben kontrol istediğimde ekrana bağlamayan, elektriğe takmayan onlar ama gördüğüm ve ses etmediğim için suçlu ben mi oluyorum burada ? burada onların yaptığı bir açık var tam anlamıyla kontrol sağlamıyorlar.
evet
 
Değişim yaparlarmı
yaparlardı. aynı gün gitseydi.
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

mağaza'dan alınan ürünlerde kutu açılmamış ürün kurulumu yapılmamış olma şartı ile iadesi sağlanır 7 gün içinde. ama 14 gün geçmiş ürün açılmış kurulum yapılmış kırık olduğunu müşteri söylüyor. mağaza olsanız ne düşünürdünüz ? müşteri kırdı diye düşünürdünüz evet herkes böyle düşünür. O yüzden mağazadan aldınız eve geldiniz kutu açtınız kırık çıktı anında gitmeniz lazım mağazaya. bu iyi niyet göstergesi olduğu için firma tutanak tutup malı geri alır ( mediamarkt ve vatan ) birden fazla kez tecrübe ettiğim bir olaydır.
bu konuda arkadaşın yapacağı tek şey var. önce ürünü asus yetkili servisine yollar servis bir rapor düzenler ve kullanıcı hatası diye tamiri red eder. bu raporla birlikte ürün faturasını da dosyaya ekleyerek gerek online gerek fiziksel olarak thh başvurulur. elinde delil varsa arkadaş kazanır yoksa kaybeder.
 
yaparlardı. aynı gün gitseydi.
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

mağaza'dan alınan ürünlerde kutu açılmamış ürün kurulumu yapılmamış olma şartı ile iadesi sağlanır 7 gün içinde. ama 14 gün geçmiş ürün açılmış kurulum yapılmış kırık olduğunu müşteri söylüyor. mağaza olsanız ne düşünürdünüz ? müşteri kırdı diye düşünürdünüz evet herkes böyle düşünür. O yüzden mağazadan aldınız eve geldiniz kutu açtınız kırık çıktı anında gitmeniz lazım mağazaya. bu iyi niyet göstergesi olduğu için firma tutanak tutup malı geri alır ( mediamarkt ve vatan ) birden fazla kez tecrübe ettiğim bir olaydır.
ürün 13 gün yattı açmadım kutusunu mağazadan geldim dükkana koydum. benim bunu onlara kanıtlamamam çok zor biliyorum bu yüzden bir ümidim yok ama yalan söylemiyorum içim rahat. Allahlarından bulsunlar.
 
ürün 13 gün yattı açmadım kutusunu mağazadan geldim dükkana koydum. benim bunu onlara kanıtlamamam çok zor biliyorum bu yüzden bir ümidim yok ama yalan söylemiyorum içim rahat. Allahlarından bulsunlar.
maalesef. kutu açılış videosu yoksa üzgünüm. şansın yok. ama yukarda yazdığım gibi şansını dene istersen yinede

senin hatan şunlar

1. hasarlı kutuyu teslim almak
2. ürünün kutusunu açıp aynı gün ekranı ve monitörü test etmemek.
3. kutu açılışında da video çekmemek

geçmiş olsun cana geleceğine mala gelsin
 
ürün 13 gün yattı açmadım kutusunu mağazadan geldim dükkana koydum. benim bunu onlara kanıtlamamam çok zor biliyorum bu yüzden bir ümidim yok ama yalan söylemiyorum içim rahat. Allahlarından bulsunlar.
Ne yapacaksınız kral peki,
 
Geri
Top