Neler Yeni

Yardım 14 Gün İade Hakkında Bilgisi Olan

Ukhai

80+ Bronze
Katılım
28 Nisan 2022
Mesajlar
601
Merhabalar 2 hafta önce İtopya üzerinden monitör satın aldım 1 adet ölü piksel çıktı ve değişim yaptım bugün yenisini getirdiler fakat bunda da 3 tane ölü piksel var sormak istediğim soru şu normalde 14 gün iade hakkımız var ve iade etmek istiyorum fakat benim monitörüm değişimden daha yeni geldiği için 2 haftalık süre bitti yeni gelen monitör içinde 2 hafta veriyorlar mı?
 

Cavuskerem

80+ Platinum
Katılım
27 Mart 2022
Mesajlar
12,454
Dahası  
Reaksiyon skoru
6,349
İsim
Kerem Çavuş
sanmıyorum ama yine iade etmende sorun çıkarcaklarını sanmıyorum
 

habbassaka

80+ Silver
Katılım
15 Ekim 2022
Mesajlar
2,106
Dahası  
Reaksiyon skoru
1,203
İsim
Berk
Merhabalar 2 hafta önce İtopya üzerinden monitör satın aldım 1 adet ölü piksel çıktı ve değişim yaptım bugün yenisini getirdiler fakat bunda da 3 tane ölü piksel var sormak istediğim soru şu normalde 14 gün iade hakkımız var ve iade etmek istiyorum fakat benim monitörüm değişimden daha yeni geldiği için 2 haftalık süre bitti yeni gelen monitör içinde 2 hafta veriyorlar mı?
fatura tarihi önemli bu da işin aldatmacası oluyor işte şimdi elinizde 3 ölü pixelli ürün var bunun içinde büyük ihtimal değişim değil garantiye yönlendirecekler garanti ne çıkarsa artık...
 

Ukhai

80+ Bronze
Katılım
28 Nisan 2022
Mesajlar
601
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #4
fatura tarihi önemli bu da işin aldatmacası oluyor işte şimdi elinizde 3 ölü pixelli ürün var bunun içinde büyük ihtimal değişim değil garantiye yönlendirecekler garanti ne çıkarsa artık...
Fatura tarihine göre 14 gün geçti fakat bu benim hatam değil. Muhtemelen 3.kez değişim olsa yine ölü pikselli monitörü gönderecekler yani her türlü 14 günü geçiyor.
 

habbassaka

80+ Silver
Katılım
15 Ekim 2022
Mesajlar
2,106
Dahası  
Reaksiyon skoru
1,203
İsim
Berk
Fatura tarihine göre 14 gün geçti fakat bu benim hatam değil. Muhtemelen 3.kez değişim olsa yine ölü pikselli monitörü gönderecekler yani her türlü 14 günü geçiyor.
14gün iade süreci olduğundan firmaların işine geliyor ürün değişimi yapmak. Hem sizi mağdur etmiyor gibi oluyor hem ürün satışı onaylanıyor(dolaylı yoldan 14gün geçiyor). Bu durumda iki seçeneğiniz kalıyor ya en başta ürün değişimi istemediğinizi, iade etmek istediğinizi belirteceksiniz veya riske girip ürünü değiştirerek, iade hakkınızdan feragat edeceksiniz. Yapacak bir şey yok ama size 3.monitör göndereceklerini sanmıyorum. Tahminimce garantiye yönlendirirler. Umarım ben yanılırım, değişim veya iade alırlar. Yaşadığınız durum kötü bir şey çünkü.
 

burakk_

80+
Katılım
1 Aralık 2022
Mesajlar
57
Dahası  
Reaksiyon skoru
35
İsim
Burak Turan
Amazondan bir monitör almıştım sorunlu çıktı değişime yolladım yeniden 30 gün iade hakkı vermişlerdi bu amazonun adamlığıda olabilir ama 2. Gelen monitör için hak vermeleri lazım
 

Ukhai

80+ Bronze
Katılım
28 Nisan 2022
Mesajlar
601
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #7
14gün iade süreci olduğundan firmaların işine geliyor ürün değişimi yapmak. Hem sizi mağdur etmiyor gibi oluyor hem ürün satışı onaylanıyor(dolaylı yoldan 14gün geçiyor). Bu durumda iki seçeneğiniz kalıyor ya en başta ürün değişimi istemediğinizi, iade etmek istediğinizi belirteceksiniz veya riske girip ürünü değiştirerek, iade hakkınızdan feragat edeceksiniz. Yapacak bir şey yok ama size 3.monitör göndereceklerini sanmıyorum. Tahminimce garantiye yönlendirirler. Umarım ben yanılırım, değişim veya iade alırlar. Yaşadığınız durum kötü bir şey çünkü.
Gigabyte monitörlerden bu saatten sonra uzak dururum bu da ders oldu.
 

Trifact

80+ Silver
Katılım
3 Kasım 2022
Mesajlar
3,201
Dahası  
Reaksiyon skoru
1,493
İsim
Yusuf
Merhabalar 2 hafta önce İtopya üzerinden monitör satın aldım 1 adet ölü piksel çıktı ve değişim yaptım bugün yenisini getirdiler fakat bunda da 3 tane ölü piksel var sormak istediğim soru şu normalde 14 gün iade hakkımız var ve iade etmek istiyorum fakat benim monitörüm değişimden daha yeni geldiği için 2 haftalık süre bitti yeni gelen monitör içinde 2 hafta veriyorlar mı?
hayır monitörün 2 haftalık süresi kargonun sana teslim ettiği süreç için geçerli örn. ilk monitör geldi 2 sonra kargolandın yenisi sata 8 gün sonra geldi. 10 kaybetmiş olmuyorsun sadece 2 gün kaybetmiş oluyorsun.
 

rynsz

80+ Bronze
Katılım
28 Temmuz 2022
Mesajlar
1,039
tabii ki iade edebilirsin.
 

Ukhai

80+ Bronze
Katılım
28 Nisan 2022
Mesajlar
601
hayır monitörün 2 haftalık süresi kargonun sana teslim ettiği süreç için geçerli örn. ilk monitör geldi 2 sonra kargolandın yenisi sata 8 gün sonra geldi. 10 kaybetmiş olmuyorsun sadece 2 gün kaybetmiş oluyorsun.
İtopya ile konuştum ve dediklerinizin aynısını söyledim 2 haftalık sürenin servisteki değişim sürecinden dolayı olduğunu söyledim fakat bizim yapabileceğimiz bir şey yok dedi isterseniz garantiye gönderin tamir yapalım dedi. Sizce Tüketici Hakem Heyetine başvursam ürünün değişimi için yardımcı olurlar mı? Çünkü mağdur durumdayım.
 

Trifact

80+ Silver
Katılım
3 Kasım 2022
Mesajlar
3,201
Dahası  
Reaksiyon skoru
1,493
İsim
Yusuf
İtopya ile konuştum ve dediklerinizin aynısını söyledim 2 haftalık sürenin servisteki değişim sürecinden dolayı olduğunu söyledim fakat bizim yapabileceğimiz bir şey yok dedi isterseniz garantiye gönderin tamir yapalım dedi. Sizce Tüketici Hakem Heyetine başvursam ürünün değişimi için yardımcı olurlar mı? Çünkü mağdur durumdayım.
tabikide direk Tüketici Hakem Heyetine başvurun ve durumu tarihi tarihine kadar kargo karyıtlarıyla birlikte yazın. Değişimi geçtim iade bile edebilirsiniz. Ürün sizin elinizde iken geçen süre sizin hakkınız olan o 14 günlük süredir. Serviste veya satıcıda geçen hiçbir gün tüketiciye yansıtılmmaz. hatta şöyle örnk vereyim. 2019 ram almıştım arızalı çıkınca distribitörnden destek talebinde bulundum, fatura tarihinden 2 yılı doldurmasını 5 gün geçmişti yani fatura kaydında garantim bitmiş görünüyordu, fakat firma bana faturadan 1 hafta sonra gönderdiği yani kargo kayıtlarında ürünün benim elime 1 hafta sonra geçtiği için 2 gün garantim daha vardı.
 

Ukhai

80+ Bronze
Katılım
28 Nisan 2022
Mesajlar
601
tabikide direk Tüketici Hakem Heyetine başvurun ve durumu tarihi tarihine kadar kargo karyıtlarıyla birlikte yazın. Değişimi geçtim iade bile edebilirsiniz. Ürün sizin elinizde iken geçen süre sizin hakkınız olan o 14 günlük süredir. Serviste veya satıcıda geçen hiçbir gün tüketiciye yansıtılmmaz. hatta şöyle örnk vereyim. 2019 ram almıştım arızalı çıkınca distribitörnden destek talebinde bulundum, fatura tarihinden 2 yılı doldurmasını 5 gün geçmişti yani fatura kaydında garantim bitmiş görünüyordu, fakat firma bana faturadan 1 hafta sonra gönderdiği yani kargo kayıtlarında ürünün benim elime 1 hafta sonra geçtiği için 2 gün garantim daha vardı.
Teşekkürler en kısa zamanda THH'ye başvuracağım. Bu saatten sonra itopyadan uzak dururum.
 
Top Bottom