Neler Yeni

2 Aylik Sistemde Sivi Sogutma Bozuldu ve GameGaraj Sistemi Yollamami Istiyor

bozkan

80+ Bronze
Katılım
22 Aralık 2021
Mesajlar
563
Merhaba,

Birkac gun once Gamegaraj'dan 2 ay once 23bin TL'ye aldigim sistemimde bulunan MSI MAG CORELIQUID 240R 240mm model sivi sogutmam gurultu yapmaya ve islemciyi sogutmamaya basladi. Yerinden sokerek biraz hareket ettirdim icerisinde hava sikismasi durumu olabilecegine dair yorumlar okuyunca, ve ses kesildi, sogutma performansi da iyiydi. Dun ise sogutucu tamamen calismayi birakti zira Cyberpunk gibi oyunlarda 75 derecelerde olan islemcim bostayken 70 derecelere ulasiyor ve oyunlarda 98 dereceyi goruyordu (oyunlari deneme maksatli kontrollu olarak actim ve sicakligi gorunce kapattim).

Bugun Gamegaraj'a durumu bildirdim ve bana sistemi butun olarak aldigim icin tum sistemi yasadigim yer olan Nigde'den kargolamami ve inceleme yapacaklarini bildirdiler. Problemin sivi sogutmada oldugu apacik ortada oldugu halde butun sistemi gondermemi istiyorlar. Kendilerine bunun cozum yanlisi bir politika olmadigindan, bu islemci sogutucunun kronik olarak problemler yasadiginin hem yabanci hem de Turkce forumlarda belirtildiginden bahsettim fakat kararlari degismedi. Ben akademik personelim ve hem is icin hem de hobilerim icin gunde ortalama olarak 10-12 saat bilgisayar basinda oluyorum. 2 aylik bir sistemde yasanan boylesine bir problemde en azindan biraz musteri memnuniyetini goz onunde bulunduramazlar mi? Sistemi kargoya vermek ve Istanbul'a sag salim ulasaip geri donecegini ummak bile sans isiyken benden bu istediklerinin hic mantikli ve cozum yanlisi olmadigini dusunuyorum.

Suan dogrudan MSI ile iletisime gecip urunu degisim yapip yapamayacaklarini soracagim. Onlardan da olumsuz bir yanit gelmesi halinde cebimden baska bir sogutucu alacagim.

Sizce bu durumda magdur edilmis oluyor muyum? Sistemde komplike bir sorun olsa tum sistemi gondermek mantikli fakat sadece bir sogutucu icin boyle bir eziyete gerek var mi? Yarin gidip alabilecegim en ucuz hava sogutucuyu sisteme takacagim ve sorunun cozulecegine de eminim. Peki 1700TL verdigim bozuk sivi sogutmayi napacagim? Gercekten trajikomik.

Ilgili video
Sicaklik degerleri
 

Ekler

  • msi sogutucu sorunu batikan ozkan.png
    msi sogutucu sorunu batikan ozkan.png
    676.8 KB · Hit: 46

dmns24

80+ Bronze
Katılım
9 Mayıs 2021
Mesajlar
901
Dahası  
Reaksiyon skoru
432
İsim
Sefa Duman
Sadece gamegarajda değilki bütün sistem satan yerlerde öyle. Hazır sistemin hepsini kargolamanı istiyorlar.
 

Jaess

80+ Gold
Katılım
26 Mart 2020
Mesajlar
6,039
En İyi Cevap
4
Bu aralar MSI ın bu modellerindeki sorunlara çok sık denk gelmeye başladım. Büyük ihtimalle kronik olarak sıkıntılı bir soğutma.
 

Logithx

80+ Bronze
Katılım
27 Aralık 2020
Mesajlar
747
Kargolamanın berbat olduğu bir ülkede sistemin tamamını istemeleri çok saçma olurda hangi parçada sorun olduğunu anlayamazsın o zaman sistemi gönder sorun olan parça belli bu kadar işi yokuşa sürmeleri de yanlış bu tarz firmalardan sistem alanlar eksik parça hasarlı ürün kargolama esnasında hasar alma bir çok şikayet var sistemin tekrar sağlam gelip gelmeyeceğinin garantisi yok o yüzden gideceksin parçaları kendin teker teker alacaksın bu durumu yaşamamak için parçanın garantörü satıcı firma değildir kutu içerisinde garantisini sağlayan firma bellidir sen orayı arayaıp görüş direk parçayı oraya gönder onların vereceği rapora göre hareket edersin..
 

GazzeliAtalay

80+ Bronze
Katılım
31 Ekim 2021
Mesajlar
1,678
Maalesef kurdukları sistem bu şekilde. Sistemin tamamı yollanmalı. Kullanıcının göremediği faklı bir sıkıntıda olabilir. Anakartta sorun olan biride vardı. Ama soğutma problemli bir soğutma ona diyecek bişeyim yok
 

bozkan

80+ Bronze
Katılım
22 Aralık 2021
Mesajlar
563
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #6
Kargolamanın berbat olduğu bir ülkede sistemin tamamını istemeleri çok saçma olurda hangi parçada sorun olduğunu anlayamazsın o zaman sistemi gönder sorun olan parça belli bu kadar işi yokuşa sürmeleri de yanlış bu tarz firmalardan sistem alanlar eksik parça hasarlı ürün kargolama esnasında hasar alma bir çok şikayet var sistemin tekrar sağlam gelip gelmeyeceğinin garantisi yok o yüzden gideceksin parçaları kendin teker teker alacaksın bu durumu yaşamamak için parçanın garantörü satıcı firma değildir kutu içerisinde garantisini sağlayan firma bellidir sen orayı arayaıp görüş direk parçayı oraya gönder onların vereceği rapora göre hareket edersin..
Hocam sistemi aldigimda parcalari MSI sitesinde kaydettirmistim. Dogrudan MSI ile iletisime gectim bakalim ne diceyekler. Yarin gidip ucuz bir hava sogutucu alacagim ve muhtemelen de sorun cozulecek. MSI degisim yapmaz ise 1700 liram da cope gitmis olacak.
 

MasterOfPuppets

80+ Bronze
Katılım
27 Şubat 2021
Mesajlar
1,155
Dahası  
Reaksiyon skoru
603
İsim
Gokhan
Msi in sıvı soğutmaları maalesef bu şekilde sorunlar yaratıyor. Herhalde tamamı dertli birebir değişim zaten kesin ancak toplama sistemleri genelde bazı firmalar tüm komponentleri istiyor.
 

bozkan

80+ Bronze
Katılım
22 Aralık 2021
Mesajlar
563
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #8
Bu da MSI'in sitesinde belirttigi durum https://tr.msi.com/Landing/liquid-cooler-swap-application
Gamegaraj MSI'in kendileriyle boyle bir konuda iletisime gecmedigini, satmis olduklari sivi sogutmanin bu kronik arizali olma gibi bir kapsamda olmadigini belirtti. Isin garibi, elimdeki urunun seri numarasini girdigimde bu degisim programi icin uygun olmadigi belirtiliyor. Birebir ayni model olmasina ragmen bu uyariyi almam da garip... Neyse bakalim MSI'a attigim ticket'a geri donus ne olacak.
 

bythmn

80+ Gold
Katılım
5 Mayıs 2020
Mesajlar
7,739
En İyi Cevap
1
Benim kasanın fanlarında sorun olunca direkt yeni fanları göndermişlerdi. Tabii her parça için geçerli değil bu durum. Çoğu firma direkt kasayı istiyor zaten. Gönderirseniz kısa sürede çözüm sunarlar diye düşünüyorum. Garanti konusunda gayet sağlam bir firma. MSI ile de iletişime geçebilirsiniz. Mağduriyet göremedim, süreç böyle işliyor.
 

Shahmenn

80+
Katılım
18 Mart 2022
Mesajlar
31
Dahası  
Reaksiyon skoru
6
İsim
Ahmet ÖZKAN
Merhaba,

Birkac gun once Gamegaraj'dan 2 ay once 23bin TL'ye aldigim sistemimde bulunan MSI MAG CORELIQUID 240R 240mm model sivi sogutmam gurultu yapmaya ve islemciyi sogutmamaya basladi. Yerinden sokerek biraz hareket ettirdim icerisinde hava sikismasi durumu olabilecegine dair yorumlar okuyunca, ve ses kesildi, sogutma performansi da iyiydi. Dun ise sogutucu tamamen calismayi birakti zira Cyberpunk gibi oyunlarda 75 derecelerde olan islemcim bostayken 70 derecelere ulasiyor ve oyunlarda 98 dereceyi goruyordu (oyunlari deneme maksatli kontrollu olarak actim ve sicakligi gorunce kapattim).

Bugun Gamegaraj'a durumu bildirdim ve bana sistemi butun olarak aldigim icin tum sistemi yasadigim yer olan Nigde'den kargolamami ve inceleme yapacaklarini bildirdiler. Problemin sivi sogutmada oldugu apacik ortada oldugu halde butun sistemi gondermemi istiyorlar. Kendilerine bunun cozum yanlisi bir politika olmadigindan, bu islemci sogutucunun kronik olarak problemler yasadiginin hem yabanci hem de Turkce forumlarda belirtildiginden bahsettim fakat kararlari degismedi. Ben akademik personelim ve hem is icin hem de hobilerim icin gunde ortalama olarak 10-12 saat bilgisayar basinda oluyorum. 2 aylik bir sistemde yasanan boylesine bir problemde en azindan biraz musteri memnuniyetini goz onunde bulunduramazlar mi? Sistemi kargoya vermek ve Istanbul'a sag salim ulasaip geri donecegini ummak bile sans isiyken benden bu istediklerinin hic mantikli ve cozum yanlisi olmadigini dusunuyorum.

Suan dogrudan MSI ile iletisime gecip urunu degisim yapip yapamayacaklarini soracagim. Onlardan da olumsuz bir yanit gelmesi halinde cebimden baska bir sogutucu alacagim.

Sizce bu durumda magdur edilmis oluyor muyum? Sistemde komplike bir sorun olsa tum sistemi gondermek mantikli fakat sadece bir sogutucu icin boyle bir eziyete gerek var mi? Yarin gidip alabilecegim en ucuz hava sogutucuyu sisteme takacagim ve sorunun cozulecegine de eminim. Peki 1700TL verdigim bozuk sivi sogutmayi napacagim? Gercekten trajikomik.

Ilgili video
Sicaklik degerleri
Hocam Merhaba, Ben avukatım. Siz sistemi eksiksiz bir şekilde kargolayın ve kargo alındılarını da elinizde tutun. Her hangi bir sorunda dava yolu ile zararınızı faizi ile birlikte alırız.
 

bozkan

80+ Bronze
Katılım
22 Aralık 2021
Mesajlar
563
Benim kasanın fanlarında sorun olunca direkt yeni fanları göndermişlerdi. Tabii her parça için geçerli değil bu durum. Çoğu firma direkt kasayı istiyor zaten. Gönderirseniz kısa sürede çözüm sunarlar diye düşünüyorum. Garanti konusunda gayet sağlam bir firma. MSI ile de iletişime geçebilirsiniz. Mağduriyet göremedim, süreç böyle işliyor.
Hocam Nigde'de yasiyorum ve kargo ile Istanbul'a tekrar gidip geldiginde daha pahali parcalarda bir sikinti cikmayacaginin garantisi maalesef yok. Umarim MSI sadece sivi sogutma uzerinden bir degisim gerceklestirir de bas agrisi cekmem. MSI'dan olumsuz bir donut gelmesi durumunda ucuz bir hava sogutma alip takacagim 1700TL'm de cope gitmis olacak. Standart prosedur tum sistemi gondermek seklinde biliyorum fakat 2 aylik bir sistemde sorunlu olan parca bu kadar bariz ortadayken tum sistemi istemeleri bana dogru gelmedi acikcasi.
Mesaj otomatik birleştirildi:

Hocam Merhaba, Ben avukatım. Siz sistemi eksiksiz bir şekilde kargolayın ve kargo alındılarını da elinizde tutun. Her hangi bir sorunda dava yolu ile zararınızı faizi ile birlikte alırız.
Hocam mesele gercekten bu degil. Hem yuksek ogrenimim devam etmekte, hem akademik calismalarim bulunmakta, hem dergi editorlugum var hem de universitenin idari islerine bakmaktayim. Bunlardan arta kalan zamanlarda ise oyun oynuyorum. Sistemi gonderip haftalarca bu sureci beklemek benim icin hic pratik olmayacak. Bu kadar isin arasinda zaten bir sorun cikmasi durumunda dava ile vs. ugrasacak kafam zaten olmayacak. Suanda bile baska islerimi erteliyorum bu sivi sogutma sorununu cozebilmek icin. :/ MSI'da olumsuz geri donus yaparsa 1700 liranin cope gittigini kabul edecegim zaman probleminden oturu maalesef.
 

Shahmenn

80+
Katılım
18 Mart 2022
Mesajlar
31
Dahası  
Reaksiyon skoru
6
İsim
Ahmet ÖZKAN
Hocam Nigde'de yasiyorum ve kargo ile Istanbul'a tekrar gidip geldiginde daha pahali parcalarda bir sikinti cikmayacaginin garantisi maalesef yok. Umarim MSI sadece sivi sogutma uzerinden bir degisim gerceklestirir de bas agrisi cekmem. MSI'dan olumsuz bir donut gelmesi durumunda ucuz bir hava sogutma alip takacagim 1700TL'm de cope gitmis olacak. Standart prosedur tum sistemi gondermek seklinde biliyorum fakat 2 aylik bir sistemde sorunlu olan parca bu kadar bariz ortadayken tum sistemi istemeleri bana dogru gelmedi acikcasi.
Mesaj otomatik birleştirildi:


Hocam mesele gercekten bu degil. Hem yuksek ogrenimim devam etmekte, hem akademik calismalarim bulunmakta, hem dergi editorlugum var hem de universitenin idari islerine bakmaktayim. Bunlardan arta kalan zamanlarda ise oyun oynuyorum. Sistemi gonderip haftalarca bu sureci beklemek benim icin hic pratik olmayacak. Bu kadar isin arasinda zaten bir sorun cikmasi durumunda dava ile vs. ugrasacak kafam zaten olmayacak. Suanda bile baska islerimi erteliyorum bu sivi sogutma sorununu cozebilmek icin. :/ MSI'da olumsuz geri donus yaparsa 1700 liranin cope gittigini kabul edecegim zaman probleminden oturu maalesef.
Anladım hocam gerçekten zor durum kolay gelsin tekarardan
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç      

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,005,102
Mesajlar
9,069,492
Üyeler
159,264
Son üye
Dessas0
Top Bottom