300 TL KLAVYE mouse

rgbmi ariyosunuz mekanikmi
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

gamepower warlock ile bane öneririm ben
 
Türkçeyi unuttum
 
rgbmi ariyosunuz mekanikmi
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

gamepower warlock ile bane öneririm ben
bloody daha kaliteli ama rgb manyagı degilim kalite benim için daha önemli yani ben bunu aldınmı 5 sene götürsün istiyorum yani ömürlük alıcam.
 

sınırları biraz daha zorlarsan ne iyisi budur hocam
 
uygun fiyatlı bır mekanık klavyeye yonelmesı tavsıye ederım yanınada f-p bır mouse alırsın
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

eyvallah şu cuma indirimine bakim ordan bişey alabilersem ordan alıcam
bu arada eskı gp bane kullanıcısıyım acıkcası baya ıyı uygulaması olsun ergonomısı olsun alınır bence
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,220,344
Mesajlar
11,064,994
Üyeler
197,868
Son üye
ardajosner
Geri
Top