Neler Yeni

Yardım 9 Ay Önce Aldığım Ürünü İade Edebilir miyim?

MysLL

80+
Katılım
12 Şubat 2021
Mesajlar
226
Dahası  
Reaksiyon skoru
67
İsim
Hüseyin Demirci
Selamlar, yaklaşık 2020 Eylül civarında yeni bir aoc monitör aldım ancak çerçevesinin gevşemesi ve tuşların içeri kaçması nedeniyle garantiye göndermek istiyorum. Fakat bir kaç sorum var.

1- Bu sorunlar sonucunda ben bu ürünü iade edebiliyor muyum? (Bir sene dolmadan ayıplı bir ürün varsa iade edilebiliyor diye duymuştum. Doğru/Yanlış bilemiyorum.)
2- AOC garanti servisi çok kötü diyorlar ama, Monitörü vatandan almıştım; vatana götürüp oranın aoc garantiye göndermem daha mı mantıklı?
 

Gabenin yaveri

80+ Bronze
Katılım
21 Mayıs 2021
Mesajlar
750
Dahası  
Reaksiyon skoru
402
İsim
emre
büyük ihtimal para iadesi alamazsın ama ürününün tamiri veya değişimi için servise başvurabilirsin
 

LordHasan

80+ Platinum
Katılım
31 Mayıs 2020
Mesajlar
10,555
En İyi Cevap
9
Servise gönderince sana iade veya değişim diye sorarlar eğer tamir edilemezse o zaman seçebilirsin
 

sungurhan

80+
Katılım
30 Mart 2020
Mesajlar
172
Dahası  
Reaksiyon skoru
68
İsim
Ünal YAVUZ
9 ay uzun bir zaman iade zor
 

HoYeon Jung

80+ Gold
Katılım
5 Ocak 2021
Mesajlar
5,514
İade almazlar ancak yapabilirler belki. Vatan'a gidin ama yüksek ihtimal onlar garantiye götürün falan diyecekler. Gitmeden Vatan'ın müşteri hizmetlerini arayın, öğrenin.
 

MysLL

80+
Katılım
12 Şubat 2021
Mesajlar
226
Dahası  
Reaksiyon skoru
67
İsim
Hüseyin Demirci
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #6
9 ay uzun bir zaman iade zor
Hocam ürünün ikinci garantiye gidişi. İkinci olduğundan belki bir ihtimal dedim :D
Mesaj otomatik birleştirildi:

İade almazlar ancak yapabilirler belki. Vatan'a gidin ama yüksek ihtimal onlar garantiye götürün falan diyecekler. Gitmeden Vatan'ın müşteri hizmetlerini arayın, öğrenin.
Hocam ürünün ikinci garantiye gidişi. Açıkcası AOC uzak durulması gereken bir marka, en azından monitör adına.
Mesaj otomatik birleştirildi:

Servise gönderince sana iade veya değişim diye sorarlar eğer tamir edilemezse o zaman seçebilirsin
Umarım böyle yaşanır hocam, yaşanırsa direkt iade ederim yüzde doksan.
Mesaj otomatik birleştirildi:

büyük ihtimal para iadesi alamazsın ama ürününün tamiri veya değişimi için servise başvurabilirsin
Hocam ürünün ikinci garantiye gidişi. Alalı 1 sene bile olmadı, bundan dolayı bu monitörü iade edip asus monitöre geçmek istiyorum.
 

sungurhan

80+
Katılım
30 Mart 2020
Mesajlar
172
Dahası  
Reaksiyon skoru
68
İsim
Ünal YAVUZ
Hocam ürünün ikinci garantiye gidişi. İkinci olduğundan belki bir ihtimal dedim :D
Mesaj otomatik birleştirildi:


Hocam ürünün ikinci garantiye gidişi. Açıkcası AOC uzak durulması gereken bir marka, en azından monitör adına.
elinde güzel bir koz var adamlara biraz yırtık davran değişim olur bence . ofiste kullandığını tek mönitörünün bu olduğunu felan söylersen değişim çıkar belki
 

MysLL

80+
Katılım
12 Şubat 2021
Mesajlar
226
Dahası  
Reaksiyon skoru
67
İsim
Hüseyin Demirci
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #8
elinde güzel bir koz var adamlara biraz yırtık davran değişim olur bence . ofiste kullandığını tek mönitörünün bu olduğunu felan söylersen değişim çıkar belki
Yırtık davran derken, nasıl yani? Hocam ilk gidişi de şöyle; aldığım ilk hafta ölü piksel çıktı direkt değiştirdik.
 

Psyduck

80+ Platinum
Katılım
31 Aralık 2020
Mesajlar
10,189
En İyi Cevap
16
tamir edip gönderirler. tamir olamayacak bir arızası varsa değişim/iade yoluna gidebiliyorlar.
 

MysLL

80+
Katılım
12 Şubat 2021
Mesajlar
226
Dahası  
Reaksiyon skoru
67
İsim
Hüseyin Demirci
tamir edip gönderirler. tamir olamayacak bir arızası varsa değişim/iade yoluna gidebiliyorlar.
Hocam açıkcası ışık sızması olduğunu da düşünüyorum(İnternette böyle geçiyor diye dedim.) , tam emin olmamakla birlikte. Çünkü monitörün genel her yerini parlak görebilirken sağ ve sol üstleri biraz karanlık oluyor. (Curved bir monitör.)
 

sungurhan

80+
Katılım
30 Mart 2020
Mesajlar
172
Dahası  
Reaksiyon skoru
68
İsim
Ünal YAVUZ
Yırtık davran derken, nasıl yani? Hocam ilk gidişi de şöyle; aldığım ilk hafta ölü piksel çıktı direkt değiştirdik.
biraz sert çıkışlarda bulun yani , gerekli destek sağlanmadığında ilgili makamlara şikayet edeceğini felan vs vs . mönitörün kullanım alanının işyeri olduğunu vs belirt . Elektronık eşya sorunlarımda bu tarz davranıyorum gerekli ilgiyi fazlasıyla gösteriyolar
 

MysLL

80+
Katılım
12 Şubat 2021
Mesajlar
226
Dahası  
Reaksiyon skoru
67
İsim
Hüseyin Demirci
biraz sert çıkışlarda bulun yani , gerekli destek sağlanmadığında ilgili makamlara şikayet edeceğini felan vs vs . mönitörün kullanım alanının işyeri olduğunu vs belirt . Elektronık eşya sorunlarımda bu tarz davranıyorum gerekli ilgiyi fazlasıyla gösteriyolar
Hmm, anladım; deneyeceğim. Daha önceden ölü piksel çıktığını da söylersem işler kolaylaşır gibi geliyor ama, doğru mudur?
Mesaj otomatik birleştirildi:

Ha bu arada sorunların resmi şöyle;
 

Ekler

  • WhatsApp Image 2021-06-25 at 12.09.58.jpeg
    WhatsApp Image 2021-06-25 at 12.09.58.jpeg
    79.9 KB · Hit: 31
  • WhatsApp Image 2021-06-25 at 12.13.32.jpeg
    WhatsApp Image 2021-06-25 at 12.13.32.jpeg
    103.9 KB · Hit: 26
  • WhatsApp Image 2021-06-25 at 12.13.41.jpeg
    WhatsApp Image 2021-06-25 at 12.13.41.jpeg
    123.1 KB · Hit: 28

sungurhan

80+
Katılım
30 Mart 2020
Mesajlar
172
Dahası  
Reaksiyon skoru
68
İsim
Ünal YAVUZ
Hmm, anladım; deneyeceğim. Daha önceden ölü piksel çıktığını da söylersem işler kolaylaşır gibi geliyor ama, doğru mudur?
Mesaj otomatik birleştirildi:

Ha bu arada sorunların resmi şöyle;
ilk aldığında çıktıysa zaten ayıplı maldır .
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç      

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
894,480
Mesajlar
8,205,244
Üyeler
138,364
Son üye
Legishi
Top Bottom