eneskibaroglu
80+
- Katılım
- 24 Ağustos 2020
- Mesajlar
- 9
Dahası
- Reaksiyon skoru
- 0
- İsim
- Enes Kibaroğlu
Bugün Adata'nın sitesinden garanti sorgulama yaptım seri numarası üzerinden, 2023'ün 8. ayına kadar garantili gözüküyor. SSD'yi nasıl garantiye yollarım veya ondan önce destekle mi görüşmem gerek, nasıl bir yol izlemem gerekiyor?
SSD Modeli: Adata XPG SX6000NP 256GB
Sorunu: NVMe kontrolcüsü tarafından gözükmüyor. 3 Yıldır aktif, sürekli kullanılan bir NVMe M.2 SSD idi.
SSD Modeli: Adata XPG SX6000NP 256GB
Sorunu: NVMe kontrolcüsü tarafından gözükmüyor. 3 Yıldır aktif, sürekli kullanılan bir NVMe M.2 SSD idi.