MrCodeX
80+ Gold
- Katılım
- 31 Mayıs 2020
- Mesajlar
- 5,123
- Reaksiyon skoru
- 2,555
İyi günler arkadaşlar daha önce başıma böyle bir şey gelmediği için iade işlemini bilmiyorum yardımcı olursanız sevinirim.
16.06.03 tarihinde amazon.com.tr üzerinden (satıcı amazon germany) Corsair Sabre RGB PRO CHAMPION mouse'u aldım ve scroll bozuldu.
Garantiyi sağlayan Boğaziçi bunlara mail attım kargo kodu verdiler gönderdim 1 hafta geçti haber yok aradım mail attım sonra donüş yaptılar.
" ***** seri numaralı ürünün bedel iade için talebiniz doğrultusunda rapor düzenlenmiştir ürünün servis işlemi kapatılmış ve sonlandırılmıştır bu süreçten sonraki tüm işlemlerinizi alım yaptığınız firma üzerinden sağlamanız gerekmektedir ekte yer alan belge ile alım yaptığınız firma üzerinden iade sürecini başlatabilirsiniz"
Amazona girdiğim zaman iade ile ilgili hiçbirşey yok. Bana atılan iade belgesini nereye atmalıyım
16.06.03 tarihinde amazon.com.tr üzerinden (satıcı amazon germany) Corsair Sabre RGB PRO CHAMPION mouse'u aldım ve scroll bozuldu.
Garantiyi sağlayan Boğaziçi bunlara mail attım kargo kodu verdiler gönderdim 1 hafta geçti haber yok aradım mail attım sonra donüş yaptılar.
" ***** seri numaralı ürünün bedel iade için talebiniz doğrultusunda rapor düzenlenmiştir ürünün servis işlemi kapatılmış ve sonlandırılmıştır bu süreçten sonraki tüm işlemlerinizi alım yaptığınız firma üzerinden sağlamanız gerekmektedir ekte yer alan belge ile alım yaptığınız firma üzerinden iade sürecini başlatabilirsiniz"
Amazona girdiğim zaman iade ile ilgili hiçbirşey yok. Bana atılan iade belgesini nereye atmalıyım