Neler Yeni

Amazon Türkiye'den alınan ürünün garanti süreci nasıl işliyor?

r137

80+
Katılım
31 Temmuz 2022
Mesajlar
210
Dahası  
Reaksiyon skoru
37
İsim
r r
Amazon Türkiye'den 2 ay önce Tp-link modem almıştım. Şimdi modem bozuldu.

Amazon sitesinde garanti için bir tuş göremedim, nereden amazona ulaşmam gerekiyor?

Yoksa, doğrudan TP-link servisi mi aramalıyım, nasıl bir yol izlemeliyim?
 
Katılım
14 Eylül 2023
Mesajlar
139
Dahası  
Reaksiyon skoru
72
İsim
Zekeriya GÜNDÜZ
Amazon Türkiye'den 2 ay önce Tp-link modem almıştım. Şimdi modem bozuldu.

Amazon sitesinde garanti için bir tuş göremedim, nereden amazona ulaşmam gerekiyor?

Yoksa, doğrudan TP-link servisi mi aramalıyım, nasıl bir yol izlemeliyim?
Amazon müşteri hizmetleri ile iletişime geçin yardımcı olacaklardir, Uygulamadan Hesabım/müşteri hizmetleri/bize ulaşın bölümünden canlı sohbet edebilirsiniz.
 

beskazalichinese

80+ Bronze
Katılım
25 Aralık 2020
Mesajlar
1,962
Dahası  
Reaksiyon skoru
1,004
İsim
Sadettin Y
konudan bagimsiz hangi modem hocam?
 
  • Beğen
Reaksiyonlar: r137

r137

80+
Katılım
31 Temmuz 2022
Mesajlar
210
Dahası  
Reaksiyon skoru
37
İsim
r r
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #4
Amazon müşteri hizmetleri ile iletişime geçin yardımcı olacaklardir, Uygulamadan Hesabım/müşteri hizmetleri/bize ulaşın bölümünden canlı sohbet edebilirsiniz.
Web'ten denemiştim chatbot çıkınca oradan olmuyor sanmıştım. Rastgele seçince bağladı temsilciye ama o da servise yönlendirdi 2 ay geçtiği için.

konudan bagimsiz hangi modem hocam?
TP-link VR300 hocam ama sorun neden kaynaklanıyor tam bilmiyorum, evde değildik geldiğimizde çalışmıyordu. Adaptörü ölçtüm sorun yok görünüyor.
 

Furkan Karagülle

80+ Platinum
Katılım
6 Nisan 2020
Mesajlar
17,156
En İyi Cevap
4
Dahası  
Reaksiyon skoru
18,033
Yaş
21
Konum
Amasya, Türkiye
İsim
Furkan Karagülle
İlgilendiği Kategoriler
Bilim ve Teknoloji
Instagram
_furkan.krgl_
  • Beğen
Reaksiyonlar: r137

SadeceSeyf

80+ Gold
Katılım
20 Nisan 2020
Mesajlar
8,874
Amazon Türkiye'den 2 ay önce Tp-link modem almıştım. Şimdi modem bozuldu.

Amazon sitesinde garanti için bir tuş göremedim, nereden amazona ulaşmam gerekiyor?

Yoksa, doğrudan TP-link servisi mi aramalıyım, nasıl bir yol izlemeliyim?
Genel olarak garantiye göndermenizi istiyorlar. Garanti cozemezse Amazon çözüyor. Ben Corsair RGB PSU almıştım. RGB bozuk çıkmıştı. Sonradan farkettim tabi mi iade günü geçtikten sonra. Neyse yazdım. Garantiye yönlendirdi garanti amazonu kabul etmiyor. Fatura garanti yerine geçiyor. Garantiye dil döktüm yok. Amazon stokta varken iade aldı yenisini gönderdi
 

beskazalichinese

80+ Bronze
Katılım
25 Aralık 2020
Mesajlar
1,962
Dahası  
Reaksiyon skoru
1,004
İsim
Sadettin Y
Web'ten denemiştim chatbot çıkınca oradan olmuyor sanmıştım. Rastgele seçince bağladı temsilciye ama o da servise yönlendirdi 2 ay geçtiği için.


TP-link VR300 hocam ama sorun neden kaynaklanıyor tam bilmiyorum, evde değildik geldiğimizde çalışmıyordu. Adaptörü ölçtüm sorun yok görünüyor.
ayni modeli 2 ay once amazondan aldim da merak ettim. Ben bir sorun yasamadim 2 aydir. servise bir mail atin isterseniz
 

r137

80+
Katılım
31 Temmuz 2022
Mesajlar
210
Dahası  
Reaksiyon skoru
37
İsim
r r
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #8
Garanti için kayıt açtırmak keşke kolay olsa panelde. Çağrı merkezine bağlanmak, kayıt oluşturmak çok zor.
Mesaj otomatik birleştirildi:

ayni modeli 2 ay once amazondan aldim da merak ettim. Ben bir sorun yasamadim 2 aydir. servise bir mail atin isterseniz

Kronik sorun olacağını sanmıyorum çok kullanılan bir modem diye biliyorum.

Evde değildim bir kaç hafta, geldiğimde çalışmıyordu. Şimdi Tp-link çağrı merkezinden kod oluşturdum. Garantiye yollayacağım.
Genel olarak garantiye göndermenizi istiyorlar. Garanti cozemezse Amazon çözüyor. Ben Corsair RGB PSU almıştım. RGB bozuk çıkmıştı. Sonradan farkettim tabi mi iade günü geçtikten sonra. Neyse yazdım. Garantiye yönlendirdi garanti amazonu kabul etmiyor. Fatura garanti yerine geçiyor. Garantiye dil döktüm yok. Amazon stokta varken iade aldı yenisini gönderdi
Garanti sorunu çözmeyince mi Amazon iade verdi? Bunu yapıyorlarsa çok iyiymiş. İlk amazon ile görüştüm 30 günü geçtiği için servis ile görüşün dediler iletişim bilgilerini verdiler.
 
Son düzenleme:
Katılım
14 Eylül 2023
Mesajlar
139
Dahası  
Reaksiyon skoru
72
İsim
Zekeriya GÜNDÜZ
Web'ten denemiştim chatbot çıkınca oradan olmuyor sanmıştım. Rastgele seçince bağladı temsilciye ama o da servise yönlendirdi 2 ay geçtiği için.


TP-link VR300 hocam ama sorun neden kaynaklanıyor tam bilmiyorum, evde değildik geldiğimizde çalışmıyordu. Adaptörü ölçtüm sorun yok görünüyor.
Amazon bugüne kadar defalarca sorunumda asla mağdur etmedi beni en son 21 ay sonra bozulan powerbanki yenisiyle değişim yaptı gelen ürünün soketi sorunluydu onuda alip yenisini verdi. Satıcı Amazondu benim. Siz ürünü garantiye gönderin sorun giderilmezse tekrar iletişime geçin.
 
  • Beğen
Reaksiyonlar: r137

r137

80+
Katılım
31 Temmuz 2022
Mesajlar
210
Dahası  
Reaksiyon skoru
37
İsim
r r
Amazon bugüne kadar defalarca sorunumda asla mağdur etmedi beni en son 21 ay sonra bozulan powerbanki yenisiyle değişim yaptı gelen ürünün soketi sorunluydu onuda alip yenisini verdi. Satıcı Amazondu benim. Siz ürünü garantiye gönderin sorun giderilmezse tekrar iletişime geçin.
Teşekkürler bu kadar ilgilendiklerini bilmiyordum. Şimdilik kod oluşturdum Tp-link servise yollayacağım, çözülmezse tekrar amazonla iletişime geçeyim.
 
Top Bottom