14 ekimde amazondan ekte paylaştığım klavyeyi sipariş ettim. Satıcı ares adında birisi. 16 ekimde kargoya veriyor. 17 ekim de, kolay gelsin kargo firmasından teslim edeceği ile ilgili mesaj geliyor. evde olduğumu işaretliyorum. yalnız kargo takibini yapmaya çalıştığımda kargo hareketlerini göremiyorum. kargo dağıtıma çıktığı zaman kargo aracının yerini haritadan görürdük. bu sefer öyle bir şey yok.
bu durumu kolay gelsin'e bildiriyorum. normal bu diyorlar. 22.00'a kadar teslim edilecek deniyor. peki diyorum ve bekliyorum. tahmin ettiğiniz gibi 22.00 da gelmiyor ve bana kolay gelsinden mesaj geliyor. kargom için bugün randevu oluşturulmuş. (ben öyle bir randevu oluşturmadım.)
bu durumu kolay gelsin firmasına ihbar ediyorum. sadece kaydımı aldıklarını söylüyorlar. bugün kargom ile ilgili hala bir hareket yok.
bu durumu amazona bildiriyorum. amazon bana teslim edileceği söylenen tarihten 14 sonra işlem yapabileceklerini söylüyor.
yani benim kargom nerede belli değil,
teslim edilecek mi belli değil.
bu sırada ben hiç teslim almadığım kargomun kredi kartı ödemesini yapmak zorunda kalıyorum. 14 gün sonra, eğer ölmezsem bu durumu amazona bildirecekmişim. onlar da işlem yapacaklarmış.
ne zaman iade talebi oluşturacaklar ya da oluşturduktan sonra bu para benim kredi kartıma ne zaman geçecek gibi sorular cevapsız.
yorumu size bırakıyorum. bir daha amazondan asla alışveriş yapmayacağım. bu konu çözüldükten sonra amazon üyeliğimi de sonlandıracağım.
bunlar bu kafayla çok müşteri kaybederler.