Neler Yeni

Amazon'un Müşteri Mağduriyeti

akral

80+
Katılım
6 Şubat 2021
Mesajlar
15
Dahası  
Reaksiyon skoru
4
İsim
ahmet kral
Merhabalar,
Şu an o kadar sinirliyim ki yazdıklarım belki pek anlaşılır olmayacak bundan dolayı şimdiden kusura bakmayın.
Yaşadıklarımı anlatmak mümkün değil, yaşamak lazım. Çünkü süreç içerisinde o kadar çok sinirlerinizi yıpratıyorlar ki artık patlama noktasına ulaşıyorsunuz. Belki olaya dışardan bir göz olarak bakıldığında çok da büyük bir sorun gibi gözükmüyor ama yaşayınca emin olun çıldırıyorsunuz. Çünkü elimde yaptırım uygulatacak bir güç yok. Belki vardır, onu da bilmiyorum.

Her neyse olayımıza gelecek olursak, yaklaşık olarak 1 ay önce, Black Friday indirimlerinden Amazon'dan bir bilgisayar siparişi verdim. Aradan bir hafta geçmesine rağmen ürünümü göndermediler. İlk başta çok kafama takmadım, belki indirimlerden dolayı yoğunluk vardır, dedim. Bir haftayı tamamladıktan sonra iletişime geçtim. Bana kargo firmasına bilgi vereceklerini ve teslimatın acilen tamamlanması için ilgileneceklerini bildirdiler. Yine beklemeye başladım. Günler, günleri kovalıyor, ne bir bilgi veren var, ne de kargo bana ulaşıyor. Tekrar ve tekrar iletişime devam ettim. Her seferinde farklı bahaneler ile oyaladılar. En son iletişime geçtiğimde bana verdikleri cevap "Kargo firması bize bilgi vermiyor, siz iletişime geçin." Tam kafayı yemelik değil mi? Her neyse, bunda da vardır bir hayır diye kargo firmasını da aradım. Onlar da ayrı bir aptaldı ama anlatmaya değmez.😃 Neyse uzun bir süre kargo firması ve Amazon arasında mekik dokuduktan sonra, yaklaşık olarak bu süreç totalde 2,5 hafta civarı olduktan sonra ortak bir karar ile kargonun kaybolduğuna kanaat getirdik.😃 Ama gel gör ki, kargo firmasının süreci tamamlamış olmasına rağmen bana hiçbir bilgi verilmedi. Üzerine ben tekrar arayıp bilgileri aldıktan sonra Amazon'u bilgilendirdim.😃 Ve artık beni mağdur etmemeleri gerektiğini, bana yeni ürün göndermeleri gerektiğini anlatmaya çalıştım ama arkadaşlar bayağı kararlılar ki, bana söyledikleri net cümle şöyleydi "Ahmet bey kaybolan kargonuzu bulacağız ve size temin edeceğiz." Saçmalamamaları gerektiğini bildirdiğimde bana sürecin böyle işlediğini söyleyip beni çıldırttılar. Her neyse uzun uzun bir çabalama süreci sonrasında( Ki sanırım 5 ya da 6 telefon görüşmesi, sayısını bilemeyeceğim kadar müşteri temsilcisi ile yazışmalarım.) İade kararı aldıklarını söylediler ama ben kabul etmediğimi söyledim. Belki diyeceksiniz, iade vermek onların hakkı diye ama ben o kadar bekledikten sonra iade istemiyorum. Üzerine aldığım fiyatın üstüne 5 bin TL koymuş iken. Yine aradan uzun bir süre geçti. (Ayrıca müşteri temsilcileri o kadar berbat ki anlatamam. İlk kargo kaybolduğunda, kargonun kaybolmasının beni ilgilendirmediğini söylediğimde, bana söyledikleri "Kargo süreci tamamlanmadan bir şey yapamayız" oluyordu. Azami süreci sorduğumda, belli olmadığını söylüyorlardı. Allah ne gösterirse.😂 Her neyse yazarken iyice sinirim bozuluyor.) Son olarak bugün konuştuğumuzda, yani 35. gün sonunda paramı iade ettiler. Her aramamda yeni ürün istediğimi belirttiğim halde, bana pişkin pişkin iade ettiklerini söylediler. Ya arkadaşım iade etmekte kararlı idiniz, o zaman beni ne için 1 ay beklettiniz, düşündükçe kafayı yiyorum.😂 Şu an itibari ile 10 bin TL zarardayım. Üzerine banka kaç günde iade ederse, ayrıca limitim dolduğu için yeni bilgisayarda alamıyorum. Yani kısacası lanet olsun Amazon'a.😃 Her vatandaş isyanı gibi ben de size diyorum; almayın, aldırmayın!😇

Bu süreçte ne yaptım konusuna gelirsek;
  • Şikayet var'a konu açtım. (Buradan bakabilirsiniz.)
  • 30 gün tamamlandığında Tüketici Hakem Heyetine başvurdum.
  • Son olarak Technopat'a yazıyorum( Bu çözüme yönelik değil, isyanımı bastırmak için yaptığım bir şey)
Son olarak yapabileceğim bir şey var ise söylerseniz çok memnun olurum.🙂
 

Letrion

80+ Platinum
Bu Kullanıcının Doğum Günü!
Katılım
9 Mart 2021
Mesajlar
11,856
En İyi Cevap
3
Merhabalar,
Yani kısacası lanet olsun Amazon'a.😃 Her vatandaş isyanı gibi ben de size diyorum; almayın, aldırmayın!😇
Bunlar nasıl sözler Amazon benim gördüğüm en iyi alışveriş sitesi olabilir. İade konusunda, değişim konusunda. Zaten aldığım her ürünü 2-3 günde getirdiler 1 kez olsun sorun yaşamadım. Yaşadığınız sorun için üzüldüm fakat neden kargo şubesine gidip kargonuzu ordan sormadınız? Bu kadar para verilen bir ürün sonuçta. Eğer şehire ulaşmadıysa bir şey diyemem fakat cidden siz sorun yaşadınız diye kötü olmuyor Amazon.
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç      

SON KONULAR

Çevrim içi yöneticiler

  • B1L0
    Hayırlı forumlar

Forum istatistikleri

Konular
988,506
Mesajlar
8,922,516
Üyeler
156,344
Son üye
burcu3301
Top Bottom