Arızalı üründe değişim kargo ücretini kim öder?

Byvenoms

80+
Katılım
31 Mayıs 2020
Mesajlar
17
Reaksiyon skoru
2
Merhaba, 2 gün önce hepsiburada'da bir satıcıdan kablosuz tws kulaklık aldım. Kulaklık bugün geldi ve sağ tarafı çalışmıyor. Satıcıya durumu belirttim, ellerinde aynı renkten varsa değişim yapmak istediğimi söyledim ve bana ;
Teknik servis gönderilerinde kargo ücretini gönderirken sizin ödemeniz gerekmektedir. Sorununuz çözüldükten sonra size geri gönderilirken kargo ücreti firmamız tarafından karşılanmaktadır.
cevabını verdiler. Arızalı ürün aldığım halde neden kargo ücretini ben ödüyorum, böyle bir şey var mı?
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,161,922
Mesajlar
10,472,817
Üyeler
184,534
Son üye
Ali duvarbaşı
Geri
Top