Neler Yeni

ASUS G15 6800H 3060(140) ÇOKLU DONANIM ARIZASI ÜCRET İADESİ

riquA

80+
Katılım
24 Mart 2020
Mesajlar
143
Dahası  
Reaksiyon skoru
56
İsim
Faruk Yılmaz
27.12.2022 tarihinde 29600₺'ye satın almıştım cihazı ve dün 3. kez servise yolladım. 2 yılın da yarısında yattı cihaz hatta 1 yıldan az bile aktif kullanıldı.

Bu süreçte de sürekli sorun çıkartıp duruyordu ve sonunda dün tekrar servise yolladım ve bu sabah birisi aradı ve cihazda çoklu donanım arızası var ya Asus'a geri yollayacağız parça değiştirecek ya da aldığınız ücrete iade edeceğiz dediler. Ben de anlık ücret iadesi olsun o zaman zaten sürekli sorun çıkartıyor dedim direkt kapadılar.

Şimdi baktım enflasyonu tamamen unutmuşum da baya zarar edicem. Bu durumda ne yapmalıyım?
 

OrkunJJ

80+ Silver
Katılım
18 Ocak 2021
Mesajlar
3,967
Dahası  
Reaksiyon skoru
1,904
Yaş
21
İsim
Orkun
27.12.2022 tarihinde 29600₺'ye satın almıştım cihazı ve dün 3. kez servise yolladım. 2 yılın da yarısında yattı cihaz hatta 1 yıldan az bile aktif kullanıldı.

Bu süreçte de sürekli sorun çıkartıp duruyordu ve sonunda dün tekrar servise yolladım ve bu sabah birisi aradı ve cihazda çoklu donanım arızası var ya Asus'a geri yollayacağız parça değiştirecek ya da aldığınız ücrete iade edeceğiz dediler. Ben de anlık ücret iadesi olsun o zaman zaten sürekli sorun çıkartıyor dedim direkt kapadılar.

Şimdi baktım enflasyonu tamamen unutmuşum da baya zarar edicem. Bu durumda ne yapmalıyım?
Arayan numaraya geri dönüş yap, yapamıyorsan mail adresi vs. vardır oraya mail gönder. Yazılı bir şey olsun yoksa hakkını arayamazsın iadeyi yapar geçerler.
 

riquA

80+
Katılım
24 Mart 2020
Mesajlar
143
Dahası  
Reaksiyon skoru
56
İsim
Faruk Yılmaz
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #3
Arayan numaraya geri dönüş yap, yapamıyorsan mail adresi vs. vardır oraya mail gönder. Yazılı bir şey olsun yoksa hakkını arayamazsın iadeyi yapar geçerler.
10dk içerisinde 2 kez aradım açmadı şahsi numara. Ayrıca cihaz içinde 16gb ddr5 ramim var onu da belirttim wpden ama dönen olmadı. Asus live chate yazıyorum şimdi halledilir herhalde
 
Son düzenleme:

OrkunJJ

80+ Silver
Katılım
18 Ocak 2021
Mesajlar
3,967
Dahası  
Reaksiyon skoru
1,904
Yaş
21
İsim
Orkun
10dk içerisinde 2 kere aradım açmadı. Şahsi hat whatsapptan yazdım hatta cihazda kendi taktığım 16gb ddr5 ram var onu da yazdım wpden ama dönüş olmadı henüz. Nereye mail atmam lazım d

10 içerisinde 2 kez aradım açmadı şahsi numara. Ayrıca cihaz içinde 16gb ddr5 ramim var onu da belirttim wpden ama dönen olmadı. Asus live chate yazıyorum şimdi halledilir herhalde
Servisin adını biliyorsanız websiteleri vardır mutlaka. Oradan başka iletişim adresleri bulabilirsin.
 

riquA

80+
Katılım
24 Mart 2020
Mesajlar
143
Dahası  
Reaksiyon skoru
56
İsim
Faruk Yılmaz
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #5
Servisin adını biliyorsanız websiteleri vardır mutlaka. Oradan başka iletişim adresleri bulabilirsin.
Asus ile konuştum şimdi. 3. kez parça değişimi olacağı için DOA raporu verilecekmiş tarafıma ve bununla satıcıma ücret iadesi ya da değişim talebinde bulunabileceğim söylendi. İş Gamers Arena'ya kaldı yani onlarla görüşeceğim. Ramin de tarafıma ulaştırılacağı söylendi.
 

OrkunJJ

80+ Silver
Katılım
18 Ocak 2021
Mesajlar
3,967
Dahası  
Reaksiyon skoru
1,904
Yaş
21
İsim
Orkun
Asus ile konuştum şimdi. 3. kez parça değişimi olacağı için DOA raporu verilecekmiş tarafıma ve bununla satıcıma ücret iadesi ya da değişim talebinde bulunabileceğim söylendi. İş Gamers Arena'ya kaldı yani onlarla görüşeceğim. Ramin de tarafıma ulaştırılacağı söylendi.
Ulaşabilmene sevindim. İade kesinlikle yaptırma, değişime zorla. Aynı üründen ellerinde yoksa ya kısa süre içerisinde aynısından yenisini temin etmek zorundalar, ya da temin edilemiyorsa üst modelini vermek zorundalar. Hakkını yemelerine izin vermemelisin. Her şeyi de yazılı yapmaya çalış o yüzden sana mail gönder dedim.

Mesela konudan bağımsız bir örnek vericem, vakti zamanında Amazon'dan Brennenstuhl akım korumalı priz almıştım. Aldığım ürün değil başka bir ürün göndermişlerdi. Aldığım fiyat ise 6 da 1 fiyatıydı. 1 fiyatına 5 tane sipariş geçmiştim. Amazon destek ile iletişime geçip geri gönderdim. Yenisini yollayamadıklarını stok geldiği gibi ulaşmam gerektiğini o şekilde göndereceklerini söylediler. Bu konuşmanın bir kısmı yazılı bir kısmı sesli telefon üzerinden gerçekleşti. Telefon üzerinden konuşulan kısmı kanıtlayamadığım için 3-4 ay sonra para iadesi yaptılar. Sipariş ettiğim 5 adet ürünü alamadım, 1 tane stok geldi onu alabildim geri kalanını direkt iade yaptılar Amazon bakiyesine.

Yani demem o ki bu tarz durumlarda sesli konuşsan bile konuşmanın yazılı halini e posta yoluyla istediğini belirt. Amazon ile yaşadığım durumdan sonra konu ne olursa olsun Amazon destek ile sesli görüştüğümde konuşmayı yazılı istediğimi belirtiyorum. Görüşmeden 5-10 dakika sonra yazılı şekilde gönderiyorlar, başım ağrımıyor.
 

riquA

80+
Katılım
24 Mart 2020
Mesajlar
143
Dahası  
Reaksiyon skoru
56
İsim
Faruk Yılmaz
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #7
Ulaşabilmene sevindim. İade kesinlikle yaptırma, değişime zorla. Aynı üründen ellerinde yoksa ya kısa süre içerisinde aynısından yenisini temin etmek zorundalar, ya da temin edilemiyorsa üst modelini vermek zorundalar. Hakkını yemelerine izin vermemelisin. Her şeyi de yazılı yapmaya çalış o yüzden sana mail gönder dedim.

Mesela konudan bağımsız bir örnek vericem, vakti zamanında Amazon'dan Brennenstuhl akım korumalı priz almıştım. Aldığım ürün değil başka bir ürün göndermişlerdi. Aldığım fiyat ise 6 da 1 fiyatıydı. 1 fiyatına 5 tane sipariş geçmiştim. Amazon destek ile iletişime geçip geri gönderdim. Yenisini yollayamadıklarını stok geldiği gibi ulaşmam gerektiğini o şekilde göndereceklerini söylediler. Bu konuşmanın bir kısmı yazılı bir kısmı sesli telefon üzerinden gerçekleşti. Telefon üzerinden konuşulan kısmı kanıtlayamadığım için 3-4 ay sonra para iadesi yaptılar. Sipariş ettiğim 5 adet ürünü alamadım, 1 tane stok geldi onu alabildim geri kalanını direkt iade yaptılar Amazon bakiyesine.

Yani demem o ki bu tarz durumlarda sesli konuşsan bile konuşmanın yazılı halini e posta yoluyla istediğini belirt. Amazon ile yaşadığım durumdan sonra konu ne olursa olsun Amazon destek ile sesli görüştüğümde konuşmayı yazılı istediğimi belirtiyorum. Görüşmeden 5-10 dakika sonra yazılı şekilde gönderiyorlar, başım ağrımıyor.
Çok teşekkür ediyorum. Asus'a ekstra mail atıyorum o halde DOA raporu talebimi ve beklediğime dair.
Gamers Arena ile görüştüm az önce ürünün olmadığını muadilini ya da ücret iadesini yapabileceklerini söylediler DOA raporu geldiği taktirde.
 
Son düzenleme:

OrkunJJ

80+ Silver
Katılım
18 Ocak 2021
Mesajlar
3,967
Dahası  
Reaksiyon skoru
1,904
Yaş
21
İsim
Orkun
Gamer Arena ile görüştüm şimdi DOA raporunun iletilmesi sonrasında cihazın muadili

Çok teşekkür ediyorum. Asus'a ekstra mail atıyorum o halde DOA raporu talebimi ve beklediğime dair.
Gamers Arena ile görüştüm az önce ürünün olmadığını muadilini ya da ücret iadesini yapabileceklerini söylediler DOA raporu geldiği taktirde.
Rica ederim, Gamers Arena muadili ya da ücret iadesi yapabileceğini söylemiş. Şunu sor onlara, muadili derken senin bilgisayarın 6800H 3060 140W, aynı özellikte başka marka bir bilgisayar mı verecekler?

Bunu normalde yasal olarak yapamazlar.
Şeye benziyor sıfır bayiden BMW alıyorsun araba üretim hatalı çıkıyor, geri götürüp yenisiyle değiştirilmesini talep ediyorsun. Aynısından kalmamış sana Mercedes verelim, Audi verelim diyorlar.
Sen Nişantaşı'ndan ev alıyorsun orada yaşamak istiyorsun, müteahhit malzemeden çalmış binada sorun var yıkım kararı çıkıyor, müteahhit sana Kadıköy'den ev verelim, Beşiktaş'tan ev verelim diyor.

Aynı üründen yoksa aynı markanın o üründen daha üst modeli daha iyi bir modelini sana vermek durumundalar.
Mesaj otomatik birleştirildi:

Gerçekten Asus'un aynı ürününden ya da üst modelinden temin edemiyordur, alternatif diğer markaların muadili yani aynı özelliktekini değil üst modellerinden sana teklif etmeleri gerekiyor.
 

riquA

80+
Katılım
24 Mart 2020
Mesajlar
143
Dahası  
Reaksiyon skoru
56
İsim
Faruk Yılmaz
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #9
Rica ederim, Gamers Arena muadili ya da ücret iadesi yapabileceğini söylemiş. Şunu sor onlara, muadili derken senin bilgisayarın 6800H 3060 140W, aynı özellikte başka marka bir bilgisayar mı verecekler?

Bunu normalde yasal olarak yapamazlar. Şeye benziyor sıfır bayiden BMW alıyorsun araba üretim hatalı çıkıyor, geri götürüp yenisiyle değiştirilmesini talep ediyorsun. Aynısından kalmamış sana Mercedes verelim, Audi verelim diyorlar.
Aynı üründen yoksa aynı markanın o üründen daha üst modeli daha iyi bir modelini sana vermek durumundalar.
Katılıyorum. Farklı marka ya da aynı markanın alt modelini kabul etmeyeceğim 👍
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç      

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,036,220
Mesajlar
9,335,608
Üyeler
164,272
Son üye
serkancamur52
Top Bottom