ASUS GARANTİDEN DÖNEN ANAKARTIMIN PİNLERİ YAMULMUŞ

Wilot

80+ Bronze
Katılım
1 Eylül 2022
Mesajlar
717
Reaksiyon skoru
180
Merhaba, daha önceki konularımdan “Pc tekte marş almıyor” başlıklı konumdaki sorunlar sebebi ile Asus Prime B650M-K anakartımı garantiye göndermiştim. Kullandığım ram uyumlu bileşenlerde gözükmesine rağmen bileşenlerin uyumluluğunu liste üserinden kontrol edin diyerek geri gönderildi ve yaklaşık 5-10 dk öncesinde içe anakartın kutusunu açtığım zaman hem işlemci soketinin koruma braketi takılmamış olarak gönderildiğini gördüm ve bununla birlikte işlemci soketine gözümü götürdüğüm anda da işlemci pinlerinden yaklaşık 4 tanesi yamulmuş bir şekilde gönderilmiş. Paketi açarken video çekmemiştim ama bunu gördüğüm anda fotoğraflarını çektim. Ayrıca kargo teslim edildiği süreçte şehir dışındaydım ve benden teslim kodu istenilmeden teslim edildi buna rağmen teslim alan kişiyle ilgili de hiç bir bilgi alınmadan bırakıp kaçar gibi teslim edilmiş.
 

Ekler

  • 43EEE914-8652-4A3E-A74D-19C09377E4AC.webp
    43EEE914-8652-4A3E-A74D-19C09377E4AC.webp
    887.9 KB · Hit: 83
  • 1424F311-9589-4E47-B978-BB7C2AF19D0A.webp
    1424F311-9589-4E47-B978-BB7C2AF19D0A.webp
    1.2 MB · Hit: 83
Koruma braketini oraya ben koymadım kutuyu açtığım anda bu haldeydi ve poşetten çıkardığımda pinleri ner bir şekilde yamuk olduğunu gördüm ama poşetteki hali ile birebir aynı konumda bu şekildeydi braket
 
Geçmiş olsun. Kargoyu açarken video çekmediyseniz bir hak iddia edemezsiniz gibi. Ama müşteri hizmetlerini arayıp durumu izah edin. En azından müşteri memnuniyeti kapsamında soket değişimi yapsınlar.
 
Geçmiş olsun. Kargoyu açarken video çekmediyseniz bir hak iddia edemezsiniz gibi. Ama müşteri hizmetlerini arayıp durumu izah edin. En azından müşteri memnuniyeti kapsamında soket değişimi yapsınlar.
Öncelikle teşekkürler, video çekmemiştim fakat asus ile görüştüm servis çıkış videolarını izleyip bakabiliriz kargo ile ilgili ise de görüşebiliriz dediler şuan pinlerin yamukluğuna dair ve kutudaki eski hasarım görselini istediler buna göre servis yönlendirmesi sağlayacaklarını söylediler. Tahminimce boşta duran o siyah plastik kapak kargoda gelirken pinlere çarpıp yamulttu diye düşünüyorum kargoda kutu üzerinde oluşan yeni bir hasar gözükmüyor çünkü yalnızca kutu bazanın altındayken bazanın menteşesi ezmişti onun ezilmesi var hala kutu üzerinde
 
Öncelikle teşekkürler, video çekmemiştim fakat asus ile görüştüm servis çıkış videolarını izleyip bakabiliriz kargo ile ilgili ise de görüşebiliriz dediler şuan pinlerin yamukluğuna dair ve kutudaki eski hasarım görselini istediler buna göre servis yönlendirmesi sağlayacaklarını söylediler. Tahminimce boşta duran o siyah plastik kapak kargoda gelirken pinlere çarpıp yamulttu diye düşünüyorum kargoda kutu üzerinde oluşan yeni bir hasar gözükmüyor çünkü yalnızca kutu bazanın altındayken bazanın menteşesi ezmişti onun ezilmesi var hala kutu üzerinde
Pinler oldukça hassas. Dediğiniz gibi koruma kapağı kargo sırasında boşa düşmüş ve eğmiştir pinleri. Umarım sorununuz çözülür. Tekrardan geçmiş olsun.
 
Pinler oldukça hassas. Dediğiniz gibi koruma kapağı kargo sırasında boşa düşmüş ve eğmiştir pinleri. Umarım sorununuz çözülür. Tekrardan geçmiş olsun.
Teşekkürler, Yeni anakart alacağım ve kesinlikle asus almayacağım. Kapağı takıp gönderdiklerini söylediler ve kabul etmiyorlar. Durumla ilgili eve giriş saatim vs belli şehir dışından dönmüştüm uçak ile ve bilet saatim vs derken fotoğrafların meta dataları ile beraber kargo firması ups in de teslim kodu vs almadan kargoyu benim dışımda birisine bırakıp gitmesini de dahil ederek tüketici hakem heyetine şikayette bulunacağım ama her ne kadar rog,astral gibi seriler ile asus top tierda da olsa bundan sonra asustan herhangi bir ürün almayacağım ve şuan alacağım anakartta rog klasmanında bir kart düşünüyorum diğer markalardan
 
Teşekkürler, Yeni anakart alacağım ve kesinlikle asus almayacağım. Kapağı takıp gönderdiklerini söylediler ve kabul etmiyorlar. Durumla ilgili eve giriş saatim vs belli şehir dışından dönmüştüm uçak ile ve bilet saatim vs derken fotoğrafların meta dataları ile beraber kargo firması ups in de teslim kodu vs almadan kargoyu benim dışımda birisine bırakıp gitmesini de dahil ederek tüketici hakem heyetine şikayette bulunacağım ama her ne kadar rog,astral gibi seriler ile asus top tierda da olsa bundan sonra asustan herhangi bir ürün almayacağım ve şuan alacağım anakartta rog klasmanında bir kart düşünüyorum diğer markalardan
Geçmiş olsun , seninle aynı anakart sahibiz bende 2ram slot çalışmıyor diye yolladım. Ürünü nasıl gonderdiysem geri o şekil pakette teslim aldım. Bence sorun asusta değil UPS kargoda. UPS kargo sizden ücret aldımi peki?
 
Merhaba, daha önceki konularımdan “Pc tekte marş almıyor” başlıklı konumdaki sorunlar sebebi ile Asus Prime B650M-K anakartımı garantiye göndermiştim. Kullandığım ram uyumlu bileşenlerde gözükmesine rağmen bileşenlerin uyumluluğunu liste üserinden kontrol edin diyerek geri gönderildi ve yaklaşık 5-10 dk öncesinde içe anakartın kutusunu açtığım zaman hem işlemci soketinin koruma braketi takılmamış olarak gönderildiğini gördüm ve bununla birlikte işlemci soketine gözümü götürdüğüm anda da işlemci pinlerinden yaklaşık 4 tanesi yamulmuş bir şekilde gönderilmiş. Paketi açarken video çekmemiştim ama bunu gördüğüm anda fotoğraflarını çektim. Ayrıca kargo teslim edildiği süreçte şehir dışındaydım ve benden teslim kodu istenilmeden teslim edildi buna rağmen teslim alan kişiyle ilgili de hiç bir bilgi alınmadan bırakıp kaçar gibi teslim edilmiş.
Bende servise yolladım B650M R kartımı düzgün bir şekilde paketlenip yollandı bir sıkıntı olmamıştı şansınıza size denk gelmis
 
Geçmiş olsun , seninle aynı anakart sahibiz bende 2ram slot çalışmıyor diye yolladım. Ürünü nasıl gonderdiysem geri o şekil pakette teslim aldım. Bence sorun asusta değil UPS kargoda. UPS kargo sizden ücret aldımi peki?
Hayır ücret almadı. Ürünü teslim ederken de kapıdan bırakıp kaçar gibi teslim etmişler kime teslim edildiği sorulmadan teslimat kodu istenilmeden vs. Ben teslim edildiğini dahi sonradan öğrendim
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

Bende servise yolladım B650M R kartımı düzgün bir şekilde paketlenip yollandı bir sıkıntı olmamıştı şansınıza size denk gelmis
Daha önce monitör vs de gönderdim asusa sıkıntı yaşamadım fakat şuan bu şekilde bir sıkıntı yaşadığımda sorumluluklarını kabul etmiyorlarsa bir daha ürünlerini kullanmam. Zaten eve yeni döndüğüm gibi kutuyu açtığımın ve fotoğrafı da aynı esnada çektiğimin kanıtları ile beraber şikayette bulunacağım ne sonuçlanır bakalım.
 
Geri
Top