cicibebe
80+ Silver
- Katılım
- 4 Haziran 2020
- Mesajlar
- 3,276
Dahası
Merhaba, yaklaşık 2,5 yıl önce bir anakart aldım n11 üzerinden ve anakart bozuldu, ardından ilgili firma arena biligisayarla iletişime geçtim. Ürünü fatura ve belgeleriyle beraber teslim etmemi ve sonucu beklememi söylediler. Bu sabah sonuç geldi ürün arızalı satıcıdan iade isteyin diye. Satıcıyı aradım sordum, elinde aynı ürün olmadığını ve muhattabımın arena olması gerektiğini söyledi. Ardından tekrar arena bilgisayara döndüm cevabı aynen ilettim ve onların cevabı "Aynı ürün şuanda elimizde yok satıcıyla iletişime geçin" oldu. Şimdi herkes başkasına paslıyor şuan ne yapmam gerekiyor? Daha önce başına gelen varsa aydınlatırsa çok mutlu olurum.