Neler Yeni

Yardım Bozulan anakart ve garanti süreci hk.

cicibebe

80+ Silver
Katılım
4 Haziran 2020
Mesajlar
3,276
Dahası  
Reaksiyon skoru
2,780
Konum
Kocaeli
İsim
Enes Tutar
Merhaba, yaklaşık 2,5 yıl önce bir anakart aldım n11 üzerinden ve anakart bozuldu, ardından ilgili firma arena biligisayarla iletişime geçtim. Ürünü fatura ve belgeleriyle beraber teslim etmemi ve sonucu beklememi söylediler. Bu sabah sonuç geldi ürün arızalı satıcıdan iade isteyin diye. Satıcıyı aradım sordum, elinde aynı ürün olmadığını ve muhattabımın arena olması gerektiğini söyledi. Ardından tekrar arena bilgisayara döndüm cevabı aynen ilettim ve onların cevabı "Aynı ürün şuanda elimizde yok satıcıyla iletişime geçin" oldu. Şimdi herkes başkasına paslıyor şuan ne yapmam gerekiyor? Daha önce başına gelen varsa aydınlatırsa çok mutlu olurum.
 

hopecrash

80+ Bronze
Katılım
26 Mart 2020
Mesajlar
874
muadil bir anakart istenebilir gibi. tamamen tarafların iş çözmek istemesine kalmış.
 

cicibebe

80+ Silver
Katılım
4 Haziran 2020
Mesajlar
3,276
Dahası  
Reaksiyon skoru
2,780
Konum
Kocaeli
İsim
Enes Tutar
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #3
muadil bir anakart istenebilir gibi. tamamen tarafların iş çözmek istemesine kalmış.
İşte muadili yokmuş sözüm ona. Ücret iadesine varmasın da ne olursa olsun diyorum artık düşük modele bile tabiiyim şuan.
 

Strangersupuk

80+ Bronze
Katılım
21 Ocak 2023
Mesajlar
692
"Elinizde anakart bulunmadığı için Garanti kapsamında Muadil veya Üst seviyesiyle değişim talep ediyorum" diyin, kabul etmezlerse thh'ye başvurun garanti kapsamında ve kullanıcı hatası değişse değişim yapmak durumundalar.
Mesaj otomatik birleştirildi:

İşte muadili yokmuş sözüm ona. Ücret iadesine varmasın da ne olursa olsun diyorum artık düşük modele bile tabiiyim şuan.
Üzerinden 2 yıl geçmiş ücret iadesi vermezler, verirlerse de enflasyon farkıyla vermeleri gerekir.
 

cicibebe

80+ Silver
Katılım
4 Haziran 2020
Mesajlar
3,276
Dahası  
Reaksiyon skoru
2,780
Konum
Kocaeli
İsim
Enes Tutar
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #5
"Elinizde anakart bulunmadığı için Garanti kapsamında Muadil veya Üst seviyesiyle değişim talep ediyorum" diyin, kabul etmezlerse thh'ye başvurun garanti kapsamında ve kullanıcı hatası değişse değişim yapmak durumundalar.
Mesaj otomatik birleştirildi:


Üzerinden 2 yıl geçmiş ücret iadesi vermezler, verirlerse de enflasyon farkıyla vermeleri gerekir.
Teşekkürler. Pazartesi günü tekrar iletişime geçip dediğinizi yapacağım.
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç      

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,018,699
Mesajlar
9,199,207
Üyeler
161,481
Son üye
talha12345
Top Bottom