cevabı anlayamadım bir yardımcı olun
GÖNDERDİĞİM YAZI:
maellemizden türktelekom fiber internet altyapısı için proje adı altında fiber internet çalışması yapılmaktadır kütahya gediz uluoymak mahallesi 125 sokaktaki tek atlanan eviz ve mahhalle boyu altyapı devam etmektedir sadece daire 3 ü atlanmıştır inşaat halindeki eve bile kablo bırakılmışken 5 yıldır altyapı başvurusu yapan ve vergisini ödeyen bina atlanmıştır gereğini yapılmasını arz ederim bilgilerinize sunarım
GÖNDERİLEN CEVAP:
Cumhurbaşkanlığı İletişim Merkezi'ne (CİMER) yapmış olduğunuz başvuru ilgisi nedeniyle Kurumumuza yönlendirilmiş olup, başvurunuz incelenmiştir.
Başvurunuz Kurumumuzca işleme alınmış olup işletmeciniz ile yazışma yapılması suretiyle mevzuat kapsamında sonuçlandırılmasını müteakip tarafınıza bildirilmek üzere işletmecinize iletilmiştir.
Kurumumuz mevzuatı çerçevesinde tüketici şikâyetleri; şikâyetlerin tasnifi neticesinde şikâyetlerin yoğunlaştığı ve/veya şikâyet konusunun yaygın abone mağduriyetlerine yol açtığının anlaşılması durumunda Kurumumuz tarafından yapılacak düzenleme ve denetlemelerde dikkate alınmaktadır.
Ayrıca 6502 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun kapsamında yer alan parasal sınırlar içerisinde tüketici hakem heyetleri ve/veya tüketici mahkemelerine başvuruda bulunabileceği değerlendirilmektedir.
Bilgilerinizi rica ederiz.
Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumu
Tüketici ile İlişkiler Müdürlüğü
GÖNDERDİĞİM YAZI:
maellemizden türktelekom fiber internet altyapısı için proje adı altında fiber internet çalışması yapılmaktadır kütahya gediz uluoymak mahallesi 125 sokaktaki tek atlanan eviz ve mahhalle boyu altyapı devam etmektedir sadece daire 3 ü atlanmıştır inşaat halindeki eve bile kablo bırakılmışken 5 yıldır altyapı başvurusu yapan ve vergisini ödeyen bina atlanmıştır gereğini yapılmasını arz ederim bilgilerinize sunarım
GÖNDERİLEN CEVAP:
Cumhurbaşkanlığı İletişim Merkezi'ne (CİMER) yapmış olduğunuz başvuru ilgisi nedeniyle Kurumumuza yönlendirilmiş olup, başvurunuz incelenmiştir.
Başvurunuz Kurumumuzca işleme alınmış olup işletmeciniz ile yazışma yapılması suretiyle mevzuat kapsamında sonuçlandırılmasını müteakip tarafınıza bildirilmek üzere işletmecinize iletilmiştir.
Kurumumuz mevzuatı çerçevesinde tüketici şikâyetleri; şikâyetlerin tasnifi neticesinde şikâyetlerin yoğunlaştığı ve/veya şikâyet konusunun yaygın abone mağduriyetlerine yol açtığının anlaşılması durumunda Kurumumuz tarafından yapılacak düzenleme ve denetlemelerde dikkate alınmaktadır.
Ayrıca 6502 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun kapsamında yer alan parasal sınırlar içerisinde tüketici hakem heyetleri ve/veya tüketici mahkemelerine başvuruda bulunabileceği değerlendirilmektedir.
Bilgilerinizi rica ederiz.
Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumu
Tüketici ile İlişkiler Müdürlüğü