erentuncay
80+
- Katılım
- 7 Mayıs 2021
- Mesajlar
- 169
Dahası
- Reaksiyon skoru
- 62
- İsim
- eren tunçay
Arkadaşlar, merhabalar. 2023 Kasım indirimlerinde forum'da gördüğüm Darmoshark M3-4K Kablosuz oyuncu mouse'u sipariş ettim. Bu indirim postunu 2 Kasım'da açılmış olmasına rağmen, 3 gün boyunca takip ettikten sonra güvenilir olduğunu düşündüğüm için 5 Kasım 2023 tarihinde siparişimi oluşturdum. Ürün paketleme vs. hatasız bir şekilde elime ulaştı ve ilk başlarda herhangi bir problem yaşamadım. Ancak yaklaşık 1 ay kadar kullandıktan sonra, mouse'u dongle ile kullandığımda dongle'da temassızlık sorunları başladı. Sürekli olarak bilgisayarım usb girişlerinde tak çık sesleri duymaya başladım. Bu sorun başlangıçta rahatsızlık verici olmasa da, zamanla sık sık tekrarlanmaya ve can sıkmaya başladı. Mouse'u kablolu olarak kullandığımda herhangi bir sorun yaşamıyorum, ancak belirtmek isterim ki, bu mouse'u kablosuz özelliği için satın aldım.
Sorunun kablodan kaynaklanabileceğini düşündüğüm için farklı bir type-c kablosu ile dongle'ı bağladım, ancak temassızlık sorunu devam etti. Artık dongle'ı hiçbir şekilde bilgisayarım algılamıyor ve dongledan hiçbir tepki alamıyorum.
Bu şikayetim ve problemim üzerine, satın aldığım connectgame.com sitesine birçok kez mail atarak sorunumun çözülmesini talep ettim. Ancak herhangi bir geri dönüş alamadım ve bu ilgisizlikler canımı sıkmaya başladı. Ekran görüntülerini de aşağıda paylaşacağım.
Bu durumdan şikayetçiyim ve gerektiğinde Tüketici Hakem Heyeti'ne başvurmayı düşünüyorum. Bu konuda nasıl bir yol izlemem gerektiği konusunda önerilerinizi bekliyorum. Ayrıca, benim gibi connectgame üzerinden alışveriş yaparken benzer sorunlar yaşayan arkadaşları da konu başlığı altında bekliyorum.
İndirimde gördüğüm konu : https://forum.donanimarsivi.com/konu/almayani-doevueyorlar-connectgame-efsane-indirimler.831986/
Sorunun kablodan kaynaklanabileceğini düşündüğüm için farklı bir type-c kablosu ile dongle'ı bağladım, ancak temassızlık sorunu devam etti. Artık dongle'ı hiçbir şekilde bilgisayarım algılamıyor ve dongledan hiçbir tepki alamıyorum.
Bu şikayetim ve problemim üzerine, satın aldığım connectgame.com sitesine birçok kez mail atarak sorunumun çözülmesini talep ettim. Ancak herhangi bir geri dönüş alamadım ve bu ilgisizlikler canımı sıkmaya başladı. Ekran görüntülerini de aşağıda paylaşacağım.
Bu durumdan şikayetçiyim ve gerektiğinde Tüketici Hakem Heyeti'ne başvurmayı düşünüyorum. Bu konuda nasıl bir yol izlemem gerektiği konusunda önerilerinizi bekliyorum. Ayrıca, benim gibi connectgame üzerinden alışveriş yaparken benzer sorunlar yaşayan arkadaşları da konu başlığı altında bekliyorum.
İndirimde gördüğüm konu : https://forum.donanimarsivi.com/konu/almayani-doevueyorlar-connectgame-efsane-indirimler.831986/