Neler Yeni

CS:GO Güncelleme Notu [10 Haziran] Gelen Yenilikler

Reapt0r

80+ Bronze
Katılım
19 Nisan 2020
Mesajlar
733
En İyi Cevap
1
Dahası  
Reaksiyon skoru
844
Konum
Antalya
İsim
Ayberk Albayrak
CS: GO’nun 2012’de yayınlanmasından bu yana, var olan en yaygın sorun bazı haritalarda karakterlerin görünmeme sorunu oldu.

Karakterlerin ve modellerin uzaktan ve bazı harita bölgelerinde görünmeme sorunu tamamen düzeltildi.
Güncelleme boyutu 360mb civarı
Okumak istemeyenler için 5DK'lık kısa bir HellianTV Güncelleme Videosu

1- Boosting Player Contrast

Görüntü ayarlarından kesinlikle aktif etmenizi öneriyorum. Herhangi bir fps kaybına sebep olmaz. Tamamen oyunun renk ayarlarını değiştirmekte.
Screenshot_3-1024x813.png

“Peki, nasıl bir değişiklik oluyor?”
before_after-1-1024x499.png


05_tuns_CT_far_off.png


06_tuns_CT_far_on.png


Küçük bir renk değişikliği olsa da gerçekten oyunu etkileyen bir özellik. Şahsen yukarıda da belirttiğim gibi kesinlikle bu ayarı aktif etmenizi öneriyorum.

2- Harita değişiklikleri

Rampada ki oyuncuların daha net görünebilmesi için pencereler yukarı alındı.

21_map_dust_old.png

22_map_dust_new.png


Bir çoğunuzun fark etmeyeceği bir değişiklik. Dust2 haritasında B kapısının yönleri tam tersi olarak değişti.
Screenshot_3-1-1024x752.png
Screenshot_4-1024x758.png
Screenshot_5-1024x752.png

Bu sayede CT ler kapıdan B tüneli B side girmeden kesebilecek.


Diğer maplerde de düzeltme mevcut ancak gözle görülecek bir değişiklik olmadığı için koymak istemedim. Güncelleme notunun tamamına yazılı bir şekilde bakalım.

Güncelleme Notu
[OYNANIŞ]
  • Düşük kontrastlı durumlarda oyuncuların okunabilirliğini artıran “Boosting Player Contrast” gelişmiş video ayarı eklendi.
[MODELLER]
  • Geliştirilmiş görünürlük için bazı ajan dokuları ayarlandı.
[ÇEŞİTLİ]
  • Ayarlanmış düşürülmüş C4 çarpışma geometrisi.
  • Drone yanık hasarı aldığında, Tehlikeli Bölge drone pilot kamerasının sıkışması düzeltildi.
  • Ateşlenen son mermi için Desert Eagle mermi çıkarma etkinliği eklendi.

  • Haritalarda Değişiklik
    Overpass:

    • A site tarafından banyoların yakınında büyük sarmaşık modelleri kaldırıldı
    • A site tarafından banyolarda ince pencereler kaldırıldı
    • Uzun bir piknik ile bisiklet kaldırıldı
    • Aydınlatılmış konektör tüneli
    • Aydınlatılmış T spawn
    • Güzel taş kaplamalar eklendi
  • Dust2:
    • Ters çevrilmiş B şantiye kapıları
    • B tünellerinden ortadaki kamyona bakarken basitleştirilmiş arka plan
    • Sis başlangıç mesafesi 1000’den 512’ye değiştirildi, maksimum yoğunluk 0,2’den 0,4’e değiştirildi
    • Karakterleri daha öne çıkarmak için bir site rampası ile yükseltilmiş pencereler
  • Mirage:
    • Ortanın üstündeki çöp yığını kaldırıldı
    • Dairelere doğru T spawn tarafından kesilmiş bitki
    • Pazar penceresinde artırılmış ışık
    • B sitesi balkonundan sessiz açılır hata düzeltildi
    • Merdiven odasında değişen merdiven açısı,eskiden olan merdiven bugu ile görünmeden mid ve connector a hakim olunabiliyor ve düşmanlar vurulabiliyordu,bu bug fixlendi.
  • Cache:
    • Keskin nişancı yuvasına merdiveni bir kutu ile değiştirdi
    • Birkaç önemli açıyı temizledik. (Teşekkürler LangeThorup!)
    • 1v1 Arenaları eklendi
    • Daha iyi performans için yeni modellerle değiştirilen kargo konteynerleri
    • A Main’e T girişinde görünürlük iyileştirmeleri (Teşekkürler Slender_CS!)
    • Mid Shed’deki istenmeyen / sezgisel olmayan wallbang düzeltildi
    • İnce renk ayarları
    • Çeşitli kırpma düzeltmeleri
    • Optimizasyonlar
  • Herkese bol eğlenceli oyunlar dilerim.

 

Akbaba Kürşat

80+ Bronze
Katılım
15 Mayıs 2020
Mesajlar
584
Dahası  
Reaksiyon skoru
281
İsim
Furkan
CS: GO’nun 2012’de yayınlanmasından bu yana, var olan en yaygın sorun bazı haritalarda karakterlerin görünmeme sorunu oldu.

Karakterlerin ve modellerin uzaktan ve bazı harita bölgelerinde görünmeme sorunu tamamen düzeltildi.
Güncelleme boyutu 360mb civarı
Okumak istemeyenler için 5DK'lık kısa bir HellianTV Güncelleme Videosu

1- Boosting Player Contrast

Görüntü ayarlarından kesinlikle aktif etmenizi öneriyorum. Herhangi bir fps kaybına sebep olmaz. Tamamen oyunun renk ayarlarını değiştirmekte.
Screenshot_3-1024x813.png

“Peki, nasıl bir değişiklik oluyor?”
before_after-1-1024x499.png


05_tuns_CT_far_off.png


06_tuns_CT_far_on.png


Küçük bir renk değişikliği olsa da gerçekten oyunu etkileyen bir özellik. Şahsen yukarıda da belirttiğim gibi kesinlikle bu ayarı aktif etmenizi öneriyorum.

2- Harita değişiklikleri

Rampada ki oyuncuların daha net görünebilmesi için pencereler yukarı alındı.

21_map_dust_old.png

22_map_dust_new.png


Bir çoğunuzun fark etmeyeceği bir değişiklik. Dust2 haritasında B kapısının yönleri tam tersi olarak değişti.
Screenshot_3-1-1024x752.png
Screenshot_4-1024x758.png
Screenshot_5-1024x752.png

Bu sayede CT ler kapıdan B tüneli B side girmeden kesebilecek.


Diğer maplerde de düzeltme mevcut ancak gözle görülecek bir değişiklik olmadığı için koymak istemedim. Güncelleme notunun tamamına yazılı bir şekilde bakalım.

Güncelleme Notu
[OYNANIŞ]
  • Düşük kontrastlı durumlarda oyuncuların okunabilirliğini artıran “Boosting Player Contrast” gelişmiş video ayarı eklendi.
[MODELLER]
  • Geliştirilmiş görünürlük için bazı ajan dokuları ayarlandı.
[ÇEŞİTLİ]
  • Ayarlanmış düşürülmüş C4 çarpışma geometrisi.
  • Drone yanık hasarı aldığında, Tehlikeli Bölge drone pilot kamerasının sıkışması düzeltildi.
  • Ateşlenen son mermi için Desert Eagle mermi çıkarma etkinliği eklendi.

  • Haritalarda Değişiklik
    Overpass:

    • A site tarafından banyoların yakınında büyük sarmaşık modelleri kaldırıldı
    • A site tarafından banyolarda ince pencereler kaldırıldı
    • Uzun bir piknik ile bisiklet kaldırıldı
    • Aydınlatılmış konektör tüneli
    • Aydınlatılmış T spawn
    • Güzel taş kaplamalar eklendi
  • Dust2:
    • Ters çevrilmiş B şantiye kapıları
    • B tünellerinden ortadaki kamyona bakarken basitleştirilmiş arka plan
    • Sis başlangıç mesafesi 1000’den 512’ye değiştirildi, maksimum yoğunluk 0,2’den 0,4’e değiştirildi
    • Karakterleri daha öne çıkarmak için bir site rampası ile yükseltilmiş pencereler
  • Mirage:
    • Ortanın üstündeki çöp yığını kaldırıldı
    • Dairelere doğru T spawn tarafından kesilmiş bitki
    • Pazar penceresinde artırılmış ışık
    • B sitesi balkonundan sessiz açılır hata düzeltildi
    • Merdiven odasında değişen merdiven açısı,eskiden olan merdiven bugu ile görünmeden mid ve connector a hakim olunabiliyor ve düşmanlar vurulabiliyordu,bu bug fixlendi.
  • Cache:
    • Keskin nişancı yuvasına merdiveni bir kutu ile değiştirdi
    • Birkaç önemli açıyı temizledik. (Teşekkürler LangeThorup!)
    • 1v1 Arenaları eklendi
    • Daha iyi performans için yeni modellerle değiştirilen kargo konteynerleri
    • A Main’e T girişinde görünürlük iyileştirmeleri (Teşekkürler Slender_CS!)
    • Mid Shed’deki istenmeyen / sezgisel olmayan wallbang düzeltildi
    • İnce renk ayarları
    • Çeşitli kırpma düzeltmeleri
    • Optimizasyonlar
  • Herkese bol eğlenceli oyunlar dilerim.
Eyw kardeş
 

Reapt0r

80+ Bronze
Katılım
19 Nisan 2020
Mesajlar
733
En İyi Cevap
1
Dahası  
Reaksiyon skoru
844
Konum
Antalya
İsim
Ayberk Albayrak
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #4
Valve sanırım bu tür yenilikler getirip alın size ''Source 2'' diyecek.
Source 2 yi heyecanla bekliyoruz. bu ayar source 2'ye bir işaret olabilir çünki half-life alyx'de karakterler böyle kontrastlı gözüküyor.🙂
 

firatbey

80+ Silver
Katılım
25 Nisan 2020
Mesajlar
2,170
Source 2 yi heyecanla bekliyoruz. bu ayar source 2'ye bir işaret olabilir çünki half-life alyx'de karakterler böyle kontrastlı gözüküyor.🙂

Hocam bekliyoruz ama güya mayıs ayı içinde çıkmış olacaktı haziranın ortasına geldik hala adam akıllı bir belirtisi yok çıkacağına dair.
 

KTimur

80+ Silver
Katılım
27 Mayıs 2020
Mesajlar
2,006
En İyi Cevap
1
Valve sanırım bu tür yenilikler getirip alın size ''Source 2'' diyecek.
Sanmam,onun yerine CS GO'nun şu anki halini deneme tahtası olarak kullanacaklardır.Tepkilere göre asıl yeni gelecek oyun motorunda düzenlemeler yapacaklardır.
 

Ahmet Taha

80+ Bronze
Katılım
26 Mart 2020
Mesajlar
1,559
Dahası  
Reaksiyon skoru
801
İsim
Ahmet Taha
CS: GO’nun 2012’de yayınlanmasından bu yana, var olan en yaygın sorun bazı haritalarda karakterlerin görünmeme sorunu oldu.

Karakterlerin ve modellerin uzaktan ve bazı harita bölgelerinde görünmeme sorunu tamamen düzeltildi.
Güncelleme boyutu 360mb civarı
Okumak istemeyenler için 5DK'lık kısa bir HellianTV Güncelleme Videosu

1- Boosting Player Contrast

Görüntü ayarlarından kesinlikle aktif etmenizi öneriyorum. Herhangi bir fps kaybına sebep olmaz. Tamamen oyunun renk ayarlarını değiştirmekte.
Screenshot_3-1024x813.png

“Peki, nasıl bir değişiklik oluyor?”
before_after-1-1024x499.png


05_tuns_CT_far_off.png


06_tuns_CT_far_on.png


Küçük bir renk değişikliği olsa da gerçekten oyunu etkileyen bir özellik. Şahsen yukarıda da belirttiğim gibi kesinlikle bu ayarı aktif etmenizi öneriyorum.

2- Harita değişiklikleri

Rampada ki oyuncuların daha net görünebilmesi için pencereler yukarı alındı.

21_map_dust_old.png

22_map_dust_new.png


Bir çoğunuzun fark etmeyeceği bir değişiklik. Dust2 haritasında B kapısının yönleri tam tersi olarak değişti.
Screenshot_3-1-1024x752.png
Screenshot_4-1024x758.png
Screenshot_5-1024x752.png

Bu sayede CT ler kapıdan B tüneli B side girmeden kesebilecek.


Diğer maplerde de düzeltme mevcut ancak gözle görülecek bir değişiklik olmadığı için koymak istemedim. Güncelleme notunun tamamına yazılı bir şekilde bakalım.

Güncelleme Notu
[OYNANIŞ]
  • Düşük kontrastlı durumlarda oyuncuların okunabilirliğini artıran “Boosting Player Contrast” gelişmiş video ayarı eklendi.
[MODELLER]
  • Geliştirilmiş görünürlük için bazı ajan dokuları ayarlandı.
[ÇEŞİTLİ]
  • Ayarlanmış düşürülmüş C4 çarpışma geometrisi.
  • Drone yanık hasarı aldığında, Tehlikeli Bölge drone pilot kamerasının sıkışması düzeltildi.
  • Ateşlenen son mermi için Desert Eagle mermi çıkarma etkinliği eklendi.

  • Haritalarda Değişiklik
    Overpass:

    • A site tarafından banyoların yakınında büyük sarmaşık modelleri kaldırıldı
    • A site tarafından banyolarda ince pencereler kaldırıldı
    • Uzun bir piknik ile bisiklet kaldırıldı
    • Aydınlatılmış konektör tüneli
    • Aydınlatılmış T spawn
    • Güzel taş kaplamalar eklendi
  • Dust2:
    • Ters çevrilmiş B şantiye kapıları
    • B tünellerinden ortadaki kamyona bakarken basitleştirilmiş arka plan
    • Sis başlangıç mesafesi 1000’den 512’ye değiştirildi, maksimum yoğunluk 0,2’den 0,4’e değiştirildi
    • Karakterleri daha öne çıkarmak için bir site rampası ile yükseltilmiş pencereler
  • Mirage:
    • Ortanın üstündeki çöp yığını kaldırıldı
    • Dairelere doğru T spawn tarafından kesilmiş bitki
    • Pazar penceresinde artırılmış ışık
    • B sitesi balkonundan sessiz açılır hata düzeltildi
    • Merdiven odasında değişen merdiven açısı,eskiden olan merdiven bugu ile görünmeden mid ve connector a hakim olunabiliyor ve düşmanlar vurulabiliyordu,bu bug fixlendi.
  • Cache:
    • Keskin nişancı yuvasına merdiveni bir kutu ile değiştirdi
    • Birkaç önemli açıyı temizledik. (Teşekkürler LangeThorup!)
    • 1v1 Arenaları eklendi
    • Daha iyi performans için yeni modellerle değiştirilen kargo konteynerleri
    • A Main’e T girişinde görünürlük iyileştirmeleri (Teşekkürler Slender_CS!)
    • Mid Shed’deki istenmeyen / sezgisel olmayan wallbang düzeltildi
    • İnce renk ayarları
    • Çeşitli kırpma düzeltmeleri
    • Optimizasyonlar
  • Herkese bol eğlenceli oyunlar dilerim.
okumasam farketmezdim tşk
 

Yasin Çelik

80+ Platinum
Katılım
15 Nisan 2020
Mesajlar
16,107
En İyi Cevap
3
Dahası  
Reaksiyon skoru
21,802
Konum
İstanbul
İsim
Yasin Çelik
Instagram
yasincelikz
Source 2'ye hazırlık gibi geldi bana. Güzel yenilikler.
 

Redmental

80+ Gold
Katılım
6 Nisan 2020
Mesajlar
6,098
Dahası  
Reaksiyon skoru
6,182
Konum
Miklagård
İsim
RML
Source 2 yi heyecanla bekliyoruz. bu ayar source 2'ye bir işaret olabilir çünki half-life alyx'de karakterler böyle kontrastlı gözüküyor.🙂
Başta Dust2 B kapısı olmak üzere oyunun çoğu zevkli hâlini bozmuşlar. Dust2 B kapısını nasıl öyle koyarsın CT boost olmuş resmen.
 

Reapt0r

80+ Bronze
Katılım
19 Nisan 2020
Mesajlar
733
En İyi Cevap
1
Dahası  
Reaksiyon skoru
844
Konum
Antalya
İsim
Ayberk Albayrak
Hocam bekliyoruz ama güya mayıs ayı içinde çıkmış olacaktı haziranın ortasına geldik hala adam akıllı bir belirtisi yok çıkacağına dair.
Klasik valve işte ne zaman ne yapacağı belli olmaz.Zamanla bekleyeceğiz.
Sanmam,onun yerine CS GO'nun şu anki halini deneme tahtası olarak kullanacaklardır.Tepkilere göre asıl yeni gelecek oyun motorunda düzenlemeler yapacaklardır.
Artı eksileri göz önüne almak için haritalardaki bugları vs şimdiden çözmek istiyorlar bence
Mesaj otomatik birleştirildi:

Başta Dust2 B kapısı olmak üzere oyunun çoğu zevkli hâlini bozmuşlar. Dust2 B kapısını nasıl öyle koyarsın CT boost olmuş resmen.
kapıdan awp veya aug ile tutan biri b tünel den gelenleri vurup kaçabilir.bu da ct ler için avantaj,t ler artık b side girmesi zorlaştırılmış.
Ama cs 1.6 da kapı yönü böyleymiş zaten.
 

Rootz

80+
Katılım
27 Mart 2020
Mesajlar
328
Kontrast yeniliği çok iyi olmuş. Yaşlandık, gözler iyi seçememeye başladı :) Çoğu zaman belirli yerlerde karakterleri fark edemiyordum.
 

Reapt0r

80+ Bronze
Katılım
19 Nisan 2020
Mesajlar
733
En İyi Cevap
1
Dahası  
Reaksiyon skoru
844
Konum
Antalya
İsim
Ayberk Albayrak
Kontrast yeniliği çok iyi olmuş. Yaşlandık gözler iyi seçememeye başladı :) Çoğu zaman belirli yerlerde karakterleri fark edemiyordum.
Abi gözü sağlam olan bile farkedemiyor bazen,tünel karanlık ya gölgelerden dolayı karakter siyah görünüyor zor farkediliyordu.
 

Redmental

80+ Gold
Katılım
6 Nisan 2020
Mesajlar
6,098
Dahası  
Reaksiyon skoru
6,182
Konum
Miklagård
İsim
RML
Klasik valve işte ne zaman ne yapacağı belli olmaz.Zamanla bekleyeceğiz.

Artı eksileri göz önüne almak için haritalardaki bugları vs şimdiden çözmek istiyorlar bence
Mesaj otomatik birleştirildi:


kapıdan awp veya aug ile tutan biri b tünel den gelenleri vurup kaçabilir.bu da ct ler için avantaj,t ler artık b side girmesi zorlaştırılmış.
Ama cs 1.6 da kapı yönü böyleymiş zaten.
Her el CT'den biri oraya Molotof atıp AWP veya başka bir silah ile tutar tamam bitti işte nasıl girecekler? T flaş atsa taş çatlasın bak taş çatlasın 2 kişi geçer 3. ölür. T oyuncuları smoke atsa CT'de kapıdan bir kere tararsın low HP sonra GG ez win.
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç      

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
903,854
Mesajlar
8,279,088
Üyeler
140,261
Son üye
BEARXX
Top Bottom