Neler Yeni

D-smartın arıza kaydı açması için ek ücret istemesi

TRG-Onur

80+ Bronze
Katılım
6 Ekim 2020
Mesajlar
1,749
En İyi Cevap
1
Dostlar selamlar,
Yaklaşık 10-15 yıldır D-Smartın hem internet hem televizyon paketini kullanıyoruz,
Bu sabah internet DSL üzerinden kesilmiş, önceden bu durumla karşılaşınca sağlayıcıyı arıyorduk ve arıza kaydı oluşturup internetin düzelmesini sağlayabiliyorduk,
ama bu sefer aradığımızda arıza kaydı açmak için ücret talep ettiler, yaklaşık 350tl, böyle durumlara karşı 20 TL'lik arıza kaydı aboneliği gibi bir şey varmış,
Böyle bir şey olması normal değil benim fikrim, sonuçta bizden kaynaklı bir bozulma yok ve bunun için ekstra ücret talep edilmesi bizi sinirlendirdi,

Böyle bir şey yaşayan oldu mu önceden, tüketici hakem heyetine şikayet etmeyi düşünüyoruz
 

Gugar61

80+
Katılım
6 Şubat 2021
Mesajlar
484
Dahası  
Reaksiyon skoru
280
Yaş
31
İsim
OFLU HOCA
Nerden koparacağını şaşırmışlar resmen ya. Para verip hizmet alamadığımı belirtmek için para verip bildirimde bulunmak... Artık insanların şurasına kadar geldi. Devlet bu işe bi el atsın artık
 
Katılım
10 Haziran 2024
Mesajlar
127
Dahası  
Reaksiyon skoru
52
İsim
Hüseyin YILMAZ
Nerden koparacağını şaşırmışlar resmen ya. Para verip hizmet alamadığımı belirtmek için para verip bildirimde bulunmak... Artık insanların şurasına kadar geldi. Devlet bu işe bi el atsın artık
Parayla itirazda bulunmak gibi bir durum var ösym sınavlarında :D sınav sonucuna itiraz için para yatırmanı istiyorlar. ona benzettim bu mevzuyu da :D
 

Gugar61

80+
Katılım
6 Şubat 2021
Mesajlar
484
Dahası  
Reaksiyon skoru
280
Yaş
31
İsim
OFLU HOCA
Parayla itirazda bulunmak gibi bir durum var ösym sınavlarında :D sınav sonucuna itiraz için para yatırmanı istiyorlar. ona benzettim bu mevzuyu da :D
Yakında satın aldığımız bir ürünü iade etmek için iade ücreti ödeyebiliriz. Valla beklenir. (Bakkal bey bu peyniri az önce aldım bozuk çıktı iade etmek istiyorum tabi 30 lira verirseniz edersiniz.)
 

-Mehmet-

80+ Gold
Katılım
8 Kasım 2023
Mesajlar
6,806
Dahası  
Reaksiyon skoru
3,516
İsim
Mehmet Aslan
Dostlar selamlar,
Yaklaşık 10-15 yıldır D-Smartın hem internet hem televizyon paketini kullanıyoruz,
Bu sabah internet DSL üzerinden kesilmiş, önceden bu durumla karşılaşınca sağlayıcıyı arıyorduk ve arıza kaydı oluşturup internetin düzelmesini sağlayabiliyorduk,
ama bu sefer aradığımızda arıza kaydı açmak için ücret talep ettiler, yaklaşık 350tl, böyle durumlara karşı 20 TL'lik arıza kaydı aboneliği gibi bir şey varmış,
Böyle bir şey olması normal değil benim fikrim, sonuçta bizden kaynaklı bir bozulma yok ve bunun için ekstra ücret talep edilmesi bizi sinirlendirdi,

Böyle bir şey yaşayan oldu mu önceden, tüketici hakem heyetine şikayet etmeyi düşünüyoruz
nerden bindireceklerini şaşırıyorlar valla. Bu turkcell , dsmart vs. tv paketleri satan firmalar hep beni ürkütüyor , saçma sapan yerlerden ek masraf çıkarabiliyorlar :D
 
Top Bottom