TRG-Onur
80+ Bronze
- Katılım
- 6 Ekim 2020
- Mesajlar
- 1,749
- En İyi Cevap
- 1
Dostlar selamlar,
Yaklaşık 10-15 yıldır D-Smartın hem internet hem televizyon paketini kullanıyoruz,
Bu sabah internet DSL üzerinden kesilmiş, önceden bu durumla karşılaşınca sağlayıcıyı arıyorduk ve arıza kaydı oluşturup internetin düzelmesini sağlayabiliyorduk,
ama bu sefer aradığımızda arıza kaydı açmak için ücret talep ettiler, yaklaşık 350tl, böyle durumlara karşı 20 TL'lik arıza kaydı aboneliği gibi bir şey varmış,
Böyle bir şey olması normal değil benim fikrim, sonuçta bizden kaynaklı bir bozulma yok ve bunun için ekstra ücret talep edilmesi bizi sinirlendirdi,
Böyle bir şey yaşayan oldu mu önceden, tüketici hakem heyetine şikayet etmeyi düşünüyoruz
Yaklaşık 10-15 yıldır D-Smartın hem internet hem televizyon paketini kullanıyoruz,
Bu sabah internet DSL üzerinden kesilmiş, önceden bu durumla karşılaşınca sağlayıcıyı arıyorduk ve arıza kaydı oluşturup internetin düzelmesini sağlayabiliyorduk,
ama bu sefer aradığımızda arıza kaydı açmak için ücret talep ettiler, yaklaşık 350tl, böyle durumlara karşı 20 TL'lik arıza kaydı aboneliği gibi bir şey varmış,
Böyle bir şey olması normal değil benim fikrim, sonuçta bizden kaynaklı bir bozulma yok ve bunun için ekstra ücret talep edilmesi bizi sinirlendirdi,
Böyle bir şey yaşayan oldu mu önceden, tüketici hakem heyetine şikayet etmeyi düşünüyoruz