Neler Yeni

Çözüldü✓ DA / GT2 Yanlış Ürün Gelişmeleri Hakkında

Katılım
15 Temmuz 2022
Mesajlar
185
Dahası  
Reaksiyon skoru
77
İsim
osman şenoğlu
Arkadaşlar merhaba bildiğiniz üzere ilk stoktan ilk 20dk-30dk ıcınde alanlardan biriyim ve bana diğer stoktaki ürün gelmişti. (Kasayı görür görmez geri sardım sonra çektiğim fotoğraflardan görünce anakartında yanlış olduğunu farkettim diğer şeylere hiç bakmadım bile belki ramler bile yanlıstı)
Siparişi Verdiğim tarih: 15 Temmuz
Kargonun geldiği tarih : 23 Temmuz 11:00- 12:00 sularında
Bende saat 12:30-13:00 arası kargoyu yarım saat içinde tekrar bantlayıp geri götürdüm yurtiçi kargoya geri gönderdim.
(Bu süreçte çok fazla canlı destek ile iletişime geçtim tabi)
Kargoyu geri gönderdiğim tarih :23 Temmuz 12:30-13:00 cumartesi ( pazar kargo şirketleri çalışmıyor.)

Bugün (25 Temmuz) kargom ellerine ulaşmasına rağmen saat 14:00 - 14:30 gibi canlı desteğe hemen mesaj attım
Geri gönderdiğim ürünün size teslim edildiğini görüyorum bununla ilgili bugün nasıl bir işlem sağlayabiliriz
Gerçekten mağdur oldum neredeyse aldığımız ürünün ilk taksidi gelecek bizde daha ürün yok
ve hatta eğer mümkünse IHLAMURKUYU daki yerden bugün gelip kendim alabileceğimi ve gerçekten artık zor durumda kaldığımı ilettim
---------------------------------------
25.07.2022 GÜNCELLEME
CEVAP: "Gelen kargolara gün içinde işlem yapamıyoruz. (niye yapılmıyorsa onuda anlamış değilim.) Yarın ilk öncelik olarak sizin işlemle ilgileneceğiz. "

denildi. Bende canlı destekteki arkadaşa teşekkür ettim neticede sorumlusu o değil bakalım yarın mesai saati 9 'da başlıyormuş yarın gidişata göre konuyu düzenleyeceğim. Gelişmeleri size anlatıcam benim gibi mağdur olanlar illaki vardır en azından süreç hakkında bilgi sahibi olurlar.
---------------------------------------
26.07.2022 GÜNCELLEME
Bugün Gaming Gen 'in teknik kısmını telefonla aradığımda geri gönderdiğim kargomun ulaştığını fakat kendi içlerindeki ana birime göndermediklerini bugün göndereceklerini ve teknik ekibin inceleyip dönüş sağlayacağını ilettiler. Bende yarın tekrar arayacağımı ve umarım sonuça dayalı bir cevap alabilirim diyerek kapattım. SONUÇ: Hala mehter takımı gibi ileri geri yapıp duruyoruz.

EK GÜNCELLEME : Akşam saat 17:50 'de tekrar bir telefon görüşmesi sağladım geri gönderdiğim ürünün bugün akşam saatlerine doğru ana birime gittiğini yarın incelenip dönüş sağlanacağını en geç perşembe günü tekrar kargoya verileceğini iletti
Bende kendisine bu durumla alakalı olarak tekrar ve tekrar herhangi bir arıza vs. durumundan değil sadece ürünün yanlış olduğunu bu kadar basit bir şey için günlerdir uğraştığımı en azından netice ne olur dıye sordum bilgisi varsa ve bana %90 ürünün kasası ve anakartı değiştirilir tekrar size gönderilir sipariş listesine göre tekrar düzenlenir montajı yapılır denildi bende kendisini tekrar arayacağımı söyledim yarın tekrar kendisine ulaşıcam neticeyi tekrar bildiricem.
Bu arada kargoya vermelerini istemedim gerçekten süreç hepten uzayacak sistem hazır oldugunda perşembe günü gidip mağazadan alabileceğimi söyledim onlarda gün içinde ürünü ana birimden mağazaya çektirebileceklerini ve teslim edebileceklerini söylediler gidişata bakıcaz artık.
---------------------------------------
27.07.2022 GÜNCELLEME
Arkadaşlar tekrardan merhaba bugün gaming gen ile akşam üzerine doğru tekrar bir telefon görüşmesi sağladım bu sefer kendileri beni aradılar yetkili biriyle görüştüm. uzun uzun konuştuk bana niyetlerinin asla kötü olmadığını bu tarz durumlarda istemeden hataların olabileceğini ve bu kampanyada 1200 e yakın ürün satış gerçekleştirdiklerini ve inanılmaz bir şekilde yoğun çalıştıklarını iletti. Defalarca özür dilediler mahçup olduklarını söyledi bende evet bu tarz bir durumu anlayışla karşılayabileceğimi fakat insanlara devamlı yarın kargoda yarın kargoda diye diye belirsizlik içerisinde bıraktıklarını sürecin bu yüzden sancılı hale geldiğini söyledim ve verdiğim siparişin tamamen sipariş listemdeki haliyle düzeltileceğini ve yarın için söz verip yalancı konuma düşmek istemem en geç cuma günü çıkışını yapabileceğini söyledi tekrardan özür diledi ve bende kendisine ilgisinden ötürü teşekkür ettim ve görüşmemi sonlandırdım. Artık kısa bir zaman kaldı yarın veya cuma günü kasayı teslim alabilicem insallah tekrar gelişmelerden haberdar ederim sizi.
---------------------------------------
28.07.2022 GÜNCELLEME
Arkadaşlar yine yine yeniden merhaba keşke olumlu bir sonuca bağlansaydı yazacaklarım fakat öyle olmadı
Dünkü olayı biliyorsunuz yetkili biriyle görüştüğümde bana sorunu çözeceklerini ve bugün en geç yarın verebileceklerini söylediler
Bugün tekrar öğle saatlerinde aradığımda inanarak aradığımda bana ürünlerin ana birimden mağazaya çekildiği ve gün içinde montajının yapılıp testlere geçileceğini eğer yetişirse gün içinde teslim edebileceklerini canlı destekte bulunan arkadaş söyledi bende sevindim bir gelişme var diye, fakat ! Akşam saatlerinde 17:10 sularında olmuşsa gidip almak için aradığımda müşteri hizmetleri bir saniye beklerseniz teknik ekipten bilgi alayım dedi aldığı bilgiyi aynen söylüyorum.
Sizin Ürünler ana birimden gelmemiş yarın gelecek montajları yapılıp testleri yapılacak yani bu şu anlama geliyor her türlü bir haftasonumuz daha zehir olacak hadi 15 temmuz bayram zart zurt denk geldi ayıp be ayıp ürünler dediklerine göre zaten 14:30 gibi ana birimden çekiliyor ne ara montaj yapılacak cuma günü ve teslim edilecek hergün aynı yalan bari yalan söylemeyin biz bu b*ku beceremiyoruz desinler içim acımayacak.
---------------------------------------
29.07.2022 GÜNCELLEME
Arkadaşlar merhaba bugün mesai saatinin ilk dakikaları aradım hemen ürünün ana birimden çekildiğini ürünlerin şuan mağazada olduğunu ve bugün montaj işlemi ve test işleminin başlayacağını montaja 10-11 gibi başladıklarını test işlemlerininde 4-5 saati bulduğunu söylediler. Bugün teslim alıp alamayacağım biraz muallak, öğleden sonra 13:00 gibi tekrar arayacağım, bakalım durumla ilgili gelişmeler nedir ne değildir. Bakalım tekrar ürünleriniz ana birimden gelmemiş denilecekmi tekrar görücez konuyu öğlen tekrar güncelleyeceğim telefon görüşmesinden sonra...
EK GÜNCELLEME 29.07.2022 / SAAT : 15:50
Konudan bağımsız olarak fatura için bekleyenler
Benim faturam kesildi az önce mail geldi e-fatura olarak gözüküyor sipariş listemle aynı ürünler yazıyor
Faturada sıkıntı yok bilginiz olsun.
---------------------------------------
29.07.2022 FİNAL
Ve beklenen an geldi Arkadaşlar gittim kasayı mağazadan bugün teslim aldım sonunda. 50 kere mağazadan alacağımı söylememe rağmen üzerine hala kargoya verilecek diye not düşülmüş :D neyseki gidip aldım daha kurmadım sadece mağazadayken 2dk beklerseniz bir bakayım dedim eve gidince süpriz yaşamak istemiyorum dedim açtım zaten kasanın ön kısmı kolinin üstünde oluyor açtıgım gibi mesh kısmı gördüm uğraşıp köpüklerden falan cıkartmak ıstemedım geri kalanı evde görürürz artık dedim aldım cıktım şuanlık donanımsal anlamda bir sıkıntı yok gibi birazdan kurucam artık bi problem olursa yazarım tekrardan.
Şimdiden herkese geçmiş olsun bekleyenler umarım bir an önce kargosuna ulaşır.
Milleti dolandırmak gibi bir amaçları oldugunu zaten dusunmuyorum
ama teslimat ve ürün hazırlama konusunda vasatlar
Benden bu kadar.
---------------------------------------
Ama şunuda anlamış oldum gaming gen'e ait biri video atmıştı yok bant sistemimiz var yok sırayla adım adım kasalar montajlanıyor tüm kontrollerden geçiyor falan
Video çok güzel yapılmış :) ama Zerre değeri kalmadı gözümde. AMATÖRLÜĞE (*****) 5 Yıldız verdim.
 
Son düzenleme:

baran'

80+ Bronze
Katılım
25 Temmuz 2022
Mesajlar
1,352
Dahası  
Reaksiyon skoru
515
İsim
İsmail baran
Instagram
ismail.baranq
Arkadaşlar merhaba bildiğiniz üzere ilk stoktan ilk 20dk-30dk ıcınde alanlardan biriyim ve bana diğer stoktaki ürün gelmişti
Siparişi Verdiğim tarih 15 Temmuz
Kargonun geldiği tarih : 23 Temmuz 11:00- 12:00 sularında
Bende saat 12:30-13:00 arası kargoyu yarım saat içinde tekrar bantlayıp geri götürdüm yurtiçi kargoya geri gönderdim.
(Bu süreçte çok fazla canlı destek ile iletişime geçtim tabi)
Kargoyu geri gönderdiğim tarih :23 Temmuz 12:30-13:00 cumartesi ( pazar kargo şirketleri çalışmıyor.)
Bugün (25 Temmuz) kargom ellerine ulaşmasına rağmen saat 14:00 - 14:30 gibi canlı desteğe hemen mesaj attım
Geri gönderdiğim ürünün size teslim edildiğini görüyorum bununla ilgili bugün nasıl bir işlem sağlayabiliriz
Gerçekten mağdur oldum nerdeyse aldığımız ürünün ilk taksidi gelecek bizde daha ürün yok
ve hatta eğer IHLAMURKUYU daki yerden gelip kendim alabileceğimi gerçekten artık zor durumda kaldığımı ilettim

CEVAP: "Gelen kargolara gün içinde işlem yapamıyoruz. (niye yapılmıyorsa onuda anlamış değilim.) Yarın ilk öncelik olarak sizin işlemle ilgileneceğiz. "
denildi. Bende canlı destekteki arkadaşa teşekkür ettim neticede sorumlusu o değil bakalım yarın mesai saati 9 'da başlıyormuş yarın gidişata göre konuyu düzenleyeceğim. Gelişmeleri size anlatıcam benim gibi mağdur olanlar illaki vardır en azından süreç hakkında bilgi sahibi olurlar.

Ama şunuda anlamış oldum gaming gen'e ait biri video atmıştı yok bant sistemimiz var yok sırayla adım adım kasalar montajlanıyor tüm kontrollerden geçiyor falan
Video çok güzel yapılmış ama Zerre değeri kalmadı gözümde. AMATÖRLÜĞE (*****) 5 Yıldız verdim.
Keşke inventustan alsaydın kanka
 

baran'

80+ Bronze
Katılım
25 Temmuz 2022
Mesajlar
1,352
Dahası  
Reaksiyon skoru
515
İsim
İsmail baran
Instagram
ismail.baranq
Dilimiz yandı bir daha gaming gen'den toplu iğne almam
İtopya ve gaming gen den sorun yaşayan çok kişi var ama inventustandan sorun yaşayan çok sz kişi var ayrıca sorun yaşaynlar sorunlarını 1 hafta içinde çözüyor yani oldukça iyi bir frima🤗
 

baran'

80+ Bronze
Katılım
25 Temmuz 2022
Mesajlar
1,352
Dahası  
Reaksiyon skoru
515
İsim
İsmail baran
Instagram
ismail.baranq
İnventus Ne Alaka?
Mesaj otomatik birleştirildi:


Çoğu inventus sistemi avantajlı olmadıkça kazık oluyor zaten(genel)
Unlost-elraeen ve asusun özel sistemlerinde büyğk indirim var kanka haberin olsun
Mesaj otomatik birleştirildi:

İnventus Ne Alaka?
Mesaj otomatik birleştirildi:


Çoğu inventus sistemi avantajlı olmadıkça kazık oluyor zaten(genel)
Öneri amaçlı inventusu söyledim bir yakını pc alıcaksa başka site değilde kaliteli sorunsuz bi siteden aldım problem yaşamasın diye öneri yapıyorum
 

MrJosef

80+ Bronze
Katılım
23 Mart 2020
Mesajlar
1,574
Dahası  
Reaksiyon skoru
693
Konum
Kafam Nereyi Eserse
İsim
Yusuf Kağan İnan
İlgilendiği Kategoriler
Bilgisayar Toplama, Telefon Önerileri
Unlost-elraeen ve asusun özel sistemlerinde büyğk indirim var kanka haberin olsun
Mesaj otomatik birleştirildi:


Öneri amaçlı inventusu söyledim bir yakını pc alıcaksa başka site değilde kaliteli sorunsuz bi siteden aldım problem yaşamasın diye öneri yapıyorum
link atsana kanka baban inventus ceosu gibi konuşuyorsun da. Bana bitane kampanyalı inventus pc at bayağıdır görmüyordum
 
Katılım
15 Temmuz 2022
Mesajlar
185
Dahası  
Reaksiyon skoru
77
İsim
osman şenoğlu
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #8
Değil iventus bakkal remziye bile sistem toplatırım gaming genden almam daha :D
 
Katılım
15 Temmuz 2022
Mesajlar
185
Dahası  
Reaksiyon skoru
77
İsim
osman şenoğlu
26.07.2022 Güncel bilgi paylaştım. Konu içerisinde mevcut. Hala ürünü alamayanlar ve geri gönderenler için ve bir daha bu firmayla alışveriş yapacaklara örnek olur umarım.
 
Katılım
15 Temmuz 2022
Mesajlar
185
Dahası  
Reaksiyon skoru
77
İsim
osman şenoğlu
EK GÜNCELLEME : Akşam saat 17:50 'de tekrar bir telefon görüşmesi sağladım geri gönderdiğim ürünün bugün akşam saatlerine doğru ana birime gittiğini yarın incelenip dönüş sağlanacağını en geç perşembe günü tekrar kargoya verileceğini iletti
Bende kendisine bu durumla alakalı olarak tekrar ve tekrar herhangi bir arıza vs. durumundan değil sadece ürünün yanlış olduğunu bu kadar basit bir şey için günlerdir uğraştığımı en azından netice ne olur dıye sordum bilgisi varsa ve bana %90 ürünün kasası ve anakartı değiştirilir tekrar size gönderilir sipariş listesine göre tekrar düzenlenir montajı yapılır denildi bende kendisini tekrar arayacağımı söyledim yarın tekrar kendisine ulaşıcam neticeyi tekrar bildiricem.
Bu arada kargoya vermelerini istemedim gerçekten süreç hepten uzayacak sistem hazır oldugunda perşembe günü gidip mağazadan alabileceğimi söyledim onlarda gün içinde ürünü ana birimden mağazaya çektirebileceklerini ve teslim edebileceklerini söylediler gidişata bakıcaz artık.

---- Konu içerisine ekleme yapıldı tekrar ------
 
Katılım
15 Temmuz 2022
Mesajlar
185
Dahası  
Reaksiyon skoru
77
İsim
osman şenoğlu
27.07.2022 GÜNCELLEME
Arkadaşlar tekrardan merhaba bugün gaming gen ile akşam üzerine doğru tekrar bir telefon görüşmesi sağladım bu sefer kendileri beni aradılar yetkili biriyle görüştüm. uzun uzun konuştuk bana niyetlerinin asla kötü olmadığını bu tarz durumlarda istemeden hataların olabileceğini ve bu kampanyada 1200 e yakın ürün satış gerçekleştirdiklerini ve inanılmaz bir şekilde yoğun çalıştıklarını iletti. Defalarca özür dilediler mahçup olduklarını söyledi bende evet bu tarz bir durumu anlayışla karşılayabileceğimi fakat insanlara devamlı yarın kargoda yarın kargoda diye diye belirsizlik içerisinde bıraktıklarını sürecin bu yüzden sancılı hale geldiğini söyledim ve verdiğim siparişin tamamen sipariş listemdeki haliyle düzeltileceğini ve yarın için söz verip yalancı konuma düşmek istemem yapabilirsek yarın olmazsa en geç cuma günü çıkışını yapabileceğini söyledi tekrardan özür diledi ve bende kendisine ilgisinden ötürü teşekkür ettim ve görüşmemi sonlandırdım. Artık kısa bir zaman kaldı yarın veya cuma günü kasayı teslim alabilicem insallah tekrar gelişmelerden haberdar ederim sizi.
---- Konu içerisine ekleme yapıldı tekrar ------
 
Katılım
15 Temmuz 2022
Mesajlar
185
Dahası  
Reaksiyon skoru
77
İsim
osman şenoğlu
28 TEMMUZ 2022 GÜNCELLEME
Arkadaşlar yine yine yeniden merhaba keşke olumlu bir sonuca bağlansaydı yazacaklarım fakat öyle olmadı
Dünkü olayı biliyorsunuz yetkili biriyle görüştüğümde bana sorunu çözeceklerini ve bugün en geç yarın verebileceklerini söylediler
Bugün tekrar öğle saatlerinde aradığımda inanarak aradığımda bana ürünlerin ana birimden mağazaya çekildiği ve gün içinde montajının yapılıp testlere geçileceğini eğer yetişirse gün içinde teslim edebileceklerini canlı destekte bulunan arkadaş söyledi bende sevindim bir gelişme var diye, fakat ! Akşam saatlerinde 17:10 sularında olmuşsa gidip almak için aradığımda müşteri hizmetleri bir saniye beklerseniz teknik ekipten bilgi alayım dedi aldığı bilgiyi aynen söylüyorum.
Sizin Ürünler ana birimden gelmemiş yarın gelecek montajları yapılıp testleri yapılacak yani bu şu anlama geliyor her türlü bir haftasonumuz daha zehir olacak hadi 15 temmuz bayram zart zurt denk geldi ayıp be ayıp ürünler dediklerine göre zaten 14:30 gibi ana birimden çekiliyor ne ara montaj yapılacak cuma günü ve teslim edilecek hergün aynı yalan bari yalan söylemeyin biz bu b*ku beceremiyoruz desinler içim acımayacak.
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç      

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
905,823
Mesajlar
8,295,219
Üyeler
140,559
Son üye
lavo
Top Bottom