mguli
80+
- Katılım
- 18 Temmuz 2022
- Mesajlar
- 29
Dahası
- Reaksiyon skoru
- 8
- İsim
- ALİ FIR
Arkadaşlar ben 1.5 ay önce n11 üzerinden DualSense aldım Satıcı Mağazasıda n11'di.1.5 ay boyunca sıkıntı yaşamadan kullandım ama dün gece şarj azaldığı için kolu Type-c kablosu ile bağladım 30 saniye geçmeden dualsense elimdeylen aşırı ısınmaya başladı ve yanık kokusu geldi kullandığım kablo kaliteli ve bir sorunu olmadığına eminim farklı kablolarda denedim ve o kablolarıda aşırı ısındırdı ve sarj olmadı.Ben de n11'e girip sorunu anlattım onlarda Playstation ile iletişime geçmemi söylediler zar zor geçtim ve bana bir numar verdiler aradım hat otomatik olarak düştü bende tekrar aynı numarayı aradım playstation türkiye destek biriminde sorun var telefon üzerinden yardım edemiyorlar bu yüzden mail atın dediler hala bekliyorum ne yapmam lazım?
Bir de kolun seri numarası TA TA1 VE B gibi sonlarla bitmesi gibi durumların kolun durumu hakkında bildirme veriyormuş benimki B ne anlama geliyor acaba?
Mesaj otomatik birleştirildi:
Bir de kolun seri numarası TA TA1 VE B gibi sonlarla bitmesi gibi durumların kolun durumu hakkında bildirme veriyormuş benimki B ne anlama geliyor acaba?