Düşük fiyattan aldığım siparişin trendyol tarafından iptal edilmesi

Ehmed

80+
Katılım
13 Nisan 2023
Mesajlar
24
Reaksiyon skoru
2
Merhaba değerli forum üyeleri.
Bundan 2 ay önce Samsung Tab s7 fe bakıyordum. 370 lira mı ne bir fiyata görür görmez bir tane aldım... 1 gün sonra trendyoldan söyle bir mail aldım.

Xxxxx numaralı siparişinizde, seçtiğiniz ürünün sisteme tanımlanma aşamasında yaşanan problem sebebiyle hatalı fiyattan ürün satışı gerçekleşmiştir. Bu hata sebebiyle siparişiniz iptal edilmiştir. Platformumuzdan ürünlerin güncel stok ve fiyat bilgisine ulaşabilir, alışverişinizi yapabilirsiniz.

Yaşanılan aksaklık için özür diler, anlayışınız için teşekkür ederiz.


Bu konuyla alakalı herhangi bir hak talep edebilir miyim. Daha önce yaşayan oldu mu, ne yapılabilir?
 
Merhaba değerli forum üyeleri.
Bundan 2 ay önce Samsung Tab s7 fe bakıyordum. 370 lira mı ne bir fiyata görür görmez bir tane aldım... 1 gün sonra trendyoldan söyle bir mail aldım.

Xxxxx numaralı siparişinizde, seçtiğiniz ürünün sisteme tanımlanma aşamasında yaşanan problem sebebiyle hatalı fiyattan ürün satışı gerçekleşmiştir. Bu hata sebebiyle siparişiniz iptal edilmiştir. Platformumuzdan ürünlerin güncel stok ve fiyat bilgisine ulaşabilir, alışverişinizi yapabilirsiniz.

Yaşanılan aksaklık için özür diler, anlayışınız için teşekkür ederiz.


Bu konuyla alakalı herhangi bir hak talep edebilir miyim. Daha önce yaşayan oldu mu, ne yapılabilir?
edemezsin çünkü satıcıya güçlük oluşturacak fiyatta.

şu şekilde hak talep edebilirsin atıyorum cihaz 5 bin tl ama 3 bin tl'ye satıldı ve iptal edildi burda mahkemede haklı çıkarsın ama atıyorum 5bin tl'lik ürünü 370 liraya aldıysan burda yukarda dediğim olay ortaya çıkar. ve mahkemeyi kaybedersin. özetle senin konun iptal hiç uğraşma. beklerim şansımı denemek isterim dersen dava aç thh'ne
 
Şansını deneyebilirsin ama ihtimal düşük
 
Merhaba değerli forum üyeleri.
Bundan 2 ay önce Samsung Tab s7 fe bakıyordum. 370 lira mı ne bir fiyata görür görmez bir tane aldım... 1 gün sonra trendyoldan söyle bir mail aldım.

Xxxxx numaralı siparişinizde, seçtiğiniz ürünün sisteme tanımlanma aşamasında yaşanan problem sebebiyle hatalı fiyattan ürün satışı gerçekleşmiştir. Bu hata sebebiyle siparişiniz iptal edilmiştir. Platformumuzdan ürünlerin güncel stok ve fiyat bilgisine ulaşabilir, alışverişinizi yapabilirsiniz.

Yaşanılan aksaklık için özür diler, anlayışınız için teşekkür ederiz.


Bu konuyla alakalı herhangi bir hak talep edebilir miyim. Daha önce yaşayan oldu mu, ne yapılabilir?
Edilemez
 
Geri
Top