Neler Yeni

Çözüldü✓ Gaming.gen.tr sıfır bilgisayar yerine bozuk-kırık-hasarlı-eksik ürün gönderiyor.

EmrahBKRC

80+
Katılım
27 Ağustos 2022
Mesajlar
15
Dahası  
Reaksiyon skoru
18
İsim
Emrah BAKIRCI
Gaming.gen.tr sıfır yerine bozuk-kırık-hasarlı ve eksik ürün gönderiyor. Sonrasında da değiştirmiş gibi yaparak yine bozuk ürün gönderiyor. Devamında da isterseniz öylece göndeririz servis isterseniz ücret alırız diyor.
Gaming.gen.tr ile yaşadığım rezaleti aşağıda paylaşıyorum...
Gaming.gen.tr'den 4 Temmuz'da Easter Gamers TV-E6 bilgisayar sipariş ettim. 14 Temmuz'da elime ulaştı. Gelen bilgisayarda anakartın 1 tane RAM slotu kırık ve 1 adet 8GB Corsair RAM de eksikti. İletişime geçtiğimde resmini çekip göndermemi ve inceleyeceklerini söylediler. Resmini ve videosunu gönderdim. Bir süre sonra ürünü istediler kargoladım. Sonrasında anakartı değişmiş olarak geri gönderdiler. Ancak bu anakartın da başka bir RAM slotu kırık ve bu sefer 2 adet 8GB RAM bellekleri de takmadan göndermişler. Aynı gün 23 Temmuzda geri gönderdim. Arayacaklarını söylediler ve üzerinden 1 hafta geçmesine rağmen tabii ki aramadılar.
Ben aradığımda ürünün 2. Kez değiştiremeyeceklerini istersem servise gönderebileceklerini tamir edebileceklerini ya da para iadesi yapacaklarını söylediler. Üzerinden 1 ay geçtiğini aynı fiyata bu ürünü alamayacağımı ve bilgisayarın arızalı anakartının değiştirilerek RAM'lerin de tamamlanarak gönderilmesini istedim.
Sonrasında nasıl olduysa Alihan Bey'e ulaştım. "Hemen bir gün sonra şirketin özel hattından arayacağını" söyledi. Tabi ki aramadı. Onlarca kez aramam sonucunda bir daha Alihan Bey'e ulaşamadım ama sırayla Samet Bey, Mehmet Bey ve Volkan? Beyle müşerref oldum. Oyalama taktiği ustası olan destek hattını tebrik ediyorum.
Eğer son kontrolleri yapan elemanlardan ya da kargoculardan birinin koliyi açıp içinden RAM'leri alıp anakartı da kırmıyorsa bu durumda gaming.gen.tr hakkında; "sıfır olması gereken ürünün yerine kırık, bozuk, tamir görmüş ve eksik ürünü satmaya çalışıyor" diye düşünmeme yol açtı. Ve maalesef gaming.gen.tr yöneticilerinin iyi niyetinden de kuşku duymama elbette.

(Konuyla ilgili resim ve videolara şikayetvar linkinden ulaşabilirsiniz)

Konuyu Şikayetvar'a yazınca Gaming.gen.tr'den 20 Ağustos 2022'de yine kargom geldi. Ancak 3. Kez aynı şeyi yaşadık. Bu sefer anakartın 2 RAM slotu da kırık ve 2 adet RAM bellek kasa içerisinde boşta idi. Kırık parçalar da ana kart altında gezeliyor sanırım. Koliyi açtığımda kasa naylon içinde sarılı değildi ve pat-pat naylon da sarılmamıştı ve kasanın yan tarafında katlı vaziyette sokuşturulmuştu. Paket üzerindeki fatura ve yapışkanlı poşet sağlamdı. Koliyi Yurtiçi Kargo elemanı Ali Bey'in önünde açtım. Video ve resimleri aşağıya ekliyorum. Koliyi aynı şekilde kapatarak kargo elemanı Ali Bey'e teslim ettim ve gönderdim.
Ancak kargoyu teslim almayarak uyanıklık yapmışlar. Kargo şu anda geri iade edilmiş ve yolda...
Oğluma karne hediyesi olarak sipariş ettiğim bilgisayarın üstünden 50 gün geçmiş olmasına rağmen hala elime geçmiş değil. Maddi kaybın yanı sıra süreçte yaşadığım üzüntü, stres ve zaman kaybı da cabası.
Gaming.gen.tr'nin yaptığı bu tutum "tüketici hakları" olayını aşmış durumda. Artık olayın sahtekarlık ve dolandırıcılık boyutuna ulaştığını düşündüğümden
savcılığa suç duyurusunda bulunacağım. Ayrıca Tüketici Mahkemesine de dava açıyorum.

Merak edenler için bunlarla yaptığım en son yaptığım yazışmalar da şöyle:
"""""Uyanıklık yaptık sanıyorsunuz ama unutmayın: "Allah doğrularla beraberdir".
3. Kez geri gönderdiğim kargoyu kabul etmeyerek kırık, bozuk, eksik gönderdiğiniz bilgisayarın
benim üzerimde kalacağını zannederek, suçu da kargoya yüklemeye çalışarak yırtacağınızı sanıyorsunuz... Yanılıyorsunuz.
Bakalım Türk Yargısının önüne çıktığınızda bu kadar pişkin ve rahat olabilecek misiniz? Göreceğiz...
2 gün içinde problemi çözmediğiniz takdirde öncelikle sizi "İNSANLARI ALDATMAK"'tan ""DOLANDIRICILIK"" suçlamasıyla savcılığa suç duyurusunda bulunacağım.
Ardından Tüketici Mahkemesi'ne, Ticaret Bakanlığı'na ve ulaşabildiğim her yere sizi şikayet edeceğim. Bunu böyle bilesiniz.
Kiminle dans edilmeyeceğini hukuk önünde size göstermekten büyük onur duyacağım...""""""

"""Gaming.gen.tr Size artık kısa ve net konuşacağım. 50 günümüzü çaldınız. Hala karne hediyesi bekleyen Oğlumu üzdünüz.
Hukuk içerisinde yasal tüm haklarımı ve internette tüm mecraları kullanarak ben de sizin üzülmeniz için
elimden gelen her şeyi yapacağımı bilin.
3 kuruşluk ana kart için uzattıkça uzatıyorsunuz. Ekteki mailde belirttiğiniz, elinizde seri no ve kayıtların olmasının
hukuken hiçbir anlamı olmadığını hepimiz biliyoruz.
Çözüm için size verdiğim süre 24/08/2022 saat 18.00'da sona erecek.
Ertesi gün "dolandırıcılıktan" Savcılığa suç duyurusunda bulunacağım...
Bilginize...""""

""""Savcılığa ve Tüketici Mahkemesi'ne bugün dilekçelerinizi vereceğimi son kez bildiriyorum...Tercih sizin...
Sizleri hakim karşısına çıkarmak benim için büyük zevk olacaktır.""""
 

Furkan Karagülle

80+ Platinum
Katılım
6 Nisan 2020
Mesajlar
16,939
En İyi Cevap
4
Dahası  
Reaksiyon skoru
17,802
Yaş
20
Konum
Amasya, Türkiye
İsim
Furkan Karagülle
İlgilendiği Kategoriler
Astronomi, Uzay, Bilim, Fizik, Kimya, Biyoloji, Matematik, Geometri, Elektromanyetizma, Kuantum Fiziği, Parçacık Fiziği, Nükleer Fizik, Astrofizik, Yapay Zeka, Teknoloji, Elektrik ve Elektronik, İnsan Beyni, Mekanik, Elektrikli Otomobiller, İçten Yanmalı Otomobiller, Motosikletler, Jet Motorları, Roket Motorları, Uçaklar, Uzay Mekikleri, Kitaplar, Filmler, Diziler, Psikoloji, Felsefe, Akustik ve Elektro Gitar, Arduino, Python, Java, Javascript, Pascal, PHP, Fortran, C, C#, C++, Bilgisayar Yazılımları ve Bilgisayar Donanımları, Windows İşletim Sistemleri, Linux İşletim Sistemleri ve Dağıtımları, macOS İşletim Sistemleri, Laptoplar, Telefonlar, Apple Ürünleri, Kameralar, Fotoğraflar, Borsa, Yatırım, Kripto Para, Fitness, Kalistenik..
Instagram
_furkan.krgl_
Steam
(1021294255)
Facebook
furkan.karagulle.7399
Twitter
FurkanKrgle
Discord
furkankaragulle#1763
Reddit
reddit.com/user/Complete-Flow9113
Son zamanlarda sorun yaşayan sayısı daha da artmaya başladı.
 

Oguzhansah

80+ Platinum
Katılım
13 Ocak 2022
Mesajlar
10,065
Dahası  
Reaksiyon skoru
4,580
İsim
Oğuzhan Şahin
Gaming.genin amacı batmak galiba
 

egebaranakk0

80+ Silver
Katılım
29 Haziran 2022
Mesajlar
2,744
Konuyla Alakasız Mesaj / Spam
Gaming.gen.tr sıfır yerine bozuk-kırık-hasarlı ve eksik ürün gönderiyor. Sonrasında da değiştirmiş gibi yaparak yine bozuk ürün gönderiyor. Devamında da isterseniz öylece göndeririz servis isterseniz ücret alırız diyor.
Gaming.gen.tr ile yaşadığım rezaleti aşağıda paylaşıyorum...
Gaming.gen.tr'den 4 Temmuz'da Easter Gamers TV-E6 bilgisayar sipariş ettim. 14 Temmuz'da elime ulaştı. Gelen bilgisayarda anakartın 1 tane RAM slotu kırık ve 1 adet 8GB Corsair RAM de eksikti. İletişime geçtiğimde resmini çekip göndermemi ve inceleyeceklerini söylediler. Resmini ve videosunu gönderdim. Bir süre sonra ürünü istediler kargoladım. Sonrasında anakartı değişmiş olarak geri gönderdiler. Ancak bu anakartın da başka bir RAM slotu kırık ve bu sefer 2 adet 8GB RAM bellekleri de takmadan göndermişler. Aynı gün 23 Temmuzda geri gönderdim. Arayacaklarını söylediler ve üzerinden 1 hafta geçmesine rağmen tabii ki aramadılar.
Ben aradığımda ürünün 2. Kez değiştiremeyeceklerini istersem servise gönderebileceklerini tamir edebileceklerini ya da para iadesi yapacaklarını söylediler. Üzerinden 1 ay geçtiğini aynı fiyata bu ürünü alamayacağımı ve bilgisayarın arızalı anakartının değiştirilerek RAM'lerin de tamamlanarak gönderilmesini istedim.
Sonrasında nasıl olduysa Alihan Bey'e ulaştım. "Hemen bir gün sonra şirketin özel hattından arayacağını" söyledi. Tabi ki aramadı. Onlarca kez aramam sonucunda bir daha Alihan Bey'e ulaşamadım ama sırayla Samet Bey, Mehmet Bey ve Volkan? Beyle müşerref oldum. Oyalama taktiği ustası olan destek hattını tebrik ediyorum.
Eğer son kontrolleri yapan elemanlardan ya da kargoculardan birinin koliyi açıp içinden RAM'leri alıp anakartı da kırmıyorsa bu durumda gaming.gen.tr hakkında; "sıfır olması gereken ürünün yerine kırık, bozuk, tamir görmüş ve eksik ürünü satmaya çalışıyor" diye düşünmeme yol açtı. Ve maalesef gaming.gen.tr yöneticilerinin iyi niyetinden de kuşku duymama elbette.

(Konuyla ilgili resim ve videolara şikayetvar linkinden ulaşabilirsiniz)

Konuyu Şikayetvar'a yazınca Gaming.gen.tr'den 20 Ağustos 2022'de yine kargom geldi. Ancak 3. Kez aynı şeyi yaşadık. Bu sefer anakartın 2 RAM slotu da kırık ve 2 adet RAM bellek kasa içerisinde boşta idi. Kırık parçalar da ana kart altında gezeliyor sanırım. Koliyi açtığımda kasa naylon içinde sarılı değildi ve pat-pat naylon da sarılmamıştı ve kasanın yan tarafında katlı vaziyette sokuşturulmuştu. Paket üzerindeki fatura ve yapışkanlı poşet sağlamdı. Koliyi Yurtiçi Kargo elemanı Ali Bey'in önünde açtım. Video ve resimleri aşağıya ekliyorum. Koliyi aynı şekilde kapatarak kargo elemanı Ali Bey'e teslim ettim ve gönderdim.
Ancak kargoyu teslim almayarak uyanıklık yapmışlar. Kargo şu anda geri iade edilmiş ve yolda...
Oğluma karne hediyesi olarak sipariş ettiğim bilgisayarın üstünden 50 gün geçmiş olmasına rağmen hala elime geçmiş değil. Maddi kaybın yanı sıra süreçte yaşadığım üzüntü, stres ve zaman kaybı da cabası.
Gaming.gen.tr'nin yaptığı bu tutum "tüketici hakları" olayını aşmış durumda. Artık olayın sahtekarlık ve dolandırıcılık boyutuna ulaştığını düşündüğümden
savcılığa suç duyurusunda bulunacağım. Ayrıca Tüketici Mahkemesine de dava açıyorum.

Merak edenler için bunlarla yaptığım en son yaptığım yazışmalar da şöyle:
"""""Uyanıklık yaptık sanıyorsunuz ama unutmayın: "Allah doğrularla beraberdir".
3. Kez geri gönderdiğim kargoyu kabul etmeyerek kırık, bozuk, eksik gönderdiğiniz bilgisayarın
benim üzerimde kalacağını zannederek, suçu da kargoya yüklemeye çalışarak yırtacağınızı sanıyorsunuz... Yanılıyorsunuz.
Bakalım Türk Yargısının önüne çıktığınızda bu kadar pişkin ve rahat olabilecek misiniz? Göreceğiz...
2 gün içinde problemi çözmediğiniz takdirde öncelikle sizi "İNSANLARI ALDATMAK"'tan ""DOLANDIRICILIK"" suçlamasıyla savcılığa suç duyurusunda bulunacağım.
Ardından Tüketici Mahkemesi'ne, Ticaret Bakanlığı'na ve ulaşabildiğim her yere sizi şikayet edeceğim. Bunu böyle bilesiniz.
Kiminle dans edilmeyeceğini hukuk önünde size göstermekten büyük onur duyacağım...""""""

"""Gaming.gen.tr Size artık kısa ve net konuşacağım. 50 günümüzü çaldınız. Hala karne hediyesi bekleyen Oğlumu üzdünüz.
Hukuk içerisinde yasal tüm haklarımı ve internette tüm mecraları kullanarak ben de sizin üzülmeniz için
elimden gelen her şeyi yapacağımı bilin.
3 kuruşluk ana kart için uzattıkça uzatıyorsunuz. Ekteki mailde belirttiğiniz, elinizde seri no ve kayıtların olmasının
hukuken hiçbir anlamı olmadığını hepimiz biliyoruz.
Çözüm için size verdiğim süre 24/08/2022 saat 18.00'da sona erecek.
Ertesi gün "dolandırıcılıktan" Savcılığa suç duyurusunda bulunacağım...
Bilginize...""""

""""Savcılığa ve Tüketici Mahkemesi'ne bugün dilekçelerinizi vereceğimi son kez bildiriyorum...Tercih sizin...
Sizleri hakim karşısına çıkarmak benim için büyük zevk olacaktır.""""
Kanka okumaya üşendim kb
 

ardaaaq

80+ Gold
Katılım
30 Nisan 2022
Mesajlar
6,268
Dahası  
Reaksiyon skoru
2,192
İsim
Songül
eskiden en güvenilir yerlerden biriydi şimdi bişey almaya korkuyorum kendi kendinilerini batırcaklar bu gidişle
 

EmrahBKRC

80+
Katılım
27 Ağustos 2022
Mesajlar
15
Dahası  
Reaksiyon skoru
18
İsim
Emrah BAKIRCI
Sizlere bir sorum var...
Bu gün yaşadığım olay...
3.kez iade ettiğim ürünün gaming.gen.tr tarafından kabul edilmeyip tarafıma iade edilmesi üzerine adresime geri gönderilmiş olan ürünü şubede teslim almak için Yurtiçi Kargo Şubesine gittim. Ve yine şaşırmadım.
Kolinin özensiz bir şekilde kapatılmış olduğunu yarım yamalak bantlanmış olduğunu, Yurtiçi Kargo aktarma bandının üst kapağın üçte birini kapatacak şekilde özensiz bir şekilde bantlandığını, bandın fazla kısmının sallanır vaziyette olduğunu, kolinin alt kısmının darbe aldığını ve çökük olduğunu, koliyi yetkili önünde açtığımda da içindeki alt ve üst köpüklerin kırılmış olduğunu gördüm. Israrcı olmam üzerine (lütfen) tutanak tutturdum. Kargoyu teslim almadım. Kargo bir kaç gün içinde alınmazsa aktarmaya gideceğini ve depoda bekletileceğini hukuki işlem başlatılacağını ve sürecin 6-7 ay sürebileceğini söyledi.
Şimdi sorum ve sorun şu :
Ben kargoyu almalı mıyım? Tüketici Mahkeme sürecini başlatıyorum... Teslim alırsam hak kaybına uğrar mıyım? Mahkeme süresince bende kalmasının dezavantajı var mıdır?
 

Ege1641

80+ Silver
Katılım
18 Temmuz 2022
Mesajlar
2,282
Dahası  
Reaksiyon skoru
865
İsim
Yahya Ege
Gaming.gen.tr sıfır yerine bozuk-kırık-hasarlı ve eksik ürün gönderiyor. Sonrasında da değiştirmiş gibi yaparak yine bozuk ürün gönderiyor. Devamında da isterseniz öylece göndeririz servis isterseniz ücret alırız diyor.
Gaming.gen.tr ile yaşadığım rezaleti aşağıda paylaşıyorum...
Gaming.gen.tr'den 4 Temmuz'da Easter Gamers TV-E6 bilgisayar sipariş ettim. 14 Temmuz'da elime ulaştı. Gelen bilgisayarda anakartın 1 tane RAM slotu kırık ve 1 adet 8GB Corsair RAM de eksikti. İletişime geçtiğimde resmini çekip göndermemi ve inceleyeceklerini söylediler. Resmini ve videosunu gönderdim. Bir süre sonra ürünü istediler kargoladım. Sonrasında anakartı değişmiş olarak geri gönderdiler. Ancak bu anakartın da başka bir RAM slotu kırık ve bu sefer 2 adet 8GB RAM bellekleri de takmadan göndermişler. Aynı gün 23 Temmuzda geri gönderdim. Arayacaklarını söylediler ve üzerinden 1 hafta geçmesine rağmen tabii ki aramadılar.
Ben aradığımda ürünün 2. Kez değiştiremeyeceklerini istersem servise gönderebileceklerini tamir edebileceklerini ya da para iadesi yapacaklarını söylediler. Üzerinden 1 ay geçtiğini aynı fiyata bu ürünü alamayacağımı ve bilgisayarın arızalı anakartının değiştirilerek RAM'lerin de tamamlanarak gönderilmesini istedim.
Sonrasında nasıl olduysa Alihan Bey'e ulaştım. "Hemen bir gün sonra şirketin özel hattından arayacağını" söyledi. Tabi ki aramadı. Onlarca kez aramam sonucunda bir daha Alihan Bey'e ulaşamadım ama sırayla Samet Bey, Mehmet Bey ve Volkan? Beyle müşerref oldum. Oyalama taktiği ustası olan destek hattını tebrik ediyorum.
Eğer son kontrolleri yapan elemanlardan ya da kargoculardan birinin koliyi açıp içinden RAM'leri alıp anakartı da kırmıyorsa bu durumda gaming.gen.tr hakkında; "sıfır olması gereken ürünün yerine kırık, bozuk, tamir görmüş ve eksik ürünü satmaya çalışıyor" diye düşünmeme yol açtı. Ve maalesef gaming.gen.tr yöneticilerinin iyi niyetinden de kuşku duymama elbette.

(Konuyla ilgili resim ve videolara şikayetvar linkinden ulaşabilirsiniz)

Konuyu Şikayetvar'a yazınca Gaming.gen.tr'den 20 Ağustos 2022'de yine kargom geldi. Ancak 3. Kez aynı şeyi yaşadık. Bu sefer anakartın 2 RAM slotu da kırık ve 2 adet RAM bellek kasa içerisinde boşta idi. Kırık parçalar da ana kart altında gezeliyor sanırım. Koliyi açtığımda kasa naylon içinde sarılı değildi ve pat-pat naylon da sarılmamıştı ve kasanın yan tarafında katlı vaziyette sokuşturulmuştu. Paket üzerindeki fatura ve yapışkanlı poşet sağlamdı. Koliyi Yurtiçi Kargo elemanı Ali Bey'in önünde açtım. Video ve resimleri aşağıya ekliyorum. Koliyi aynı şekilde kapatarak kargo elemanı Ali Bey'e teslim ettim ve gönderdim.
Ancak kargoyu teslim almayarak uyanıklık yapmışlar. Kargo şu anda geri iade edilmiş ve yolda...
Oğluma karne hediyesi olarak sipariş ettiğim bilgisayarın üstünden 50 gün geçmiş olmasına rağmen hala elime geçmiş değil. Maddi kaybın yanı sıra süreçte yaşadığım üzüntü, stres ve zaman kaybı da cabası.
Gaming.gen.tr'nin yaptığı bu tutum "tüketici hakları" olayını aşmış durumda. Artık olayın sahtekarlık ve dolandırıcılık boyutuna ulaştığını düşündüğümden
savcılığa suç duyurusunda bulunacağım. Ayrıca Tüketici Mahkemesine de dava açıyorum.

Merak edenler için bunlarla yaptığım en son yaptığım yazışmalar da şöyle:
"""""Uyanıklık yaptık sanıyorsunuz ama unutmayın: "Allah doğrularla beraberdir".
3. Kez geri gönderdiğim kargoyu kabul etmeyerek kırık, bozuk, eksik gönderdiğiniz bilgisayarın
benim üzerimde kalacağını zannederek, suçu da kargoya yüklemeye çalışarak yırtacağınızı sanıyorsunuz... Yanılıyorsunuz.
Bakalım Türk Yargısının önüne çıktığınızda bu kadar pişkin ve rahat olabilecek misiniz? Göreceğiz...
2 gün içinde problemi çözmediğiniz takdirde öncelikle sizi "İNSANLARI ALDATMAK"'tan ""DOLANDIRICILIK"" suçlamasıyla savcılığa suç duyurusunda bulunacağım.
Ardından Tüketici Mahkemesi'ne, Ticaret Bakanlığı'na ve ulaşabildiğim her yere sizi şikayet edeceğim. Bunu böyle bilesiniz.
Kiminle dans edilmeyeceğini hukuk önünde size göstermekten büyük onur duyacağım...""""""

"""Gaming.gen.tr Size artık kısa ve net konuşacağım. 50 günümüzü çaldınız. Hala karne hediyesi bekleyen Oğlumu üzdünüz.
Hukuk içerisinde yasal tüm haklarımı ve internette tüm mecraları kullanarak ben de sizin üzülmeniz için
elimden gelen her şeyi yapacağımı bilin.
3 kuruşluk ana kart için uzattıkça uzatıyorsunuz. Ekteki mailde belirttiğiniz, elinizde seri no ve kayıtların olmasının
hukuken hiçbir anlamı olmadığını hepimiz biliyoruz.
Çözüm için size verdiğim süre 24/08/2022 saat 18.00'da sona erecek.
Ertesi gün "dolandırıcılıktan" Savcılığa suç duyurusunda bulunacağım...
Bilginize...""""

""""Savcılığa ve Tüketici Mahkemesi'ne bugün dilekçelerinizi vereceğimi son kez bildiriyorum...Tercih sizin...
Sizleri hakim karşısına çıkarmak benim için büyük zevk olacaktır.""""
Gaming gen iyice saçmalamaya başladı artık hiç bir youtuberin bunlarla anlaşıp sistem çıkarmaması lazım ki akillansinlar 3kez kırık anakart göndermek nedir ya
Mesaj otomatik birleştirildi:

Sizlere bir sorum var...
Bu gün yaşadığım olay...
3.kez iade ettiğim ürünün gaming.gen.tr tarafından kabul edilmeyip tarafıma iade edilmesi üzerine adresime geri gönderilmiş olan ürünü şubede teslim almak için Yurtiçi Kargo Şubesine gittim. Ve yine şaşırmadım.
Kolinin özensiz bir şekilde kapatılmış olduğunu yarım yamalak bantlanmış olduğunu, Yurtiçi Kargo aktarma bandının üst kapağın üçte birini kapatacak şekilde özensiz bir şekilde bantlandığını, bandın fazla kısmının sallanır vaziyette olduğunu, kolinin alt kısmının darbe aldığını ve çökük olduğunu, koliyi yetkili önünde açtığımda da içindeki alt ve üst köpüklerin kırılmış olduğunu gördüm. Israrcı olmam üzerine (lütfen) tutanak tutturdum. Kargoyu teslim almadım. Kargo bir kaç gün içinde alınmazsa aktarmaya gideceğini ve depoda bekletileceğini hukuki işlem başlatılacağını ve sürecin 6-7 ay sürebileceğini söyledi.
Şimdi sorum ve sorun şu :
Ben kargoyu almalı mıyım? Tüketici Mahkeme sürecini başlatıyorum... Teslim alırsam hak kaybına uğrar mıyım? Mahkeme süresince bende kalmasının dezavantajı var mıdır?
Tanıdığınız bir avukat varsa ona sorun yoksa da bilgili bir avukata ulaşın
 
Top Bottom