Çözüldü✓ Gaming.gen.tr teknik servis tecrübem

furkangorur

80+ Silver
Katılım
20 Kasım 2022
Mesajlar
4,619
Reaksiyon skoru
2,087
Gaming.gen.tr'den aldığım Thermalright Frozen Prism 240 ARGB sıvı soğutucunun pompası 6. ayında arızalandı. Ürünü 16 Haziran'da servise gönderdim. Ürünün birebir değişim garantisi kapsamında olduğu belirtilmişti, yani tamir edilmeden sıfırıyla değiştirilecekti.

Teknik servisin durumunu takip edebileceğim bir panel olmadığı için 10 gün sonra bir gelişme olup olmadığını öğrenmek amacıyla mail attım. Bana, "gelişme olduğunda bildireceklerini" söylediler.

Ancak, herhangi bir bilgilendirme yapılmadan ürünü 2-3 gün önce kargoya vermişler ve ben de bugün teslim aldım. Sıvı soğutucu, sıfır kapalı kutu ürünle değiştirilmiş. Gaming.gen.tr'den ürün alırken "Birebir Değişim" ibaresini özellikle kontrol ediyordum. Sözlerinde durdukları ve sorun yaşatmadıkları için mutlu oldum çünkü bilgisayarımın 2 parçası da gaminggen den birebir değişim adı altında alınmıştı. Sadece kargoya verirken bilgilendirme yapılmaması dışında bir olumsuzluk yaşamadım.

Gaming.gen den "Birebir Değişim" adı altında ürün alan varsa gönül rahatlığı ile kullanabilir. Benim tecrübem böyle. Bu sayfayı Ggoogle'den veya forumdan gören varsa ve gaming.gen.tr teknik destek ile ilgili işi varsa deneyim olarak paylaştım

1752074496554.webp

1752074509406.webp

1752074521168.webp

1752074531116.webp

1752074678998.webp
 
Geri
Top