Egobusch
80+
- Katılım
- 8 Eylül 2023
- Mesajlar
- 120
Dahası
Merhabalar arkadaşlar.
Gaming.Gen.TR adresinden şu kulaklığı satın aldım;
İşim gereği sürekli WhatsApp Web açık olmak zorunda ve müşterilere hep ses atmak zorundayım. Yaşadığım sorun, ses gönderme tuşuna basıyorum, ilk 3 saniye ses gitmiyor sonra sesim gitmeye başlıyor.
Bu sorunun çözümü için yaptığım uygulamalar,
1- Ürünün driver kurulumunu tamamladım.
2- Ürünün kendi yazılımını kablo ile güncelledim.
3- Bilgisayarda ki tüm USB portları ile deneme sağladım.
4- Bilgisayara format attım, Windows 11'i yeniden yükledim.
5- Başka bir kulaklık denedim, onda herhangi bir sorun yokken bunda var.
6- Kablolu bağlantı kurup o şekilde deneme sağladım, kablosuz gecikme vs. olabileceğini düşünerek sonuç değişmedi.
7- WhatsApp uygulamasında sorun olabileceğini düşündüm WhatsApp'ı webden açtım sorun yine aynı.
8- Windows 11 ses ayarlarından mikrofon testi başlattım aynı sorun orada da mevcuttu.
Kısacası yapılabilecek her şeyi yaptım, ancak ses 3-4 saniye sonra devreye giriyor ve sonra da çok yüksek değil zaten.
Süreçlerim;
1- Donanım ve yazılım olarak her şeyi yaptım sonuç değişmedi, Gaming.Gen.TR ile iletişime geçtim, ürünü göndermemi istediler. Kargo kodu paylaşıp ücretsiz gönderim sağladım.
2- Arayıp sorunun ne olduğunu sordular söyledim, inceleme yapılması için teknik ekibe yönlendiriyoruz bilgisi paylaşıldı.
3- 2 gün geçmedi ürün bana geldi tekrardan ve servis notu: "Arıza bulunamadı"
Bugün sorunun ne olduğunu içeren video çektim, mail adreslerine gönderim sağladım ve bana ürünü BDH adında bir firmaya faturamla beraber göndermemi söylediler.
Kulaklığa ödediğim tutar: 5.899,00 TL
Konuyu açmamda ki amaç ise önerilerinizi almak. Sizce nasıl bir yol izlemeliyim arkadaşlar?
Gaming.Gen.TR adresinden şu kulaklığı satın aldım;
Alienware AW720H RGB Dual Mode Beyaz Kablosuz Gaming Kulaklık
40 mm Yüksek Çözünürlüklü Sertifikalı Sürücüler tarafından daha geniş bir frekans aralığında sunulan zengin ve doğru sesle duyularınızı harekete geçirin.
www.gaming.gen.tr
İşim gereği sürekli WhatsApp Web açık olmak zorunda ve müşterilere hep ses atmak zorundayım. Yaşadığım sorun, ses gönderme tuşuna basıyorum, ilk 3 saniye ses gitmiyor sonra sesim gitmeye başlıyor.
Bu sorunun çözümü için yaptığım uygulamalar,
1- Ürünün driver kurulumunu tamamladım.
2- Ürünün kendi yazılımını kablo ile güncelledim.
3- Bilgisayarda ki tüm USB portları ile deneme sağladım.
4- Bilgisayara format attım, Windows 11'i yeniden yükledim.
5- Başka bir kulaklık denedim, onda herhangi bir sorun yokken bunda var.
6- Kablolu bağlantı kurup o şekilde deneme sağladım, kablosuz gecikme vs. olabileceğini düşünerek sonuç değişmedi.
7- WhatsApp uygulamasında sorun olabileceğini düşündüm WhatsApp'ı webden açtım sorun yine aynı.
8- Windows 11 ses ayarlarından mikrofon testi başlattım aynı sorun orada da mevcuttu.
Kısacası yapılabilecek her şeyi yaptım, ancak ses 3-4 saniye sonra devreye giriyor ve sonra da çok yüksek değil zaten.
Süreçlerim;
1- Donanım ve yazılım olarak her şeyi yaptım sonuç değişmedi, Gaming.Gen.TR ile iletişime geçtim, ürünü göndermemi istediler. Kargo kodu paylaşıp ücretsiz gönderim sağladım.
2- Arayıp sorunun ne olduğunu sordular söyledim, inceleme yapılması için teknik ekibe yönlendiriyoruz bilgisi paylaşıldı.
3- 2 gün geçmedi ürün bana geldi tekrardan ve servis notu: "Arıza bulunamadı"
Bugün sorunun ne olduğunu içeren video çektim, mail adreslerine gönderim sağladım ve bana ürünü BDH adında bir firmaya faturamla beraber göndermemi söylediler.
Kulaklığa ödediğim tutar: 5.899,00 TL
Konuyu açmamda ki amaç ise önerilerinizi almak. Sizce nasıl bir yol izlemeliyim arkadaşlar?