Neler Yeni

Gaming.Gen.TR'den Aldığım Kulaklık Sorunlu Çıktı

Egobusch

80+
Katılım
8 Eylül 2023
Mesajlar
120
Dahası  
Reaksiyon skoru
36
Konum
Muğla
İsim
Ahmet Yerli
Merhabalar arkadaşlar.

Gaming.Gen.TR adresinden şu kulaklığı satın aldım;

İşim gereği sürekli WhatsApp Web açık olmak zorunda ve müşterilere hep ses atmak zorundayım. Yaşadığım sorun, ses gönderme tuşuna basıyorum, ilk 3 saniye ses gitmiyor sonra sesim gitmeye başlıyor.

Bu sorunun çözümü için yaptığım uygulamalar,
1- Ürünün driver kurulumunu tamamladım.
2- Ürünün kendi yazılımını kablo ile güncelledim.
3- Bilgisayarda ki tüm USB portları ile deneme sağladım.
4- Bilgisayara format attım, Windows 11'i yeniden yükledim.
5- Başka bir kulaklık denedim, onda herhangi bir sorun yokken bunda var.
6- Kablolu bağlantı kurup o şekilde deneme sağladım, kablosuz gecikme vs. olabileceğini düşünerek sonuç değişmedi.
7- WhatsApp uygulamasında sorun olabileceğini düşündüm WhatsApp'ı webden açtım sorun yine aynı.
8- Windows 11 ses ayarlarından mikrofon testi başlattım aynı sorun orada da mevcuttu.

Kısacası yapılabilecek her şeyi yaptım, ancak ses 3-4 saniye sonra devreye giriyor ve sonra da çok yüksek değil zaten.

Süreçlerim;

1- Donanım ve yazılım olarak her şeyi yaptım sonuç değişmedi, Gaming.Gen.TR ile iletişime geçtim, ürünü göndermemi istediler. Kargo kodu paylaşıp ücretsiz gönderim sağladım.
2- Arayıp sorunun ne olduğunu sordular söyledim, inceleme yapılması için teknik ekibe yönlendiriyoruz bilgisi paylaşıldı.
3- 2 gün geçmedi ürün bana geldi tekrardan ve servis notu: "Arıza bulunamadı"

Bugün sorunun ne olduğunu içeren video çektim, mail adreslerine gönderim sağladım ve bana ürünü BDH adında bir firmaya faturamla beraber göndermemi söylediler.

Kulaklığa ödediğim tutar: 5.899,00 TL

Konuyu açmamda ki amaç ise önerilerinizi almak. Sizce nasıl bir yol izlemeliyim arkadaşlar?
 

LaZz61

80+ Silver
Katılım
1 Nisan 2020
Mesajlar
2,345
Dahası  
Reaksiyon skoru
967
İsim
mehmet ali oğuz
Merhabalar arkadaşlar.

Gaming.Gen.TR adresinden şu kulaklığı satın aldım;

İşim gereği sürekli WhatsApp Web açık olmak zorunda ve müşterilere hep ses atmak zorundayım. Yaşadığım sorun, ses gönderme tuşuna basıyorum, ilk 3 saniye ses gitmiyor sonra sesim gitmeye başlıyor.

Bu sorunun çözümü için yaptığım uygulamalar,
1- Ürünün driver kurulumunu tamamladım.
2- Ürünün kendi yazılımını kablo ile güncelledim.
3- Bilgisayarda ki tüm USB portları ile deneme sağladım.
4- Bilgisayara format attım, Windows 11'i yeniden yükledim.
5- Başka bir kulaklık denedim, onda herhangi bir sorun yokken bunda var.
6- Kablolu bağlantı kurup o şekilde deneme sağladım, kablosuz gecikme vs. olabileceğini düşünerek sonuç değişmedi.
7- WhatsApp uygulamasında sorun olabileceğini düşündüm WhatsApp'ı webden açtım sorun yine aynı.
8- Windows 11 ses ayarlarından mikrofon testi başlattım aynı sorun orada da mevcuttu.

Kısacası yapılabilecek her şeyi yaptım, ancak ses 3-4 saniye sonra devreye giriyor ve sonra da çok yüksek değil zaten.

Süreçlerim;

1- Donanım ve yazılım olarak her şeyi yaptım sonuç değişmedi, Gaming.Gen.TR ile iletişime geçtim, ürünü göndermemi istediler. Kargo kodu paylaşıp ücretsiz gönderim sağladım.
2- Arayıp sorunun ne olduğunu sordular söyledim, inceleme yapılması için teknik ekibe yönlendiriyoruz bilgisi paylaşıldı.
3- 2 gün geçmedi ürün bana geldi tekrardan ve servis notu: "Arıza bulunamadı"

Bugün sorunun ne olduğunu içeren video çektim, mail adreslerine gönderim sağladım ve bana ürünü BDH adında bir firmaya faturamla beraber göndermemi söylediler.

Kulaklığa ödediğim tutar: 5.899,00 TL

Konuyu açmamda ki amaç ise önerilerinizi almak. Sizce nasıl bir yol izlemeliyim arkadaşlar?
14 gün iade hakkınızı da kullandırtmazlar hijyenik paketi açılmış ürün maddesi görmüştüm sanki. Lanet bir firma rtx 3080 bi rog ekran kartı cw sorunundan bayağı bir uğraşmıştım firma ile thh başvuru oda uzun süreç. Ürününün servisine kendiniz ulaşıp ürünü gönderebilme şansınız var ise daha faydalı olur sizin için firma genelde sallıyor ben ekran kartındaki cw sorununda firmaya gönderdim sorun yok cw bulunamadı dediler asus servisine gönderdim direk doa raporu geldi tarafıma :)
 

Egobusch

80+
Katılım
8 Eylül 2023
Mesajlar
120
Dahası  
Reaksiyon skoru
36
Konum
Muğla
İsim
Ahmet Yerli
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #3
14 gün iade hakkınızı da kullandırtmazlar hijyenik paketi açılmış ürün maddesi görmüştüm sanki. Lanet bir firma rtx 3080 bi rog ekran kartı cw sorunundan bayağı bir uğraşmıştım firma ile thh başvuru oda uzun süreç. Ürününün servisine kendiniz ulaşıp ürünü gönderebilme şansınız var ise daha faydalı olur sizin için firma genelde sallıyor ben ekran kartındaki cw sorununda firmaya gönderdim sorun yok cw bulunamadı dediler asus servisine gönderdim direk doa raporu geldi tarafıma :)
O halde bana söylemiş oldukları teknik servis firması olan BDH'ye ürünü tekrar göndereyim, çok teşekkür ederim hocam. İlk kez bilmediğim bir firma denedim, onda da pişman oldum. :)
 

LaZz61

80+ Silver
Katılım
1 Nisan 2020
Mesajlar
2,345
Dahası  
Reaksiyon skoru
967
İsim
mehmet ali oğuz
O halde bana söylemiş oldukları teknik servis firması olan BDH'ye ürünü tekrar göndereyim, çok teşekkür ederim hocam. İlk kez bilmediğim bir firma denedim, onda da pişman oldum. :)
BDH dell yetkili servisiydi sanırım evet firmayı arayın durumunuzu anlatın birde onları deneyin araya firma girince süreç uzuyor sonuç alınmıyor. Onlar da sonuç olarak sorun yok derse yapacak tek çözüm THH kalıyor gibi
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç      

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,020,099
Mesajlar
9,210,828
Üyeler
161,659
Son üye
Keremcan Eyi
Top Bottom