Çözüldü✓ GamingGen Müşteri Hizmetleri Rezaletliği(firma sorunumu çözdü)

Durum
Bu konu kilitlenmiştir.

n7cati

80+ Silver
Katılım
15 Ekim 2022
Mesajlar
4,954
Reaksiyon skoru
2,264
5 Aralık Günü GamingGenden Blade-5600 adlı sistemi bir kaç yükseltme ile satın aldım , satın aldıktan sonra anakartın düşük kaldığını fark ettim araştırmadan almıştım anakartı , sonra gaminggen müşteri hizmetlerini telefonla aradım ve değişiklik yapıp yapamayacağımı sorduğumda imkansız olduğunu söylediler. Siparişi iptal edip tekrar almamı söylediler ama sisteme zam gelmişti ve stok bitmişti .

Bende yapacak bir şey yok diyip kapattım , dün gaminggene instagramdan yazdım ve yardımcı olabileceklerini desteğe mail atmamı söylediler , mail attım az önce yanıt geldi ve yanıtta sistemin montaj bandına alındığını değişiklik yapamayacaklarını söylediler , müşteri hizmetlerindeki arkadaşa 50 dakikada ulaştım yoğunluktan dolayı ve yanlış bilgi verdiği için mağdur oldum , sistemi yükseltmeden aldığım için sitenin zaten bir hatası yok evet ben bunu zaten kabul ediyorum ama normal şartlarda değişiklik yapabiliyorlarmış , şimdi ne yapmam gerek bilgisi olan var mı kaliteli bir sistemi giriş seviyesi bir anakart ile kullanmak istemiyorum arkadaşlar ayrıca müşteri hizmetleri hakkında ne düşünüyorsunuz bu kadar büyük bir firmanin bu kadar kötü müşteri hizmetleri olması çok saçma..
 
Son düzenleme:
max gaminggen

geçmiş olsun
 
ben burada bir rezalet göremedim
 
5 Aralık Günü GamingGenden Blade-5600 adlı sistemi bir kaç yükseltme ile satın aldım , satın aldıktan sonra anakartın düşük kaldığını fark ettim araştırmadan almıştım anakartı , sonra gaminggen müşteri hizmetlerini telefonla aradım ve değişiklik yapıp yapamayacağımı sorduğumda imkansız olduğunu söylediler. Siparişi iptal edip tekrar almamı söylediler ama sisteme zam gelmişti ve stok bitmişti .

Bende yapacak bir şey yok diyip kapattım , dün gaminggene yazdım ve yardımcı olabileceklerini desteğe mail atmamı söylediler , mail attım az önce yanıt geldi ve yanıtta sistemin montaj bandına alındığını değişiklik yapamayacaklarını söylediler , müşteri hizmetlerindeki arkadaşa 50 dakikada ulaştım yoğunluktan dolayı ve yanlış bilgi verdiği için mağdur oldum , sistemi yükseltmeden aldığım için sitenin zaten bir hatası yok evet ben bunu zaten kabul ediyorum ama normal şartlarda değişiklik yapabiliyorlarmış , şimdi ne yapmam gerek bilgisi olan var mı kaliteli bir sistemi giriş seviyesi bir anakart ile kullanmak istemiyorum arkadaşlar ayrıca müşteri hizmetleri hakkında ne düşünüyorsunuz bu kadar büyük bir firmanin bu kadar kötü müşteri hizmetleri olması çok saçma..
Değişiklik yapamıyorlar normal şartlarda ikinci mail atin diyen yanlış söylemiş bence
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

ben burada bir rezalet göremedim
Valla bende göremedim. Gaming gen tr karalama yapmaya yer arıyorlar gibi geliyor.
 
Değişiklik yapamıyorlar normal şartlarda ikinci mail atin diyen yanlış söylemiş bence
Yapabiliyorlarmış hocam
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

ben burada bir rezalet göremedim
Müşteri hizmetlerine 1 saatte ulaşıyorum ve yanlış bilgi alıyorum , siparişimde değişiklik yapabilecekken müşteri hizmetlerindeki arkadaş yüzünden kötü bir anakart ile kullanmak zorunda kalacağım , ben zaten oraya yazdım evet başta kendi hatam yüzünden yanlış bir seçim yaptım fakat insanlık hali ve yardımcı olabileceklerken o arkadaş yüzünden olamadılar anladınmı kardeşim buradaki rezaleti?
 
5 Aralık Günü GamingGenden Blade-5600 adlı sistemi bir kaç yükseltme ile satın aldım , satın aldıktan sonra anakartın düşük kaldığını fark ettim araştırmadan almıştım anakartı , sonra gaminggen müşteri hizmetlerini telefonla aradım ve değişiklik yapıp yapamayacağımı sorduğumda imkansız olduğunu söylediler. Siparişi iptal edip tekrar almamı söylediler ama sisteme zam gelmişti ve stok bitmişti .

Bende yapacak bir şey yok diyip kapattım , dün gaminggene yazdım ve yardımcı olabileceklerini desteğe mail atmamı söylediler , mail attım az önce yanıt geldi ve yanıtta sistemin montaj bandına alındığını değişiklik yapamayacaklarını söylediler , müşteri hizmetlerindeki arkadaşa 50 dakikada ulaştım yoğunluktan dolayı ve yanlış bilgi verdiği için mağdur oldum , sistemi yükseltmeden aldığım için sitenin zaten bir hatası yok evet ben bunu zaten kabul ediyorum ama normal şartlarda değişiklik yapabiliyorlarmış , şimdi ne yapmam gerek bilgisi olan var mı kaliteli bir sistemi giriş seviyesi bir anakart ile kullanmak istemiyorum arkadaşlar ayrıca müşteri hizmetleri hakkında ne düşünüyorsunuz bu kadar büyük bir firmanin bu kadar kötü müşteri hizmetleri olması çok saçma..
Malesef her açan farklı şey söyleyebiliyor bu her yerde var bankayı arıyorum bir şey söylüyor ertesi gün aradığımda açan kişi tam zıttını söylüyor yani her yerde var bu durum kurala göre değilde personelin ruh haline göre tam anlamıyla
 
Değişiklik yapamıyorlar normal şartlarda ikinci mail atin diyen yanlış söylemiş bence
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:


Valla bende göremedim. Gaming gen tr karalama yapmaya yer arıyorlar gibi geliyor.
Karalama ile alakası yok birader gaminggen sevdiğim bir site eskiden beridir alışveriş yapıyorum, sorun sitede değil berbat müşteri hizmetlerinde zaten.
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

Malesef her açan farklı şey söyleyebiliyor bu her yerde var bankayı arıyorum bir şey söylüyor ertesi gün aradığımda açan kişi tam zıttını söylüyor yani her yerde var bu durum kurala göre değilde personelin ruh haline göre tam anlamıyla
Hocam tek arkadaş çalışıyor müşteri hizmetlerinde telefonla aradığınızda hep aynı arkadaş açıyor
 
Yapabiliyorlarmış hocam
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:


Müşteri hizmetlerine 1 saatte ulaşıyorum ve yanlış bilgi alıyorum , siparişimde değişiklik yapabilecekken müşteri hizmetlerindeki arkadaş yüzünden kötü bir anakart ile kullanmak zorunda kalacağım , ben zaten oraya yazdım evet başta kendi hatam yüzünden yanlış bir seçim yaptım fakat insanlık hali ve yardımcı olabileceklerken o arkadaş yüzünden olamadılar anladınmı kardeşim buradaki rezaleti?
müşteri hizmetlerindeki adam sana mail at demiş sende mail atmışsın ve değişim yapılamadığı söylenmiş burda müşteri hizmetlerindeki elemanın suçu ne ben anlamadım :D
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

adamlar tonla kişiye sistem satıyor bunların hangi birinin istediği değişimle uğraşacaklar adamlar sana zaten alırken yükseltme seçeneği sunmuş rezalet puanım 0/10
 
müşteri hizmetlerindeki adam sana mail at demiş sende mail atmışsın ve değişim yapılamadığı söylenmiş burda müşteri hizmetlerindeki elemanın suçu ne ben anlamadım :D
Hayır yanlış anlamışsın , telefonla aradığım kişi değişiklik yapamayacaklarını imkansız olduğunu söyledi , gaminggene instagramdan yazdım mail atmamı değişiklik yapabileceklerini söylediler attım ama sistemim çoktan montaj bandına alınmış anladınmı dostum?
 
Ben de bir rezalet göremedim burada.
 
Hayır yanlış anlamışsın , telefonla aradığım kişi değişiklik yapamayacaklarını imkansız olduğunu söyledi , gaminggene instagramdan yazdım mail atmamı değişiklik yapabileceklerini söylediler attım ama sistemim çoktan montaj bandına alınmış anladınmı dostum?
Sitede hiçbir sorun yok yani evet oraya yükseltme diye birsey koymuşlar ama benim hatamdan dolayı yanlış anakart ile aldım insanlık hali ya dostum hani anlarsın birde satış sonrası destek diye birsey var bilmiyorsun sanırım 😂
 
Hayır yanlış anlamışsın , telefonla aradığım kişi değişiklik yapamayacaklarını imkansız olduğunu söyledi , gaminggene instagramdan yazdım mail atmamı değişiklik yapabileceklerini söylediler attım ama sistemim çoktan montaj bandına alınmış anladınmı dostum?
ikiside sana aynı şeyi söylemiş zaten :D birisi montaj bandı cart curt diye müşterinin dilinden konuşmuş sadece
 
Durum
Bu konu kilitlenmiştir.
Geri
Top