Neler Yeni

Havit Müşteri Hizmetleri Cevap Vermeme Sorunu

Çınar0

80+
Katılım
17 Aralık 2023
Mesajlar
2
Dahası  
Reaksiyon skoru
0
İsim
Çınar Çimen
Havit'in kendi sitesinden aldığım TW970 kulaklık 1 ay kadar önce elime ulaştı. Kulaklık tarafımca 1 hafta kadar kullanıldı. Ardından kulaklıkta mıknatısın etkisini yitirmesi ve birtakım sorunlar ortaya çıkınca müsteri hizmetleriyle iletisime geçtim. Kendileri anlayışla karşıladı ve kendilerine ürünü kargolamamı istedi. Yaklaşık 15 iş günü sonra kulaklık tekrar bana döndü sorunlarım çözüldü ancak bu sefer de kulaklık sürekli eşleştirme modunda(ışıklar sürekli yanıp sönüyor, dongle ise sarı ışıkla yanıp sönüyor) bu durumda USB-C dongle da çalışmıyor. (Bluetooth sorunsuz çalışıyor) Bu sebeple tekrar müşteri hizmetlerine yazdım pazartesiden bu yana herhangi bir yanıt gelmedi. Bir otomatik mesaj dahi yok.

İzlemem gereken yol nedir? Sorunun basit bir çözümü var mı? Tüketici hakem heyeti sorunumu çözer mi?

Not: İnternette bulduğum reset, kapat-aç gibi birçok çözüm yolunu denedim, sorunum çözülmedi.
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç      

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,014,341
Mesajlar
9,160,395
Üyeler
160,682
Son üye
frame10
Top Bottom