Havit'in kendi sitesinden aldığım TW970 kulaklık 1 ay kadar önce elime ulaştı. Kulaklık tarafımca 1 hafta kadar kullanıldı. Ardından kulaklıkta mıknatısın etkisini yitirmesi ve birtakım sorunlar ortaya çıkınca müsteri hizmetleriyle iletisime geçtim. Kendileri anlayışla karşıladı ve kendilerine ürünü kargolamamı istedi. Yaklaşık 15 iş günü sonra kulaklık tekrar bana döndü sorunlarım çözüldü ancak bu sefer de kulaklık sürekli eşleştirme modunda(ışıklar sürekli yanıp sönüyor, dongle ise sarı ışıkla yanıp sönüyor) bu durumda USB-C dongle da çalışmıyor. (Bluetooth sorunsuz çalışıyor) Bu sebeple tekrar müşteri hizmetlerine yazdım pazartesiden bu yana herhangi bir yanıt gelmedi. Bir otomatik mesaj dahi yok.
İzlemem gereken yol nedir? Sorunun basit bir çözümü var mı? Tüketici hakem heyeti sorunumu çözer mi?
Not: İnternette bulduğum reset, kapat-aç gibi birçok çözüm yolunu denedim, sorunum çözülmedi.
İzlemem gereken yol nedir? Sorunun basit bir çözümü var mı? Tüketici hakem heyeti sorunumu çözer mi?
Not: İnternette bulduğum reset, kapat-aç gibi birçok çözüm yolunu denedim, sorunum çözülmedi.