Mustafa__
80+
- Katılım
- 12 Temmuz 2022
- Mesajlar
- 89
Dahası
- Reaksiyon skoru
- 16
- İsim
- Mustafa Tartar
Yaklaşık 3 4 ay önce hepsiburada üzerinden Model D Wireless almıştım fakat sanırsam bana gelen ürünün alt sensöründe bir sorun vardı ki masaüstünde veya oyunlarda vakit geçirirken mouse imleci ara ara istediğim yönlere gitmiyor , kasarak ilerliyor ve sanırsam anlık olarak sensör kapanıyordu. Bende kendim çözebilirsem diye garantiye yollamadım bu zamana kadar. Fakat şuan garantiye yollamayı düşünüyorum çünkü ciddi anlamda rahatsız etmeye başladı bu durum. Sormak istediğim soru şu Hepsiburada garanti süreci nasıldır ? Uğraştırırlar mı ? Ne kadar süre içerisinde işlem tamamlanır ? Onarım ve tamir hizmeti mi yeni ürün mü gönderirler ? Cevaplarsanız çok sevinirim.