Arkadaşlar merhabalar! Ben 16 Mayıs'ta Hepsiburada'nın içinde ki bir mağazadan Razer klavye siparişi verdim 27 Mayıs'ta elime ulaştı fakat hüsrana uğradım. Gelen ürün bana ait bir ürün değildi ama faturaları doğruydu müşteri hizmetleri ile görüştüm ürünler de karışıklık olmuş olabilir vs diyerekten bana ürünü açtırıp deforme etmeden bakmamı ve söylememi istedi baktığım da parfüm vardı içinde, daha sonra iade talebi oluşturdum Aras Kargo ile geri yolladım bu sefer de iade talebim reddedildi gene arayıp sordum benim ürünümün iadesin de herhangi bir sıkıntı yokmuş tamamen satıcı firmayla alakalıymış durum. Sonuç olarak tabii ki o firma da haklı adamlar teknolojik ürünler satıyorlar iade olarak parfüm geliyor reddedilir doğal olarak. Neyse müşteri hizmetlerinde ki hanım efendi sistemde gözüken bir talep açtı adıma çözüm merkezi ilgilenecekmiş falan buraya kadar sorun yok fakat aynı gün içerisinde bir mesaj geliyor bana bir sipariş numarası bu ürünün ne olduğunu bilmiyorum gelen şey nedir fikrim yok, pazartesi günü gelecekmiş tahmini teslimat süresi öyle gözüküyor. Şimdi sizlere sorum şudur bu gelen şey benim onlara iade ettiğim parfüm mü? Yoksa bana kendi Razer klavyemi mi getirecekler? Yanıtlarsanız çok sevinirim.