Neler Yeni

Hepsiburada mağduriyetim

quartle

80+ Silver
Katılım
23 Mart 2020
Mesajlar
2,954
Dahası  
Reaksiyon skoru
1,204
İsim
Kaan
Tam olarak anlamadım. Ne oluyor o ?
Mesaj otomatik birleştirildi:

Kargo takip numarası paylaşmaktan mı bahsediyorsun ? Sistem tamamen otomatik. Barkodu kesersin sisteme otomatik işler.
mesela biz 20tl lik ürün satıyorduk ürünü alan kişi başka yerden de 100tl lik ürün alıyordu ücretsiz kargo kazanıyordu ve biz 20tl lik ürünün kargo parasını da ödüyorduk
 
Katılım
12 Nisan 2024
Mesajlar
23
Aslında satıcı değil bir müşteri olmama rağmen bu keyfi iadeler bana da garip geliyor. Üründe herhangi bir kusur varsa, 0 alınıp 2. el gönderildiyse, güvenlik bandı açılıp gönderildiyse vs bence iade çok haklı ama ürünün kutusunu açıp 2. el durumuna düşürüp ve ürünü beğenmeyip vs keyfi iadeler ilginç bir durum.
 

EmirhanBayramFK

80+ Bronze
Katılım
25 Aralık 2022
Mesajlar
1,180
Dahası  
Reaksiyon skoru
561
İsim
Emirhan Bayram
İlgilendiği Kategoriler
Yurt İçi Alışverişler-E-Ticaret-Pazaryerleri-Tüketici Hakem Heyetleri-Donanım/Yazılım
mesela biz 20tl lik ürün satıyorduk ürünü alan kişi başka yerden de 100tl lik ürün alıyordu ücretsiz kargo kazanıyordu ve biz 20tl lik ürünün kargo parasını da ödüyorduk
30 yıllık firmayız bu zamana kadar kargo ücretlerini çokta takmadık korgo ücretleri fiyatlara dahil bizde. 1000₺ den aşşağı çok bir şey satmadığımız için hocam pek umursamıyorduk onları.
 
Top Bottom