Neler Yeni

Hepsiburada, ürünümü olmayan sorundan dolayı reddeti

Fabrizio Romano

80+ Platinum
Katılım
21 Mayıs 2020
Mesajlar
11,850
En İyi Cevap
5
Merhaba arkadaşlar, olayı sizlere başından beri anlatacağım.

22 Mayıs gününde Hepsiburada'dan Logitech G29 almıştım. Zaman ayıramadığımdan iade bahanemi malzeme kalitesi üzerine kurmuştum yani "tatmin etmedi" yönünde kurdum. Firma bana "Ürününüzde çizik var" dedi ve reddetti. Neyse, dün yani 16 Haziran'da elime ulaştı. Ürünü açıp baktım ve üründe çizik yok. Belirttikleri fotoğrafı da alıntıya koyacağım.

sözde çizik.JPG



Firmanın yolladığı fotoğrafta çizik var. Lakin ürün benim değil.

direksiyon (4).jpg



Bana gelen üründe çizik yok. Bir şey yok.

Hepsiburada ile iletişime geçtim ve söyledikleri şu "Ürününüz iadesi kabul olması için kullanılmamış olması lazım." Ben zaten ürünü "Malzeme kalitesi tatmin etmedi" diyerekten yolladım.

Böyle bir durum yaşayan var mı?

THH başvurabilir miyim?

Ne de olsa şu an elimde olan ürün çiziksiz lakin firma kablolarını filan bağlamamış bile. Ben ürünü yolladığımda kablolar filan özenlice bağlanmıştı. Firma kutuya bile eziyet çektirmiş bu arada.

Teşekkür ederim.

Şikayetvar'a yazdım ama kimsenin şikayeti ile ilgilenmemişler.


Firmanın adı TECHNICS - ETSA ELEKTRONİK.
 

Margot Robbie

80+ Titanium
Katılım
9 Ocak 2021
Mesajlar
20,114
En İyi Cevap
2
Dahası  
Reaksiyon skoru
59,099
Konum
Queensland
İsim
Margot Robbie
İlgilendiği Kategoriler
YKS, İskandinav mitolojisi
Merhaba arkadaşlar, olayı sizlere başından beri anlatacağım.

22 Mayıs gününde Hepsiburada'dan Logitech G29 almıştım. Zaman ayıramadığımdan iade bahanemi malzeme kalitesi üzerine kurmuştum yani "tatmin etmedi" yönünde kurdum. Firma bana "Ürününüzde çizik var" dedi ve reddetti. Neyse, dün yani 16 Haziran'da elime ulaştı. Ürünü açıp baktım ve üründe çizik yok. Belirttikleri fotoğrafı da alıntıya koyacağım.

sözde çizik.JPG



Firmanın yolladığı fotoğrafta çizik var. Lakin ürün benim değil.

direksiyon (4).jpg



Bana gelen üründe çizik yok. Bir şey yok.

Hepsiburada ile iletişime geçtim ve söyledikleri şu "Ürününüz iadesi kabul olması için kullanılmamış olması lazım." Ben zaten ürünü "Malzeme kalitesi tatmin etmedi" diyerekten yolladım.

Böyle bir durum yaşayan var mı?

THH başvurabilir miyim?

Ne de olsa şu an elimde olan ürün çiziksiz lakin firma kablolarını filan bağlamamış bile. Ben ürünü yolladığımda kablolar filan özenlice bağlanmıştı. Firma kutuya bile eziyet çektirmiş bu arada.

Teşekkür ederim.

Şikayetvar'a yazdım ama kimsenin şikayeti ile ilgilenmemişler.


Firmanın adı TECHNICS - ETSA ELEKTRONİK.
Hocam böyle ürünlerde paketten çıktığı anda iade almıyorlar. Mesela Gamepad de de böyle. Sebebi hijyenikliği gitmesinden.
 

Margot Robbie

80+ Titanium
Katılım
9 Ocak 2021
Mesajlar
20,114
En İyi Cevap
2
Dahası  
Reaksiyon skoru
59,099
Konum
Queensland
İsim
Margot Robbie
İlgilendiği Kategoriler
YKS, İskandinav mitolojisi
İyi de hocam ürünün reddini tatmin etmedi yönünde verdim. O zaman nasıl biz internetten ürün alacağız ki?
Aynı şey benim başıma da geldi. Adamlar kabul etmiyorlar. Çünkü geri aldıklarında satamazlar. Bu tür ürünleri de iade var mı diye kontrol edip almak lazım.
 

Erda Yıldırım

80+ Gold
Katılım
22 Kasım 2020
Mesajlar
5,762
Merhaba arkadaşlar, olayı sizlere başından beri anlatacağım.

22 Mayıs gününde Hepsiburada'dan Logitech G29 almıştım. Zaman ayıramadığımdan iade bahanemi malzeme kalitesi üzerine kurmuştum yani "tatmin etmedi" yönünde kurdum. Firma bana "Ürününüzde çizik var" dedi ve reddetti. Neyse, dün yani 16 Haziran'da elime ulaştı. Ürünü açıp baktım ve üründe çizik yok. Belirttikleri fotoğrafı da alıntıya koyacağım.

sözde çizik.JPG



Firmanın yolladığı fotoğrafta çizik var. Lakin ürün benim değil.

direksiyon (4).jpg



Bana gelen üründe çizik yok. Bir şey yok.

Hepsiburada ile iletişime geçtim ve söyledikleri şu "Ürününüz iadesi kabul olması için kullanılmamış olması lazım." Ben zaten ürünü "Malzeme kalitesi tatmin etmedi" diyerekten yolladım.

Böyle bir durum yaşayan var mı?

THH başvurabilir miyim?

Ne de olsa şu an elimde olan ürün çiziksiz lakin firma kablolarını filan bağlamamış bile. Ben ürünü yolladığımda kablolar filan özenlice bağlanmıştı. Firma kutuya bile eziyet çektirmiş bu arada.

Teşekkür ederim.

Şikayetvar'a yazdım ama kimsenin şikayeti ile ilgilenmemişler.


Firmanın adı TECHNICS - ETSA ELEKTRONİK.
2.elden satmaya çalış aynısı bana oldu iade edemedim 400tl fark ile 2.elden sattım
 

Margot Robbie

80+ Titanium
Katılım
9 Ocak 2021
Mesajlar
20,114
En İyi Cevap
2
Dahası  
Reaksiyon skoru
59,099
Konum
Queensland
İsim
Margot Robbie
İlgilendiği Kategoriler
YKS, İskandinav mitolojisi

Fabrizio Romano

80+ Platinum
Katılım
21 Mayıs 2020
Mesajlar
11,850
En İyi Cevap
5
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #8
Whatsapp'dan iletişime geçtim destek talebi açtım, fotoğrafları da attım.
Mesaj otomatik birleştirildi:

Arkadaşlar savaşı kazanıyoruz gibi ürünümde çizik vs olmadığını kanıtlayarak gösterdim. Bana servis kodu atacaklarmış. Servise gidip, ürün sorunsuzdur belgesi çıkınca ürün gidecek inşallah ama kodu bekliyorum.
 
Son düzenleme:

Fabrizio Romano

80+ Platinum
Katılım
21 Mayıs 2020
Mesajlar
11,850
En İyi Cevap
5
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #9
@Sherlock Holmes Hocam siz siz olun hakkınızı aramayı asla bırakmayın. 1.5 saattir Hepsiburada ondan ona ondan ona derken sonunda ürünü servise gönderme hakkı kazandım. Servis bana ürün kusursuzdur talebini yazdıklarında ürünü koşulsuz hakkı kazanıyorum. 💪
 
Top Bottom