LordHasan
80+ Platinum
- Katılım
- 31 Mayıs 2020
- Mesajlar
- 10,700
- En İyi Cevap
- 9
Hepsiburada'da ailem bir halı satın almıştı üründe ekstra bir indirim de yoktu aslında. Sonra halı elimize ulaştı ve dikişinde bariz bir şekilde hata, sökük vardı.
Fotoğrafını çekerek bu fotoğraflarla değişim talebi açtım ürünü geri gönderdim. Magaza son güne kadar bekledi talebe yanıt vermek için, son gün de talebi onayladı ardından ben tarafımıza yeni halı gönderildi diye beklerken benim değişim için gönderdiğim halı sorunsuz diye geri gönderilmiş.
Şimdi soruyorum mağazaya neden aynısı gönderildi diye urunde sorun yok kontrol edildi diyor ama değişim talebimi de onayladı aynı zamanda. (Halıda da belirttiğim gibi bariz şekilde belli bir hata var.)
Ne yapabilirim bu durumda?
Hepsiburada da müşteri hizmetleri kaydım açıldı yanıt bekliyorum.
Fotoğrafını çekerek bu fotoğraflarla değişim talebi açtım ürünü geri gönderdim. Magaza son güne kadar bekledi talebe yanıt vermek için, son gün de talebi onayladı ardından ben tarafımıza yeni halı gönderildi diye beklerken benim değişim için gönderdiğim halı sorunsuz diye geri gönderilmiş.
Şimdi soruyorum mağazaya neden aynısı gönderildi diye urunde sorun yok kontrol edildi diyor ama değişim talebimi de onayladı aynı zamanda. (Halıda da belirttiğim gibi bariz şekilde belli bir hata var.)
Ne yapabilirim bu durumda?
Hepsiburada da müşteri hizmetleri kaydım açıldı yanıt bekliyorum.