Neler Yeni

İnce Hesap Rezaleti

ZK--

80+
Katılım
24 Mart 2020
Mesajlar
401
Dahası  
Reaksiyon skoru
194
İsim
Zekeriya KURTOĞLU
Herkese merhabalar, çoğu kişinin de bildigi üzre incehesap.com sitesinde " Gaming gecesi " adı altında cuma günleri ürünler indirimli şekilde satılıyor. Wireless mouse arıyordum uzun zamandır ve indirim günü ASUS ROG gladius II Wireless mouse yi 550 TL'ye sipariş verdim. Ürünü sipariş vermeden önce bayağı araştırıp aldım. FPS oyunları oynayan birisiyim ve kaliteli bir ürün almak istemiştim. Ürün elime geldi, şarjı yoktu şarja taktım kablolu olarak gayet düzgün çalışıyor fakat kablosuz Wireless veya Bluetooth ile düzgün çalışmıyordu. Ürün keza çok ağır fakat daha önce de yazdığım gibi ağırlığından ve kablosuz şekilde düzgün çalışmadığı için oyun bile oynayamadım. Sürekli kopukluk ve titreme olayları oluyordu. İade etmek için tekrar kutusuna koyup, iade talebi oluşturup gönderdim. Ürün karşı firmaya ulaştı ve aradan bir hafta geçti geri dönüş veya iade yapılmadı. Aradım yarım saatten uzun süre telefonda bekledim, sonunda bağlandım ve satılan hiçbir ürünün iade almadıklarını beyan ettiler. Kendileri iade almadıkları için asıl satıcı firma olan ASUS'a ürünü gönderip onların kontrol etmesi sonrası ASUS ürünü iade alıyormuş. İnce hesap kesinlikle satılan hiçbir ürünün iadesini almıyor yani. Bu bana şahsen komik geldi çünkü ben bu firmadan bir sürü alışveriş yaptım. Allah'tan hiçbir üründe sıkıntı çıkmadı ve ilk defa böyle komedi absürt bir durum yaşıyorum. N11, Hepsiburada, Teknobiyotik, Sinerji vs. gibi hiçbir firmada böyle bir durumla karşılaşmadım.
ASUS ile görüşmemi söylediler yarım saatte orada telefonda bekledim. Ürünün seri numarasını istediler isim ile kontrol yapamıyoruz dediler. Tekrar incehesabı arayıp seri numarasını aldım. Bu defa ASUS yetkili servisi mouse ve klavye için teknik destek sunmadığını belirtti. Benim bu işlemi yapmam tam iki buçuk saatimi aldı. İki buçuk saat boyunca telefonda bekledim ve sonuç bu. Sonrasında son bir şans incehesabı tekrar aradım ürünün kutusunun yırtık olduğundan dolayı ASUS'un yetkili servisinin iade almadıklarını söylediler. Bayağı münakaşa yaşadım sonuç değişmedi çünkü ben ürünü düzgün bir şekilde göndermiştim. Arkadaşlar cidden size soruyorum, ben ürünün kutusunu yırtıp neden iadeye göndereyim? Bu nasıl mantıktır anlamadım. En son lanet olsun bari düzgün çalışır şekilde onarıp veya değiştirip geri göndersinler diye üstüne basa basa söyledim İncehesap da ki kişi bana bizzat kendisinin ilgileneceğini ve bana kendisi tarafından dönüş yapacağını söyledi. Eğer dönüş yapmazsa ve ürün yine bozuk çıkarsa Technopat, Donanım Arşivi ve diğer siteler üzerinde bu olayı anlatıp, haklarında şikayette bulunacağımı beyan ettim. Bu olayın da üzerinden bir haftadan fazla geçti. Herhangi bir geri dönüş veya kargo bilgisi almadım. Bugün aradım acaba ne oldu ne bitti diye merak ettim. O bana söz veren eleman çıktı yine, güya ayın 19'un da bana kargosu yapılmış ve ben ürünü teslim almış olarak görüntüleniyormuşum. Kafayı yememek elde değil gerçekten. Ürün gelmiş güya ve ben teslim almışım. Ama öyle bir durum yok. Bana kargo bilgisi vermiyorlar, hangi kargo firması getirmiş bilmiyorlar, kime teslim etmişler bilmiyorlar. Yahu bu ne kadar saçma sapan bir durum. Bir saat sonra beni arayacaklarını ve detaylı bilgi vereceklerini söylediler. Bakalım ne olacak merak ediyorum şahsen.
 

crazyboy40

80+ Gold
Katılım
25 Mart 2020
Mesajlar
5,361
En İyi Cevap
1
Dahası  
Reaksiyon skoru
4,555
İsim
Samet Kaya
Herkese merhabalar, çoğu kişinin de bildigi üzre incehesap.com sitesinde " Gaming gecesi " adı altında cuma günleri ürünler indirimli şekilde satılıyor. Wireless mouse arıyordum uzun zamandır ve indirim günü ASUS ROG gladius II Wireless mouse yi 550 TL'ye sipariş verdim. Ürünü sipariş vermeden önce bayağı araştırıp aldım. FPS oyunları oynayan birisiyim ve kaliteli bir ürün almak istemiştim. Ürün elime geldi, şarjı yoktu şarja taktım kablolu olarak gayet düzgün çalışıyor fakat kablosuz Wireless veya Bluetooth ile düzgün çalışmıyordu. Ürün keza çok ağır fakat daha önce de yazdığım gibi ağırlığından ve kablosuz şekilde düzgün çalışmadığı için oyun bile oynayamadım. Sürekli kopukluk ve titreme olayları oluyordu. İade etmek için tekrar kutusuna koyup, iade talebi oluşturup gönderdim. Ürün karşı firmaya ulaştı ve aradan bir hafta geçti geri dönüş veya iade yapılmadı. Aradım yarım saatten uzun süre telefonda bekledim, sonunda bağlandım ve satılan hiçbir ürünün iade almadıklarını beyan ettiler. Kendileri iade almadıkları için asıl satıcı firma olan ASUS'a ürünü gönderip onların kontrol etmesi sonrası ASUS ürünü iade alıyormuş. İnce hesap kesinlikle satılan hiçbir ürünün iadesini almıyor yani. Bu bana şahsen komik geldi çünkü ben bu firmadan bir sürü alışveriş yaptım. Allah'tan hiçbir üründe sıkıntı çıkmadı ve ilk defa böyle komedi absürt bir durum yaşıyorum. N11, Hepsiburada, Teknobiyotik, Sinerji vs. gibi hiçbir firmada böyle bir durumla karşılaşmadım.
ASUS ile görüşmemi söylediler yarım saatte orada telefonda bekledim. Ürünün seri numarasını istediler isim ile kontrol yapamıyoruz dediler. Tekrar incehesabı arayıp seri numarasını aldım. Bu defa ASUS yetkili servisi mouse ve klavye için teknik destek sunmadığını belirtti. Benim bu işlemi yapmam tam iki buçuk saatimi aldı. İki buçuk saat boyunca telefonda bekledim ve sonuç bu. Sonrasında son bir şans incehesabı tekrar aradım ürünün kutusunun yırtık olduğundan dolayı ASUS'un yetkili servisinin iade almadıklarını söylediler. Bayağı münakaşa yaşadım sonuç değişmedi çünkü ben ürünü düzgün bir şekilde göndermiştim. Arkadaşlar cidden size soruyorum, ben ürünün kutusunu yırtıp neden iadeye göndereyim? Bu nasıl mantıktır anlamadım. En son lanet olsun bari düzgün çalışır şekilde onarıp veya değiştirip geri göndersinler diye üstüne basa basa söyledim İncehesap da ki kişi bana bizzat kendisinin ilgileneceğini ve bana kendisi tarafından dönüş yapacağını söyledi. Eğer dönüş yapmazsa ve ürün yine bozuk çıkarsa Technopat, Donanım Arşivi ve diğer siteler üzerinde bu olayı anlatıp, haklarında şikayette bulunacağımı beyan ettim. Bu olayın da üzerinden bir haftadan fazla geçti. Herhangi bir geri dönüş veya kargo bilgisi almadım. Bugün aradım acaba ne oldu ne bitti diye merak ettim. O bana söz veren eleman çıktı yine, güya ayın 19'un da bana kargosu yapılmış ve ben ürünü teslim almış olarak görüntüleniyormuşum. Kafayı yememek elde değil gerçekten. Ürün gelmiş güya ve ben teslim almışım. Ama öyle bir durum yok. Bana kargo bilgisi vermiyorlar, hangi kargo firması getirmiş bilmiyorlar, kime teslim etmişler bilmiyorlar. Yahu bu ne kadar saçma sapan bir durum. Bir saat sonra beni arayacaklarını ve detaylı bilgi vereceklerini söylediler. Bakalım ne olacak merak ediyorum şahsen.
Geçmiş olsun reis ama denk gelmiş gibi sana bir tık harbiden kötü bir durum çok da ucuz bir mouse değil geçmiş olsun
 

Gripen

80+ Platinum
Katılım
28 Mart 2020
Mesajlar
19,238
En İyi Cevap
7
haklısınız lakin ''incehesap iade almıyor'' demeniz yanlış. bazı ürünleri almıyor. kutusu yırtıksa almıyor.
 

ZK--

80+
Katılım
24 Mart 2020
Mesajlar
401
Dahası  
Reaksiyon skoru
194
İsim
Zekeriya KURTOĞLU
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #4
Geçmiş olsun reis ama denk gelmiş gibi sana bir tık harbiden kötü bir durum çok da ucuz bir mouse değil geçmiş olsun
teşekkür ederim ama İnce hesap ile görüşen ve iş yapan Abdullah bey neler söyleyecek yada konuyu görecek mi merak ediyorum açıkçası.
 

admknl

80+
Katılım
13 Mayıs 2020
Mesajlar
366
Dahası  
Reaksiyon skoru
184
Konum
Eskişehir
İsim
Adem Kanlı
geçmiş olsun büyük şanssızlık ama daha büyük firmalarla çalışın hocam kelepir firma onların hepsi karşınızda muhatap bile bulamıyorsunuz maalesef sattık bitti mantığı var adamlarda
 

ZK--

80+
Katılım
24 Mart 2020
Mesajlar
401
Dahası  
Reaksiyon skoru
194
İsim
Zekeriya KURTOĞLU
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #6
haklısınız lakin ''incehesap iade almıyor'' demeniz yanlış. bazı ürünleri almıyor. kutusu yırtıksa almıyor.
Gayet açık ve net bir şekilde ürün iade almıyoruz dediler. Bunu üç farklı müşteri hizmetleri yetkilisi söyledi. Ürünü hiç açmamış dahi bile olsan hangi marka ürünse o satıcı markanın servisi kontrol ediyor. Sonrasında işlemler yapılıyor. Keza yukarıda da belirttiğim gibi ürünün kutusunu yırtıp iadeye gönderecek değilim. Lütfen biraz dikkatli okuyun.
 

J4rvisM

80+ Gold
Katılım
24 Mart 2020
Mesajlar
6,999
Dahası  
Reaksiyon skoru
5,177
İsim
Jarvis-M

FreakyXd

80+ Silver
Katılım
23 Haziran 2020
Mesajlar
3,692
rezillikden başka bişey değil THH verin bi an önce
 

ZK--

80+
Katılım
24 Mart 2020
Mesajlar
401
Dahası  
Reaksiyon skoru
194
İsim
Zekeriya KURTOĞLU
Ben daha önce çoğu kez incehesaptan alışveriş yapılmaması gerektiğini vurgulamıştım geçmiş olsun kardeşim.
Mesaj otomatik birleştirildi:


Mesaj otomatik birleştirildi:

Yanlışlıkla kendi mesajımı alıntıladım tüh ya.
Bilgim yoktu hocam, dilimiz yandı bir defa. Artık almayız.
Mesaj otomatik birleştirildi:

@Abdullah Hacıgül yardımınızı rica ediyorum.
 

toros

80+ Bronze
Katılım
14 Haziran 2020
Mesajlar
711
Dahası  
Reaksiyon skoru
411
İsim
Erkan Yiğit Toros
Herkese merhabalar, çoğu kişinin de bildigi üzre incehesap.com sitesinde " Gaming gecesi " adı altında cuma günleri ürünler indirimli şekilde satılıyor. Wireless mouse arıyordum uzun zamandır ve indirim günü ASUS ROG gladius II Wireless mouse yi 550 TL'ye sipariş verdim. Ürünü sipariş vermeden önce bayağı araştırıp aldım. FPS oyunları oynayan birisiyim ve kaliteli bir ürün almak istemiştim. Ürün elime geldi, şarjı yoktu şarja taktım kablolu olarak gayet düzgün çalışıyor fakat kablosuz Wireless veya Bluetooth ile düzgün çalışmıyordu. Ürün keza çok ağır fakat daha önce de yazdığım gibi ağırlığından ve kablosuz şekilde düzgün çalışmadığı için oyun bile oynayamadım. Sürekli kopukluk ve titreme olayları oluyordu. İade etmek için tekrar kutusuna koyup, iade talebi oluşturup gönderdim. Ürün karşı firmaya ulaştı ve aradan bir hafta geçti geri dönüş veya iade yapılmadı. Aradım yarım saatten uzun süre telefonda bekledim, sonunda bağlandım ve satılan hiçbir ürünün iade almadıklarını beyan ettiler. Kendileri iade almadıkları için asıl satıcı firma olan ASUS'a ürünü gönderip onların kontrol etmesi sonrası ASUS ürünü iade alıyormuş. İnce hesap kesinlikle satılan hiçbir ürünün iadesini almıyor yani. Bu bana şahsen komik geldi çünkü ben bu firmadan bir sürü alışveriş yaptım. Allah'tan hiçbir üründe sıkıntı çıkmadı ve ilk defa böyle komedi absürt bir durum yaşıyorum. N11, Hepsiburada, Teknobiyotik, Sinerji vs. gibi hiçbir firmada böyle bir durumla karşılaşmadım.
ASUS ile görüşmemi söylediler yarım saatte orada telefonda bekledim. Ürünün seri numarasını istediler isim ile kontrol yapamıyoruz dediler. Tekrar incehesabı arayıp seri numarasını aldım. Bu defa ASUS yetkili servisi mouse ve klavye için teknik destek sunmadığını belirtti. Benim bu işlemi yapmam tam iki buçuk saatimi aldı. İki buçuk saat boyunca telefonda bekledim ve sonuç bu. Sonrasında son bir şans incehesabı tekrar aradım ürünün kutusunun yırtık olduğundan dolayı ASUS'un yetkili servisinin iade almadıklarını söylediler. Bayağı münakaşa yaşadım sonuç değişmedi çünkü ben ürünü düzgün bir şekilde göndermiştim. Arkadaşlar cidden size soruyorum, ben ürünün kutusunu yırtıp neden iadeye göndereyim? Bu nasıl mantıktır anlamadım. En son lanet olsun bari düzgün çalışır şekilde onarıp veya değiştirip geri göndersinler diye üstüne basa basa söyledim İncehesap da ki kişi bana bizzat kendisinin ilgileneceğini ve bana kendisi tarafından dönüş yapacağını söyledi. Eğer dönüş yapmazsa ve ürün yine bozuk çıkarsa Technopat, Donanım Arşivi ve diğer siteler üzerinde bu olayı anlatıp, haklarında şikayette bulunacağımı beyan ettim. Bu olayın da üzerinden bir haftadan fazla geçti. Herhangi bir geri dönüş veya kargo bilgisi almadım. Bugün aradım acaba ne oldu ne bitti diye merak ettim. O bana söz veren eleman çıktı yine, güya ayın 19'un da bana kargosu yapılmış ve ben ürünü teslim almış olarak görüntüleniyormuşum. Kafayı yememek elde değil gerçekten. Ürün gelmiş güya ve ben teslim almışım. Ama öyle bir durum yok. Bana kargo bilgisi vermiyorlar, hangi kargo firması getirmiş bilmiyorlar, kime teslim etmişler bilmiyorlar. Yahu bu ne kadar saçma sapan bir durum. Bir saat sonra beni arayacaklarını ve detaylı bilgi vereceklerini söylediler. Bakalım ne olacak merak ediyorum şahsen.
1 saati geçti abi arayan soran var mı
 

Faveouls

80+ Bronze
Katılım
2 Haziran 2020
Mesajlar
1,900
Dahası  
Reaksiyon skoru
1,126
İsim
Emre
Mouse kulaklık klavye tarzı ürünleri iade almıyorlar.Bunu bilerek alış-veriş yapmanız gerekir.Ekran kartı,ram vs. bozuk olsaydı direkt ilgilenirlerdi.
 
Top Bottom