İncehesap'la pazartesi itibarıyla iletişime geçtim. Bazı fanboylar ve konuyu saptırmak isteyenlere kanıt niteliğinde burada aradığım dakikaları ve saniyeleri paylaşıyorum.
Kendilerinin hatası olduğunu ancak kendileri bile bu durumu bilmediği bir de üstüne üstlük beni bilgilendirmeleri gerektiğini ancak nasıl olduysa beni bilgilendirmemişler.
Kendileri bu hatalarına rağmen bana 1 adet daha 8 GB'lık RAM göndermeyeceklerini belirttiler.
Mağdur edilmeme rağmen paramın iadesini talep ettim. İade işlemini başlattıklarını belirttiler.
15 - 30 dakika sonra iade yapamayacaklarına dair mesaj geldi.
Ürün kargoya verdik diye cevapladılar.
Müşteri hizmetlerinin mng arayıp kargoyu arayıp kargonun durdurulmasını istedim.
Tamam dediler ancak herhangi bir eyleme geçmediler.
MNG Kargo isede bu durumda sadece İncehesap ulaşmaları gerektiğini belirttiler.
Kısacası bana sabah kargolandığını belirttiler. Ancak bu konudada müşteriyi mağdur etmekte üstlerine yok. MNG Kargo'nun bana kargonun ne zaman gönderildiğini gösteren gelen SMS ait ekran alıntısıdır.
Bundan sonra İncehesap benim gözümde bitmiştir. Kimseye önermeyeceğim. Arkadaşım laptop alacaktı. Bu olaydan sonra vazgeçti. İncehesap benim gözümde sıfır müşteri memnuniyeti sadece şirket menfaatleri önemseyen şirketten öteye gitmeyecektir. Benim başıma gelen mağduriyetler sizinde her an yaşamanız olası olabilir. Ondan dolayı sipariş vermeden önce 2-3 defa daha düşünün.
Hem hataları olduğunu kabul edip hem de iade almamak süreci uzatmak için her şeyi yapıyorlar.
Diyeceğim tek şey siz siz olun. 50-100₺ fazla verin kafanız rahat olsun. Buraya kadar okuyup bana destek veren herkese teşekkür ederim.