Neler Yeni

İncehesap garanti süreci

SenSeI01

80+
Katılım
21 Eylül 2020
Mesajlar
115
Dahası  
Reaksiyon skoru
19
İsim
Samet
Şimdi daha öncesi yaşanan olayı kısa bir özet geçeceğim incehesap üzerinden razer blackshark v2x kulaklık aldım aldıktan 1 ay sonra kablo sorunu ile garantiye gitti garantiden geldikten sonra kulaklığımda mikrofon bozulması gerçekleşti mikrofon bozuluncada tekrardan garantiye gönderdim değişim talebinde bulundum bu 2 sürec normal hatta biraz daha hızlı şekilde halledildi mikrofon sorunu ile gönderdiğim kulaklık geri geldiğinde dış kutus ezilmiş kapak kısmı yırtılmış bir şekildeydi ve üzerinde hiç bir sorun bulunamamıştır yazısı vardı kulaklığı kasama taktığımda ise sağ tarafından ses gelmiyordu ve mikrofon hala bozuktu hemen müşteri temsilcisini aradaım böyle böyle bir durum var bu ne rezilliktir dedim mail olarak fotoları attım kutunun ve kulaklığın ürünü tekrardan gönderdim bu 3. sürec hala devam eden süreçtir geri dönelim konuya bana 14 kasım salı günü ürününüzün servis kaydı açılmıştır diye mesaj geldi ve bu mesajın üstüne 14 iş günü tamamlanmış bulunmakta önümüzdeki salıda yanlış hesaplamadıysam 20 iş gününü doldurmak üzere ve bana attıkları o mesajdan beri hiçbir şekilde bilgilendirme gelmedi eğer salı günüde herhangi bir mesaj bilgilendirme gelmez ise otamatik olarak para iade hakkım mevcut oluyor mu veya bu durumda ne yapmam gerekiyor olay kısaca bu şekilde arkadaşlar çok can sıkıcı bir durum kaç haftadır kulaklık yok ne yapmam gerekir nasıl işlem yapmam lazım yardım edermisiniz
 
Top Bottom