Neler Yeni

İTOPYA BİLGİSAYAR DADG2 SİSTEMİ PİŞMANLIK SERÜVENİM, (ÇÖZÜMÜ BİLEN YOK ... )

Katılım
11 Temmuz 2020
Mesajlar
43
Dahası  
Reaksiyon skoru
30
İsim
Onur Şentürk
Öncelikle merhabalar. Donanım Arşivi tavsiyesi üzerine geçen sene bu zamanlar İTOPYA Bilgisayar üzerinden yaklaşık 7500 TL'lik sistem aldım. Kasa olarak sizin önerdiğiniz DADG2'yi seçtim. İtopya Bilgisayar beni pişman etti. Yardımınıza ihtiyacım var. Bilgisayarım arızalandı ve daha 1 sene garantim olduğu için İTOPYA Bilgisayar müşteri hizmetlerini aramak istedim. Defalarca kez 1 saat sıra bekleyip kaç defa telefonu yüzüme kapattılar. Sorunumla ilgilenmediler . Sorunu benim tespit etmem gerekiyormuş ona göre tek parçayı göndermem gerekiyormuş. Bilgisayarcı arkadaşım da sorunu anlayamadı. En sonunda saatlerce bekleye bekleye ordan oraya aktarıla aktarıla sistemimi kargolamamı söylediler. Tüm sorunları dilli dilli anlatıp kağıda yazdım. Kargo ellerine ulaştı. Onarım süreci başladı . Bu süreçte hiçbir şekilde bilgilendirilmedim ve defalarca kez ben aradım . Teknik servise aktarıyoruz deniyor işte araya şarkı koyuyorlar bekliyorum bekliyorum telefon suratıma kapanıyor. Numaramı veriyorum gün içerisinde aranacaksınız diyorlar aramıyorlar.Telefonda dakikalarca bekletildikten sonra kaç defa telefon kapandı.

Her neyse bugün bilgisayarım elime ulaştı. Aynı sorunlar tekrardan devam ediyor. Sadece format atılmış. Bios güncellenmiş vs ...

Bilgisayarın sorunu şuydu : LoL , CS:GO gibi oyunlara girince ya da Render atınca bilgisayar ısınma yapmamasına rağmen 3-4 dakika kadar sonra monitörün görüntüsünü kesiyordu. Aynı zamanda bununla birlikte mouse , klavye , kulaklık gibi aletler de çalışmayı durduruyordu elektrikleri gidiyor, ışıkları sönüyordu. Böyle olunca bilgisayarı resetlemek zorunda kalıyordum. Resetledikten sonra bilgisayar açılıyordu. Tekrar aynı döngü devam ediyordu.Şimdi ise kapandıktan sonra resetleyince bilgisayar kendi kendine açılıyor gibi oluyor elektrikler gidiyor. Tekrar kendi kendine açılıyor gibi oluyor elektriler gidiyor 3 4 kere böyle olduktan sonra bilgisayar anakart modelinin gözüktüğü yere geliyor ve donuyor. Kimi zaman ise donmadan açılıyor . Ne yapacağımı şaşırdım. İTOPYA Bilgisayarın bu denli ilgisilizliğine oldukça kızgınım. Sorunun ne kaynaklı olduğunu bilmiyorum. Onlara bilgisayar arıza olay öyküsünü detaylıca yazıp vermeme rağmen özellikle parçaların tek tek garantiye gitmesini istememe rağmen göndermemişler. Ben böyle olacağını biliyordum bunun için detaylı bir şekilde her şeyi kağıda yazdım. Öndeki USB 2.0 girişi çalışmıyor dedim aynı şekilde onarmadan geri yollamışlar. Bununla ilgili de hiçbir yazı açıklama vs. yazmamışlar. Ne yapacağımı bilmiyorum arkadaşlar . Arada kaldım . Lütfen yardım edin . İTOPYA Bilgisayardan bana fayda yok . Bugün 12. gün ve bugün elime ulaştı. Israrla sormama rağmen gereken testleri yaptıklarını hiçbir sıkıntı olmayacağını söyledi telefondaki ilgili kişi. Format atmasını ben de biliyordum ama formatlık bir durum olmadığını ya da bios'un güncellemesiyle ilgili bir problem olmadığını ben de biliyordum. Ki anakartım da günceldi . Bunun dışında ekran kartının bios'unu güncellediklerini söylediler . Hiçbir faydası olmadı hatta daha da kötü oldu. Sizce ne yapmalıyım lütfen yardım edin yardımınıza ihtiyacım var. Donanım Arşivi kurucusuna sesleniyorum. Sizin YouTube'daki videonuz üzerine etkilendim ve satın aldım. Şu an muhattap bulamıyorum. Bana yardım ederse siz edersiniz. Lütfen bu rezalete engel olun. Etiketleyebilecek arkadaşlar yöneticileri ve Abdullah Bey'i etiketlerlerse çok sevinirim ...
 

Restorgen

80+ Bronze
Katılım
18 Mayıs 2020
Mesajlar
1,681
Dahası  
Reaksiyon skoru
1,038
İsim
Yusuf
Allah'a şükür son anda bu iğrenç firmadan PC almaktan kurtulup her zaman destek veren ilgilenen kargosu hızlı olan game garajdan aldım.
 

Redmental

80+ Gold
Katılım
6 Nisan 2020
Mesajlar
6,098
Dahası  
Reaksiyon skoru
6,182
Konum
Miklagård
İsim
RML
Tabii bulamazsın. 2 gün önce mağazaya gittim. Müşteri hizmetleri yan binada , orası nasıl bilmiyorum. Mağazaya kısıtlı kişi aldıkları için sırayla giriyorduk. Ben çok güzel bir zamanda gittim 5 kişi falan vardı ama biz çıkarken ana-baba günüydü dışarısı. Videolarda gördüğünüz çalışanlarla hem kapıda hem mağazada tatlı sohbetler ettik ve çok yardımcı oldular. Öyle yok egolular , ilgisizler lafları falan hikâye. Mesela biri DA-SİSTEM 2 almak istedi. Dışarıya çıkardılar. 20 dakika sonra teslim ettiler adama. Kasa arkasında montaj odası var ve şuan "yok" sattıkları için aşırı yoğun. Gecikmeler vs. normal yani. Enis Kirazoğlu'nun 1-2 videosunda görülen uzun sarı saçlı eleman kasada duruyordu ve montaj odasına sığmayan sistemler kasaya taşmıştı. Bana çok yardımcı oldu. Yani adamlara sövmeyin cidden aşırı yoğunlar. Ödeme konusunda da yardımcı oldular. Ben memnun kaldım. Ayrıca babamda çok sevdi. Yalnız üzüldüğüm tek nokta var , aklımda 3 monitör vardı hepsinin teşhir ürününü inceledim fakat stoklarda kalmamış. Sonraki gün stoklar yenilenecekmiş. 1 gün ile kaçırdım yani.
-
İçerideki atmosfer ve çalışanlar gayet iyi. İstanbulda iseniz üşengeçlik yapmayıp gidin görün ve işinizi mağazadan direkt halledin.
 

Redmental

80+ Gold
Katılım
6 Nisan 2020
Mesajlar
6,098
Dahası  
Reaksiyon skoru
6,182
Konum
Miklagård
İsim
RML
Katılım
11 Temmuz 2020
Mesajlar
43
Dahası  
Reaksiyon skoru
30
İsim
Onur Şentürk
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #9
Tabii bulamazsın. 2 gün önce mağazaya gittim. Müşteri hizmetleri yan binada , orası nasıl bilmiyorum. Mağazaya kısıtlı kişi aldıkları için sırayla giriyorduk. Ben çok güzel bir zamanda gittim 5 kişi falan vardı ama biz çıkarken ana-baba günüydü dışarısı. Videolarda gördüğünüz çalışanlarla hem kapıda hem mağazada tatlı sohbetler ettik ve çok yardımcı oldular. Öyle yok egolular , ilgisizler lafları falan hikâye. Mesela biri DA-SİSTEM 2 almak istedi. Dışarıya çıkardılar. 20 dakika sonra teslim ettiler adama. Kasa arkasında montaj odası var ve şuan "yok" sattıkları için aşırı yoğun. Gecikmeler vs. normal yani. Enis Kirazoğlu'nun 1-2 videosunda görülen uzun sarı saçlı eleman kasada duruyordu ve montaj odasına sığmayan sistemler kasaya taşmıştı. Bana çok yardımcı oldu. Yani adamlara sövmeyin cidden aşırı yoğunlar. Ödeme konusunda da yardımcı oldular. Ben memnun kaldım. Ayrıca babamda çok sevdi. Yalnız üzüldüğüm tek nokta var , aklımda 3 monitör vardı hepsinin teşhir ürününü inceledim fakat stoklarda kalmamış. Sonraki gün stoklar yenilenecekmiş. 1 gün ile kaçırdım yani.
-
İçerideki atmosfer ve çalışanlar gayet iyi. İstanbulda iseniz üşengeçlik yapmayıp gidin görün ve işinizi mağazadan direkt halledin.
Hocam Bursa'da yaşıyorum. Müşteri hizmetleriyle eğer bir gün muhattap olursanız umarım bu cevaplarınızı tekrardan okumak isterim. Öncelikle şunu belirtmek isterim ki İstanbulda yaşıyor olsam şu an şu saatte imkan varsa direkt giderim. Lakin uzağım. 12 gündür bilgisayarım yapılsın diye bekliyorum. Ne müşteri hizmetleri ilgileniyor. Ne gönderdikten sonra sorunum çözülmüş bir şekilde ürünümü alıyorum. İtopya Bilgisayarın ticareti parayı alana kadar mı ? Benim 2 yıl garantim var. Şu an ürünümü kullanamıyorum. Oyuna ya da render gibi işlerimi yapamıyorum. Eğer yoğunluk varsa bu yoğunluğa uygun çalışan almaları gerekir. Benim arızam ver suçum günahım ne benim ? Lütfen yardımcı olabilecek yorumlar yaparsanız sevinirim. Teşekkür ederim.
 

Restorgen

80+ Bronze
Katılım
18 Mayıs 2020
Mesajlar
1,681
Dahası  
Reaksiyon skoru
1,038
İsim
Yusuf
Aga çok fazla şikayet var. Ve bunların sadece %20 sini cozebiliyorlar.
 
Katılım
11 Temmuz 2020
Mesajlar
43
Dahası  
Reaksiyon skoru
30
İsim
Onur Şentürk
20.2.2 driver sürümünü indirmeyi denedin mi?
Hiçbir şey denemedim. Onlar kendileri yüklemişler zaten. Testten geçirdik vs vs. dediler. Hiçbir sıkıntı olmayacak dediler. Şu an ekran kartı güncel sürümü 20.5.1 ... Çok çaresizim ve sinirliyim abi ya çözülebilecek bir sorun değil bu ...
 

Redmental

80+ Gold
Katılım
6 Nisan 2020
Mesajlar
6,098
Dahası  
Reaksiyon skoru
6,182
Konum
Miklagård
İsim
RML
Hocam Bursa'da yaşıyorum. Müşteri hizmetleriyle eğer bir gün muhattap olursanız umarım bu cevaplarınızı tekrardan okumak isterim. Öncelikle şunu belirtmek isterim ki İstanbulda yaşıyor olsam şu an şu saatte imkan varsa direkt giderim. Lakin uzağım. 12 gündür bilgisayarım yapılsın diye bekliyorum. Ne müşteri hizmetleri ilgileniyor. Ne gönderdikten sonra sorunum çözülmüş bir şekilde ürünümü alıyorum. İtopya Bilgisayarın ticareti parayı alana kadar mı ? Benim 2 yıl garantim var. Şu an ürünümü kullanamıyorum. Oyuna ya da render gibi işlerimi yapamıyorum. Eğer yoğunluk varsa bu yoğunluğa uygun çalışan almaları gerekir. Benim arızam ver suçum günahım ne benim ? Lütfen yardımcı olabilecek yorumlar yaparsanız sevinirim. Teşekkür ederim.
Yakın zamanda yeni bir şube açmayı düşünüyorlarmış zaten. Olması gerektiği gibi. Yalnız sırf görün diye başa "Müşteri hizmetleri ek bina da ve orayı bilmiyorum." yazmıştım. Görmemişçesine yazmak ilginç.
 

RevDeisDou

80+ Titanium
Katılım
23 Mart 2020
Mesajlar
43,927
En İyi Cevap
17
Dahası  
Reaksiyon skoru
48,860
İsim
Rev D
İlgilendiği Kategoriler
Hepsi ;)
Hiçbir şey denemedim. Onlar kendileri yüklemişler zaten. Testten geçirdik vs vs. dediler. Hiçbir sıkıntı olmayacak dediler. Şu an ekran kartı güncel sürümü 20.5.1 ... Çok çaresizim ve sinirliyim abi ya çözülebilecek bir sorun değil bu ...
20.5.1 zaten sorun bi sürüm. 20.7.1 veya 20.2.2 deneyin. RX 590 kullanıcısı olarak en memnun kaldığım sürüm 20.2.2 oldu.
20.5.1 sürümünde biranda sistem donuyordu ve ekran gidiyor klavye ışıklarım sönüyordu.
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç      

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
904,042
Mesajlar
8,280,601
Üyeler
140,281
Son üye
lugyexs
Top Bottom