Neler Yeni

İtopya ekran kartı değişimi

NickName1

80+
Katılım
6 Kasım 2020
Mesajlar
72
Dahası  
Reaksiyon skoru
13
İsim
Burak şahi
İtopyadan 1660s almıştım bazı sorunları var göz falan kırpıyor. Bundan dolayı değişim isticem ama internet sitesinde bu ürün tek satılmamaktadır falan diyor veya nasıl değişim sağlıcam yardımcı olur musunuz
 

Agathon

80+ Silver
Katılım
26 Kasım 2020
Mesajlar
2,364
En İyi Cevap
2
İtopyadan 1660s almıştım bazı sorunları var göz falan kırpıyor. Bundan dolayı değişim isticem ama internet sitesinde bu ürün tek satılmamaktadır falan diyor veya nasıl değişim sağlıcam yardımcı olur musunuz
Dönüştürücü kullanıyor musun ?
 

haktanugur3

80+ Gold
Katılım
6 Haziran 2020
Mesajlar
7,497
En İyi Cevap
2
Dahası  
Reaksiyon skoru
4,536
İsim
Ahmet Haktan Uğur
Instagram
haktanugur3
Steam
haktanugur3
Twitter
haktanugur3
Discord
haktanugur3
Reddit
haktanugur3
Bu muhtemelen sizin monitör ve monitör kablonuz ile alakalıdır.
 

NickName1

80+
Katılım
6 Kasım 2020
Mesajlar
72
Dahası  
Reaksiyon skoru
13
İsim
Burak şahi
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #4

haktanugur3

80+ Gold
Katılım
6 Haziran 2020
Mesajlar
7,497
En İyi Cevap
2
Dahası  
Reaksiyon skoru
4,536
İsim
Ahmet Haktan Uğur
Instagram
haktanugur3
Steam
haktanugur3
Twitter
haktanugur3
Discord
haktanugur3
Reddit
haktanugur3
Hyr kullanmıyorum direk HDMI ile bağlı
Mesaj otomatik birleştirildi:


İyide bir çok forumda paylaşılmış bu konu bu sorunu yaşayan arkadaşların arasından çoğu 1660 s kullanıyormuş
O zaman itopyanın sitesinden yapabilirsiniz. Aynı şekilde itopyaya e-posta atarakda ulaşabilirsin.
Mesaj otomatik birleştirildi:

O zaman itopyanın sitesinden yapabilirsiniz. Aynı şekilde itopyaya e-posta atarakda ulaşabilirsin.
Buradan tüm bilgileri yazdım.
İADE PROSEDÜRÜ
itopya.com'da satışa sunulan tüm ürünler en az iki yıl süresince üretici/distribütör garantisi altındadır.

Ürününüz arızalanırsa garanti belgenizde yer alan servis hizmetlerini vermekle yükümlü olan firma size bu konuda destek olacaktır.
Montajı yapılmış sistemler kişiye özel hazırlandığından dolayı, ürünlerde bir sorun olmadığında iade/değişim yapılmamaktadır.

Üründe donanımsal bir sorun var ise bizim tarafımızdan veya yetkili servis tarafından test edilerek ve çıkartılacak rapora istinaden ürün iadesi veya yenisiyle değişimi gerçekleşmektedir.

Arıza durumu dışında iade edilmesini istediğiniz ürünlerin ambalajının ve tekrar satılabilirliğinin bozulmamış olması gerekir. İtopya.com olarak açıp kullanmış olduğunuz ürünleri başka bir müşterimize satmayı etik olarak görmediğimizden dolayı, monitör, notebook, işlemci, sarf malzeme, hijyen ürünleri (kulaklık) vs. ve buna benzer tüm ürünlerin kullanılmadan iade almak durumundayız.

Yazılım ürünlerinin (lisanslı) kesinlikle iadesi yapılmamaktadır.

Bu koşulları karşılayan iade işlemlerinizde mutlaka ve mutlaka faturanın 2 (iki) nüshasıyla beraber bize ürünü yollayabilirsiniz. Kargo bilgileri için 0850 259 26 96 numaralı müşteri hizmetlerimiz ile iletişime geçmeniz gerekmektedir.

444 00 33 numaralı telefondan veya UPS web sitesindeki Kurye İsteyin sayfasından adresinize kurye çağırarak size 0850 259 26 96 numaralı müşteri hizmetlerimizden verilen referans numarası ile ürünlerinizi tarafımıza ücretsiz olarak gönderebilirsiniz.

MESAFELİ SATIŞ

Tüketici, yalnızca mesafeli satışlarda (Telefon ve internet üzerinden yapılan satışlar) 6502 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkındaki Kanun ve Mesafeli Sözleşmelere Dair Yönetmelik gereği, hiçbir gerekçe göstermeksizin ve cezai şart ödemeksizin satın almış olduğu ürünü, teslim aldığı tarihten itibaren 14 gün içerisinde, ön bilgilendirme formunda ve sözleşme metninde yazılı olan usule uyarak iade edebilir veya değiştirebilir. Cayma bildirimi tarafımıza ulaştığı tarihten itibaren 20 gün içerisinde, ürüne herhangi bir hasar verilmemesi ve eksiksiz teslim edilmesi şartıyla, tercihinize göre ürünü iade alarak bedelini tarafınıza ödemeyi veya ürün bedeli kadar alışveriş kuponu vermeyi taahhüt ederiz. Ticari veya mesleki amaçlarla hareket eden tüzel kişi ve / veya kişiler cayma hakkından ve cayma hakkından doğan hiçbir haktan faydalanamaz.

Cayma bildirimini 0850 259 26 96 numaralı çağrı merkezimizi arayarak veya [email protected] adresine yazılı bildirimde bulunarak yapabilirsiniz.

AYIPLI ÜRÜNLER

Ayıplı mal, tüketiciye teslimi anında, taraflarca kararlaştırılmış olan örnek ya da modele uygun olmaması ya da objektif olarak sahip olması gereken özellikleri taşımaması nedeniyle sözleşmeye aykırı olan maldır.

Ambalajında, etiketinde, tanıtma ve kullanma kılavuzunda, internet portalında ya da reklam ve ilanlarında yer alan özelliklerinden bir veya birden fazlasını taşımayan; satıcı tarafından bildirilen veya teknik düzenlemesinde tespit edilen niteliğe aykırı olan; muadili olan malların kullanım amacını karşılamayan, tüketicinin makul olarak beklediği faydaları azaltan veya ortadan kaldıran maddi, hukuki veya ekonomik eksiklikler içeren mallar da ayıplı olarak kabul edilir.

Sözleşmeye konu olan malın, sözleşmede kararlaştırılan süre içinde teslim edilmemesi veya montajının satıcı tarafından veya onun sorumluluğu altında gerçekleştirildiği durumlarda gereği gibi monte edilmemesi sözleşmeye aykırı ifa olarak değerlendirilir. Malın montajının tüketici tarafından yapılmasının öngörüldüğü hâllerde, montaj talimatındaki yanlışlık veya eksiklik nedeniyle montaj hatalı yapılmışsa, sözleşmeye aykırı ifa söz konusu olur.

Üretici veya ithalatçılar, ürettikleri veya ithal ettikleri mallar için Bakanlıkça belirlenen kullanım ömrü süresince, satış sonrası bakım ve onarım hizmetlerini sağlamak zorundadır.

Ayıplı malın tespiti halinde alıcı;
a) Satılanı geri vermeye hazır olduğunu bildirerek sözleşmeden dönme,
b) Satılanı alıkoyup ayıp oranında satış bedelinden indirim isteme,
c) Aşırı bir masraf gerektirmediği takdirde, bütün masrafları satıcıya ait olmak üzere satılanın ücretsiz onarılmasını isteme,
ç) İmkân varsa, satılanın ayıpsız bir misli ile değiştirilmesini isteme seçimlik haklarından birini kullanabilir.

Ücretsiz onarım veya malın ayıpsız misli ile değiştirilmesi hakları üretici veya ithalatçıya karşı da kullanılabilir.

Ücretsiz onarım veya malın ayıpsız misli ile değiştirilmesinin satıcı için orantısız güçlükleri beraberinde getirecek olması hâlinde tüketici, sözleşmeden dönme veya ayıp oranında bedelden indirim haklarından birini kullanabilir. Orantısızlığın tayininde malın ayıpsız değeri, ayıbın önemi ve diğer seçimlik haklara başvurmanın tüketici açısından sorun teşkil edip etmeyeceği gibi hususlar dikkate alınır.

Ücretsiz onarım veya malın ayıpsız misli ile değiştirilmesi haklarından birinin seçilmesi durumunda bu talebin satıcıya, üreticiye veya ithalatçıya yöneltilmesinden itibaren azami otuz iş günü içinde yerine getirilmesi zorunludur. Tüketicinin ücretsiz onarım talebi, yönetmelikte belirlenen azami tamir süresi içinde yerine getirilir.

Tüketicinin sözleşmeden dönme veya ayıp oranında bedelden indirim hakkını seçtiği durumlarda, ödemiş olduğu bedelin tümü veya bedelden yapılan indirim tutarı derhâl tüketiciye iade edilir.

Seçimlik hak kullanılacak ürünlerin aşağıdaki koşulları taşıması halinde işlemler 6502 Sayılı T.K.H.K. çerçevesinde belirtilen sürelerde sonuçlandırılacaktır.

- Ürünün ayıplı olduğunun tespiti,
- Bedel iadesi seçimlik hakkının kullanımı halinde;

Satılanı geri verme gereğince ürünün satın alındığı andaki gibi kusursuz ve eksiksiz olması,
Ürünle birlikte verilen hediyelerin, aksesuarların, yazılım cd'lerinin ve ürünü muhafaza etmeye yarayan orijinal korumalarının, kullanma kılavuzunun, garanti belgesinin ve genel olarak ürünün satıldığı tüm ekip, ekipmanları ile beraber teslim edilmesi.
Satış faturasının aslı.
Satışın (ticari gerçek kişi işletmesi ve ticari tüzel kişi) firma adına olması halinde iade faturası/serbest meslek makbuzu aslı.

İmkân varsa, satılanın ayıpsız bir misli ile değiştirilmesini isteme seçimlik hakkının kullanımı halinde, eğer imkan yok ise tüketici diğer seçimlik haklarını kullanabilir, bedel iadesi hakkı tercih edildiği durumda ise 2004 Sayılı İ.İ.K. 24. Madde gereğince ürünün satış faturasındaki bedeli iade edilir.

AYIPLI ÜRÜN KAPSAMI DIŞINDA KALAN DURUMLAR

Ayıplı ürün seçimlik hak kullanımı, kullanımdan kaynaklanan (kaza, kullanım kılavuzunda veya garanti belgesi üzerinde belirtilen garanti koşullarına aykırı kullanım, sıvı teması, güç ve akım durumları ve yıpranma vb.) nedenlerle oluşan halleri kapsamaz.

DVD, VCD (yazılım, oyun,) kulaklıklar (bluetooh, müzik, v.b.), sarf malzemeleri (yazıcı kartuşu, toneri, kağıdı, CD, DVD medya v.b.), harici, dahili, sabit ya da taşınabilir bellekler, bakım ürünleri, telif hakları kapsamında bulunan fikri ve sınai hak içeren her türlü ürün ve hizmette, seçimlik hak kullanım işlemleri imalatçı-üretici/ithalatçı firma veya yetkili servisler tarafından düzenlenmiş ve ürünün ayıplı olduğunu belgeleyen yetkili servis raporu karşılığında gerçekleştirilecektir.

FATURAYI TACİR OLARAK KESTİRMEK

Faturanızı (ticari gerçek kişi işletmesi ve ticari tüzel kişi) firma adına kestirmiş iseniz, Kanun tarafından tüketicilere sağlanan korumalardan yararlanamazsınız.
Üretici firmanın onayladığı bazı özel durumlarda istisnai olarak iade gerçekleştirilmektedir. Bu tamamıyla müşteri memnuniyeti kapsamında üretici firma onayıyla yapılan istisnai bir durumdur.
Bu hallerde iade faturasını veya serbest meslek makbuzu aslını getirmeyi unutmayınız. Anılan evrakların getirilmemesi halinde yasal zorunluluktan dolayı maalesef işlemler gerçekleştirilememektedir.
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç      

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
894,729
Mesajlar
8,207,236
Üyeler
138,396
Son üye
borann20
Top Bottom