Neler Yeni

İtopya’dan berbat bir alışveriş deneyimi

JrFuKi.

80+ Bronze
Katılım
23 Mart 2022
Mesajlar
618
İtopya dan hazır sistem siparişi verdim .Verdikten sonra siz değerli arkadaşların fikirlerine sundum psu ve ram gibi değişiklikler yaparak daha güzel olacağını belirtmeniz üzere aynı gün değişiklik yapmak için iptal etmeye çalıştım fakat site üzerinde herhangi bir ekle çıkar veya iptal butonu olmayınca müşteri hizmetlerini aradım .
-Ürünün fiyatını arttıracak şekilde değişiklik yapacağını söyleyince hazır sistem olmuyor dediler.
- O zaman iptal edelim dedim .Ürün size gelince iade edersiniz dediler .Ürün bana 8 günde gelecek ,gelir gelmez iade etsem 3 günde onlara ulaşacak, 7 iş gününde iade onayı kontrol edilecek ,onay sonrası 10 iş günü içinde bankaya iade iadesi olacak .
-Ürün zaten sizde aracı bir siteden almadım sizden aldım ,direk oradayken iade kodu oluşturup iade etmiş yapın dememe rağmen ısrarla olmaz diyorlar.
-O zaman üzerinde ekleyeceklerimi değiştirip gönderin dediğimde onada hayır dediler .
-Kartta limit sorunum yok ,dedim alacağımı alayım iade 1 ayı bulacak zaten fakat bu seferde aynı üyelikten aynı ürün siparişi diye sipariş diye sistem 2. Ürün diye müsade etmiyor .
-Başta sipariş oluşturma kısmındayken benim bu ısrarlarıma karşı kargoya verildi bugün dediler .Oysa bir takip no su bile yok .Sözde 7 montaj günüyken bir anda kargoya verilmiş oldu .Kargo takip no ulaşınca yalan söyleyip söylemediklerini paylaşırım .
Hayatımda bu kadar berbat bir firma ve işi zorlaştıran firma görmedim, şu saatten insanları zora koşmaktan başka bir şey yapmıyorlar kargoyu dahi almayacağım iade edeceğim .
-Ayrıca tekrar aradığımda daha sadece faturası oluşturulan ürün ben bu şekilde söyleyince birden kargo verildi dediler umarım yalan söylemiyorlar sistemde herhangi bir takip no su vb .de yok .
Donanım haber arşivine olan güvenliğimden alışveriş yapmıştım daha da yapmam budan sonra bu şekilde alacak arkadaşlar dikkat etsinler hizmet bu şekilde ilerliyor .
 

Ekler

  • IMG_6755.png
    IMG_6755.png
    201.7 KB · Hit: 155
Son düzenleme:

marceline_27

80+ Bronze
Katılım
25 Ağustos 2022
Mesajlar
1,523
Dahası  
Reaksiyon skoru
768
İsim
Fatih Ayhan
Donanım haber arşivine olan güvenliğimden alışveriş yapmıştım
Donanım arşivi itopyanın verdiği hizmetten sorumlu değil. Sadece işbirliği yaparak sistem çıkaran iki ayrı şirket. Olası bir yanlış anlaşılmayı bu şekilde gidermek isterim.

Bu konu hakkında haklısınız sitede direk iptal seçeneği olmaması başlı başına en büyük sorunlardan biri zaten. Bu tarz firmaların neredeyse hepsi böyle bunda da bi gariplik var en azından 1-2 tanesi hizmette iyi olur ama hiçbiri iyi değil süreç nasıl işliyorsa bunun yönetimini yapamıyorlar. Arada kaybedilen zamanda neredeyse 1 ay. Koskoca neredeyse 30 gün çöpe gidiyor..
 

JrFuKi.

80+ Bronze
Katılım
23 Mart 2022
Mesajlar
618
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #3
Donanım arşivi itopyanın verdiği hizmetten sorumlu değil. Sadece işbirliği yaparak sistem çıkaran iki ayrı şirket. Olası bir yanlış anlaşılmayı bu şekilde gidermek isterim.

Bu konu hakkında haklısınız sitede direk iptal seçeneği olmaması başlı başına en büyük sorunlardan biri zaten. Bu tarz firmaların neredeyse hepsi böyle bunda da bi gariplik var en azından 1-2 tanesi hizmette iyi olur ama hiçbiri iyi değil süreç nasıl işliyorsa bunun yönetimini yapamıyorlar. Arada kaybedilen zamanda neredeyse 1 ay. Koskoca neredeyse 30 gün çöpe gidiyor..
Başta belirttiğiniz gibi donanım arşivi üzerinden prim kasarak satış yapabiliyorlar zaten .Bu forum olmasa benim gibi kişiler hep yanlış ürünler alarak sorun yaşayacaktı bu anlamdan forum harika zaten.

tam 1 aya yakın bir süreç yaşatacaklar hayır her şekilde iade olacak kendileri de ürünü yolda zebil edecekler bu kadar akıl tutulması nasıl olur anlamış değilim
 

Yusufx

80+ Gold
Katılım
22 Ağustos 2021
Mesajlar
7,164
Dahası  
Reaksiyon skoru
4,192
İsim
Yusuf
İlgilendiği Kategoriler
İç donanımlar , Toplama Bilgisayar Tavsiye
Şaka gibi
 

lebron23

80+ Bronze
Katılım
1 Ekim 2023
Mesajlar
830
İtopya dan hazır sistem siparişi verdim .Verdikten sonra siz değerli arkadaşların fikirlerine sundum psu ve ram gibi değişiklikler yaparak daha güzel olacağını belirtmeniz üzere aynı gün değişiklik yapmak için iptal etmeye çalıştım fakat site üzerinde herhangi bir ekle çıkar veya iptal butonu olmayınca müşteri hizmetlerini aradım .
-Ürünün fiyatını arttıracak şekilde değişiklik yapacağını söyleyince hazır sistem olmuyor dediler.
- O zaman iptal edelim dedim .Ürün size gelince iade edersiniz dediler .Ürün bana 8 günde gelecek ,gelir gelmez iade etsem 3 günde onlara ulaşacak, 7 iş gününde iade onayı kontrol edilecek ,onay sonrası 10 iş günü içinde bankaya iade iadesi olacak .
-Ürün zaten sizde aracı bir siteden almadım sizden aldım ,direk oradayken iade kodu oluşturup iade etmiş yapın dememe rağmen ısrarla olmaz diyorlar.
-O zaman üzerinde ekleyeceklerimi değiştirip gönderin dediğimde onada hayır dediler .
-Kartta limit sorunum yok ,dedim alacağımı alayım iade 1 ayı bulacak zaten fakat bu seferde aynı üyelikten aynı ürün siparişi diye sipariş diye sistem 2. Ürün diye müsade etmiyor .
-Başta sipariş oluşturma kısmındayken benim bu ısrarlarıma karşı kargoya verildi bugün dediler .Oysa bir takip no su bile yok .Sözde 7 montaj günüyken bir anda kargoya verilmiş oldu .Kargo takip no ulaşınca yalan söyleyip söylemediklerini paylaşırım .
Hayatımda bu kadar berbat bir firma ve işi zorlaştıran firma görmedim, şu saatten insanları zora koşmaktan başka bir şey yapmıyorlar kargoyu dahi almayacağım iade edeceğim .
-Ayrıca tekrar aradığımda daha sadece faturası oluşturulan ürün ben bu şekilde söyleyince birden kargo verildi dediler umarım yalan söylemiyorlar sistemde herhangi bir takip no su vb .de yok .
Donanım haber arşivine olan güvenliğimden alışveriş yapmıştım daha da yapmam budan sonra bu şekilde alacak arkadaşlar dikkat etsinler hizmet bu şekilde ilerliyor .
Bakın sipariş verirken 3-4 kere yazıyorlar. Sipariş verildikten sonra değiştirme yapılmaz diye. itopyayı hep gömüyorlar ama bakıyorsun hep bir falsolu işler.

Seni anlıyorum haklı bir isteğin var fakat bu tarz kurumsal firmalarda direkt iptal, kargoya verememe gibi durumlar olmuyor. Olursa çok evrak işi oluyor vs vs. Çalışanlar zaten düz çalışansa uğraşmak da istemiyor. Direkt ikinci siparişi vermek lazımdı, izin vermezse de yeni üyelik açabilirsin. Boşver canını sıkmaya değmez. Hakkını yemezler ama süreci gereksiz uzatabilirler.
 

JrFuKi.

80+ Bronze
Katılım
23 Mart 2022
Mesajlar
618
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #6
Bakın sipariş verirken 3-4 kere yazıyorlar. Sipariş verildikten sonra değiştirme yapılmaz diye. itopyayı hep gömüyorlar ama bakıyorsun hep bir falsolu işler.
sipariş verdik .İptal edemiyorsun .İptal hani iptal etme hakkı vazgeçmek caymak nasıl anlatayım başka burada sorun zaten iptal edememek .Hani iptal edip 10 gün banka iadesi beklesem yine sorun yok .Firma iptal etmek yerine iptal edeceğimi bile bile hazırlamak istiyor ,sonra kargoya vermek istiyor ,sonra iade olacağını bile bile gönderiyor ve iade kısmını başlatıyor anlatabildim umarım
 

lebron23

80+ Bronze
Katılım
1 Ekim 2023
Mesajlar
830
Dostum sipariş verdik .İptal edemiyorsun .İptal hani iptal etme hakkı vazgeçmek caymak nasıl anlatayım başka burada sorun zaten iptal edememek .Hani iptal edip 10 gün banka iadesi beklesem yine sorun yok .Firma iptal etmek yerine iptal edeceğimi bile bile hazırlamak istiyor ,sonra kargoya vermek istiyor ,sonra iade olacağını bile bile gönderiyor ve iade kısmını başlatıyor anlatabildim umarım
Mesajı güncellemiştim, düşmemiş
 

Yusufx

80+ Gold
Katılım
22 Ağustos 2021
Mesajlar
7,164
Dahası  
Reaksiyon skoru
4,192
İsim
Yusuf
İlgilendiği Kategoriler
İç donanımlar , Toplama Bilgisayar Tavsiye
Bakın sipariş verirken 3-4 kere yazıyorlar. Sipariş verildikten sonra değiştirme yapılmaz diye. itopyayı hep gömüyorlar ama bakıyorsun hep bir falsolu işler.

Seni anlıyorum haklı bir isteğin var fakat bu tarz kurumsal firmalarda direkt iptal, kargoya verememe gibi durumlar olmuyor. Olursa çok evrak işi oluyor vs vs. Çalışanlar zaten düz çalışansa uğraşmak da istemiyor. Direkt ikinci siparişi vermek lazımdı, izin vermezse de yeni üyelik açabilirsin. Boşver canını sıkmaya değmez. Hakkını yemezler ama süreci gereksiz uzatabilirler.
Ama daha yeni sipariş vermiş mesela Hepsiburada veya n11 de çok oldu birsey aldım daha hazirlaniliyordaydi direk iptal başvurusu yolladım kabul ediyorlar bitiyor arkadaşa öyle bir seçenek bırakılmamış
 

JrFuKi.

80+ Bronze
Katılım
23 Mart 2022
Mesajlar
618
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #9
Bakın sipariş verirken 3-4 kere yazıyorlar. Sipariş verildikten sonra değiştirme yapılmaz diye. itopyayı hep gömüyorlar ama bakıyorsun hep bir falsolu işler.

Seni anlıyorum haklı bir isteğin var fakat bu tarz kurumsal firmalarda direkt iptal, kargoya verememe gibi durumlar olmuyor. Olursa çok evrak işi oluyor vs vs. Çalışanlar zaten düz çalışansa uğraşmak da istemiyor. Direkt ikinci siparişi vermek lazımdı, izin vermezse de yeni üyelik açabilirsin. Boşver canını sıkmaya değmez. Hakkını yemezler ama süreci gereksiz uzatabilirler.
2.kısımda söylediğiniz gibi iptal edememek can sıkıcı .Hadi maddi gücüm var 2. Yi sipariş edeyim diyorum beni tekrar üyelik açmaya zorluyor .Bu bile başlı başına saçma değil mi ? Niye buradan alışveriş yapayım ki bir daha . Sistemi aracı bir site üzerinden alsam hak verirdim ama zaten kendi siteleri üzerinden satın alıyorum bu kadar aciz gibi davranmalarına gerek yok tüm yetki ellerinde değil mi
Mesaj otomatik birleştirildi:

Ama daha yeni sipariş vermiş mesela Hepsiburada veya n11 de çok oldu birsey aldım daha hazirlaniliyordaydi direk iptal başvurusu yolladım kabul ediyorlar bitiyor arkadaşa öyle bir seçenek bırakılmamış
Kesinlikle ,örnek vermek gerekirse incehesap gecelerinden 3 parça ürün aldım . 1 tanesinden vazgeçip iptal ettim .İptal edildi 10 iş gününde bankama iade oldu. Burada en ufak sorun yok .Olmadı gerektiği gibi fakat itopya acı bir deneyim oldu
 

JrFuKi.

80+ Bronze
Katılım
23 Mart 2022
Mesajlar
618
Yaşamadım, umarım kimse yaşamaz. Sinir bozucu bir durum.
Dün sipariş verdim bugün kargoya verildi dediler sistem bakıyorum adıma kargo çıkışı yok iptal etmemek için bu şekilde mi geçiştirdiler göreceğiz akşama kadar belli olur
 

Akhiore

80+ Bronze
Katılım
4 Ağustos 2022
Mesajlar
1,345
Dahası  
Reaksiyon skoru
566
İsim
Oğuzhan Aktaş
İlgilendiği Kategoriler
Sıcak fırsatlar
Genelde Türkiyedeki çoğu firma böyle ama itopya gibi sini görmedim bende hazır sistem almıştım eve geldi ekran kartını taktım heyecanlı heyecanlı deniyorum bastım ekran gelmedi sonra mağazaya götürdüm baksınlar diye baktı denedi fln e ekran kartı bozuk dedim ne olacak mağazada stok var yenisini verin gideyim yok olmaz ekran kartı garantiye gidecek kontrol edecekler onlar yenisini verin derse vereceğiz dediler yani ben aldığım sistemi 25 gün sonra kullanabilmiştim hadi 1 gün kullansam bozulsa anlarım daha kutudan çıkmış sıfır ürün birde sözde test edip gönderiyorlar
 

lebron23

80+ Bronze
Katılım
1 Ekim 2023
Mesajlar
830
Ama daha yeni sipariş vermiş mesela Hepsiburada veya n11 de çok oldu birsey aldım daha hazirlaniliyordaydi direk iptal başvurusu yolladım kabul ediyorlar bitiyor arkadaşa öyle bir seçenek bırakılmamış
Hocam biliyorum. İptal EDİLEBİLMESİ lazım ama olanı söylüyorum.
 
Top Bottom