Krnc
80+
- Katılım
- 4 Ocak 2021
- Mesajlar
- 10
Dahası
- Reaksiyon skoru
- 4
- İsim
- Murat Sezer
İnce hesap üzerinden satın almış olduğum ve garanti süreci devam eden ürünümün kulaklık pedlerinin zaman aşımıyla eskimesi üzerine tekrar belirtiyorum " garanti süreci devam eden" ürünüm hakkında ticket atarak kulaklık pedlerimin zamanla eskidiğini ve değişimini talep ettiğimi söyledim. Aldığım cevap ise bir hayli komikti. 5$ + KDV ücret ödemesiyle ped gönderimi yapabiliriz cevabını aldım. Sizlere sorum garanti kapsamının dışına çıkmak " kırmak kablonun kopması ve bilimum kullanıcı hatalarıdır" ama burada benim bi hatam olduğunu düşünmüyorum? Sizce konunun üzerine gitmelimiyim yoksa amaaan diyip salmalı mıyım?