paiden
80+
- Katılım
- 2 Aralık 2023
- Mesajlar
- 17
Dahası
- Reaksiyon skoru
- 5
- İsim
- Aryen Diktaş
Amazon'dan telefon satın aldım. Kargo firmasını görünce kalbim tekledi. Biliyorum başıma gelecekleri. Bir önceki Amazon siparişimde ne zile basıldı ne arandım fakat teslim edilmiş gözüküyordu. Müşteri temsilcisi ürünü "bizzat" aldığımı söyledi. Meğer benim haberim yokmuş. Markete giderken apartman kapısının önünde buldum kargomu. Fırlatıp kaçmış sanırım. Firma bugün 2 de 2 yaptı ve yine zile basmadı. 2 kez 0 216 numaralı telefondan arandım fakat şüpheli numara olarak gösterdiği için açmadım. Bir kargo firması nasıl zile basmaz ben onu anlamadım. Sitelerinde "zile basma" kutucuğu tikli de değil. Bari seçenek olarak koymayın opsiyonel değil zaten her türlü basmıyor. Bir daha Amazon'dan alışveriş yapmam ve gerekirse 100 TL fazla vereyim. Lakin zaten kolay gelsinin Google yorumlarına bakarsanız insanlar benim gibi Amazon'dan nefret etmiş. Nasıl hala çalışmaya devam ediyorlar akıl almaz. Bir daha bu kargo firması ile çalışan firmayı asla tercih etmeyeceğim. Bugüne kadar tek sıkıntı yaşatmayan bir HepsiJet ve Yurtiçi Kargo var. Helal olsun onlara.