Emoabee
80+
- Katılım
- 27 Ocak 2022
- Mesajlar
- 7
Dahası
- Reaksiyon skoru
- 0
- İsim
- Emirhan
- Bütçe
- 10000
Merhaba 28.06.2021 yılında Acer nitro 5 an515-43 model laptopumu Kaskoya göndermiştim Tuş takımı ve sarj almıyor diye Sadece tuş takımını değiştirdiler 40 tl ücret alıp yolladılar. Bilgisayarı 1 2 ay öyle kullandıktan sonra yine sarj almama sorunları başladı öyle bıraktım yeni sarj adaptörü vs aldım yine bir şey değişmedi 2gün önce teknik servise gönderdim bügün aradım durumu nedir diye dedilerki laptopunuzun anakartı değişicek ücret 10 bin 86 lira daha önceden laptopunuz açılmış dediler ben kaskodan bahsettim kasko bizi ilgilendirmez dediler anakartın üzerinde 1 vida tutuyor dediler ben şunu anlamadım garanti kapsamından çıkmak içinmi dedi yoksa gerçekten böyle birşeymi vardı direk kaskoyu aradım 28.06.2021 de size göndermiştim böyle böyle sorunları çıktı tekrar teknik servise gönderdiğimde anakartın yandığın söylediler ve 1 tane vida tuttuğunu söylediler dedim adam garanti kapsamından çıkmak için pahalı olduğu için böyle dedikerlini söyledi şimdi ben kaskoya göndericem tekrar acaba ilgilenirlermi kaskoya daha önceden gönderdiğim için esktra ücret alırlarmı gerçekten 10 milyar vermek istemiyorum yeni cihaz parası yardımcı olabilirseniz teşekkür ederim