Neler Yeni

Lastikcim.com Üretim Hatalı Lastik Gönderdi

Letho

80+
Katılım
24 Mart 2020
Mesajlar
97
Dahası  
Reaksiyon skoru
31
Konum
Zonguldak
İsim
Harun Sıvacı
İlgilendiği Kategoriler
Donanımlar, Sıcak Fırsatlar
Instagram
harunsivaci
Steam
harunsivaci
Discord
Letho#7004
Lastikcim.com üzerinden aldığım Sava Intensa uhp 2 lastiklerin dördünün de tabanında üretim hatası çıktı. Lastikler balans tutmuyor 5 kere balans yapıldı. 250₺ balans ücreti sürekli cebimden gitti ve en son lastikpark'a gittim ve lastiklerin tabanında üretim hatası olduğunu söylediler. Lastikcim firmasına anlaşmalı olduğu lastikpark firması ile irtibata geçilmesi ve lastiklerde üretim hatası olduğunu söylenmesi bunun üzerine fotoğraf ve videolar gösterilmesi üzerine firma lastikleri göndermemi test yapılması gerektiğini talep ediyor. Başka lastiğimin olmadığını söylüyorum lastikleri gönderirsem arabayı 2-3 hafta jant üzerinde nerede muhafaza edeceğim diyorum. Bana sorunumu çözmek ve mağduriyetimi bir nebze çözmek değil de tekrar lastik alın size indirim yaparız gibi komik tekliflerde bulunuyorlar. Mağduriyet üzerine mağduriyet yaşıyorum. 2023 üretim diye 9. Ayda aldığım lastikleri 2023 3. Haftası üretim 1. Ay lastik göndermişler. Hem cebime 5 balans ücreti zarar verdi hem lastiklerim balans tutmuyor kaza riski var ve şu an tekrar lastik alacak durumda da değilim. Üstelik burda şikayetim var diye şikayetimi geri çekmemi aksi takdirde hiçbir işlem yapamayacaklarını dile getirdiler. Zaten siz müşterinin mağduriyetini giderip hatanızı telafi etseydiniz her müşteri şikayetini geri çeker merak etmeyin. Siz hem suçlu hem güçlü tavrını takınıyorsunuz müşteriye karşı. Her firma sorun yaşayana kadar iyidir önemli olan müşteri mağdur olduğunda takınılacak tavırdan belli olur firmanın kalitesi. Siz müşteriye değer veren bir firma değilsiniz. Lastik firmasının bayisine veya anlaşmalı olduğunuz iş yaptığınız lastik firmaları ile benim sorunumu çok rahatlıkla çözebilirsiniz kimse kimseyi dolandırmıyor. O firmalarda lastikleri test edip size üretim hatası olduğunu teyit edebilir ki ettilerde siz yedek lastiklerimin olmadığını ve lastikleri gönderemeyeceğimi söylediğim için işi yokuşa sürmeyi olaydan sıyrılmayı amaçlıyorsunuz. Başımın gözümün sadakası olsun. Bir tık fazla para ödeyin karşınızda somut olarak size destek verecek bir firmanız olsun. Yoksa lastiklerde oluşabilecek en ufak kusurda bile bu senaryoları yaşayacaksınız. Yeni lastik alın diyecekler ve (isterseniz size indirimli satabiliriz) diye de ekleyecekler. Sonra lastiği bize gönderin 20 iş günü bekleyin az zorlarsanız 1 haftada çözeriz falanda diyecekler merak etmeyin. Tabi o sırada siz yolda kaldığınızla lastikçi ye ödediğiniz parayla kalacaksınız.



Konu ile alakalı görsel ve videolar şikayetvar şikayetimde eklidir.

https://www.sikayetvar.com/lastikcim/lastikcimcom-hatali-lastik-gonderdi
 

Nyrxia

80+ Bronze
Katılım
13 Kasım 2021
Mesajlar
765
Dahası  
Reaksiyon skoru
497
İsim
Ahmet
Lastikcim.com üzerinden aldığım Sava Intensa uhp 2 lastiklerin dördünün de tabanında üretim hatası çıktı. Lastikler balans tutmuyor 5 kere balans yapıldı. 250₺ balans ücreti sürekli cebimden gitti ve en son lastikpark'a gittim ve lastiklerin tabanında üretim hatası olduğunu söylediler. Lastikcim firmasına anlaşmalı olduğu lastikpark firması ile irtibata geçilmesi ve lastiklerde üretim hatası olduğunu söylenmesi bunun üzerine fotoğraf ve videolar gösterilmesi üzerine firma lastikleri göndermemi test yapılması gerektiğini talep ediyor. Başka lastiğimin olmadığını söylüyorum lastikleri gönderirsem arabayı 2-3 hafta jant üzerinde nerede muhafaza edeceğim diyorum. Bana sorunumu çözmek ve mağduriyetimi bir nebze çözmek değil de tekrar lastik alın size indirim yaparız gibi komik tekliflerde bulunuyorlar. Mağduriyet üzerine mağduriyet yaşıyorum. 2023 üretim diye 9. Ayda aldığım lastikleri 2023 3. Haftası üretim 1. Ay lastik göndermişler. Hem cebime 5 balans ücreti zarar verdi hem lastiklerim balans tutmuyor kaza riski var ve şu an tekrar lastik alacak durumda da değilim. Üstelik burda şikayetim var diye şikayetimi geri çekmemi aksi takdirde hiçbir işlem yapamayacaklarını dile getirdiler. Zaten siz müşterinin mağduriyetini giderip hatanızı telafi etseydiniz her müşteri şikayetini geri çeker merak etmeyin. Siz hem suçlu hem güçlü tavrını takınıyorsunuz müşteriye karşı. Her firma sorun yaşayana kadar iyidir önemli olan müşteri mağdur olduğunda takınılacak tavırdan belli olur firmanın kalitesi. Siz müşteriye değer veren bir firma değilsiniz. Lastik firmasının bayisine veya anlaşmalı olduğunuz iş yaptığınız lastik firmaları ile benim sorunumu çok rahatlıkla çözebilirsiniz kimse kimseyi dolandırmıyor. O firmalarda lastikleri test edip size üretim hatası olduğunu teyit edebilir ki ettilerde siz yedek lastiklerimin olmadığını ve lastikleri gönderemeyeceğimi söylediğim için işi yokuşa sürmeyi olaydan sıyrılmayı amaçlıyorsunuz. Başımın gözümün sadakası olsun. Bir tık fazla para ödeyin karşınızda somut olarak size destek verecek bir firmanız olsun. Yoksa lastiklerde oluşabilecek en ufak kusurda bile bu senaryoları yaşayacaksınız. Yeni lastik alın diyecekler ve (isterseniz size indirimli satabiliriz) diye de ekleyecekler. Sonra lastiği bize gönderin 20 iş günü bekleyin az zorlarsanız 1 haftada çözeriz falanda diyecekler merak etmeyin. Tabi o sırada siz yolda kaldığınızla lastikçi ye ödediğiniz parayla kalacaksınız.



Konu ile alakalı görsel ve videolar şikayetvar şikayetimde eklidir.

https://www.sikayetvar.com/lastikcim/lastikcimcom-hatali-lastik-gonderdi
Gemileri yakacaksın vereceksin mahkemeye maddi manevi ne zararın varsa çatır çatır isteyeceksin bilirkişi raporuyla. Öyle tüketici mahkemesi falanda değil yani. Allah sabır versin.
 
Top Bottom