Neler yeni

Logitech G213 Prodigy Rgb vs Hydra R6 Full Color RGB LED Gaming Pro Red Switch

blentpge

80+ Bronze
Katılım
6 Nisan 2020
Mesajlar
661
Dahası  
Reaksiyon skoru
301
İsim
bülent
arkadaşlar sizce hangisini almak daha mantıklı? artıları eksileri söylermisiniz. aşağıya linklerini bırakıyorum.

 

Beyfendiiii6

80+ Titanium
Katılım
6 Nisan 2020
Mesajlar
22,177
Dahası  
Reaksiyon skoru
17,484
İsim
Batuhan ege
Mekanik takintin yoksa g213 tercih ederim
 

lşık

80+ Gold
Katılım
23 Mart 2020
Mesajlar
7,017
En İyi Cevap
11
arkadaşlar sizce hangisini almak daha mantıklı? artıları eksileri söylermisiniz. aşağıya linklerini bırakıyorum.

Mekanik takıntın yoksa g213 öneririm çok hoş bir klavyedir
 

crazyreign

👺🗿
Moderatör
Katılım
25 Mart 2020
Mesajlar
27,859
En İyi Cevap
78
Dahası  
Reaksiyon skoru
38,153
Yaş
18
Konum
Cinayet Büro
Biri mekanik diğer ise değil. Ben olsam Hydra R6 alırdım ancak bilmen gereken şöyle bir şey var klavyenin keycap'leri çok hızlı çıkabiliyor ve kırılabiliyor. Switch basmama sorunu falan da olabiliyor. En azından kendi deneyimlediğim kadarı ile böyle. Klavyeye çok sert davranmayacaksan bir şey olmaz. Aklında bulunsun diye söyledim.
 

blentpge

80+ Bronze
Katılım
6 Nisan 2020
Mesajlar
661
Dahası  
Reaksiyon skoru
301
İsim
bülent
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #6
Biri mekanik diğer ise değil. Ben olsam Hydra R6 alırdım ancak bilmen gereken şöyle bir şey var klavyenin keycap'leri çok hızlı çıkabiliyor ve kırılabiliyor. Switch basmama sorunu falan da olabiliyor. En azından kendi deneyimlediğim kadarı ile böyle. Klavyeye çok sert davranmayacaksan bir şey olmaz. Aklında bulunsun diye söyledim.
mekaniktemi, böyle bir skntı var
Mesaj otomatik birleştirildi:

Mekanik takıntın yoksa g213 öneririm çok hoş bir klavyedir
daha önce laptop kullandım hep. yani mekanık ve plastik farkını bilmıyorum
 

crazyreign

👺🗿
Moderatör
Katılım
25 Mart 2020
Mesajlar
27,859
En İyi Cevap
78
Dahası  
Reaksiyon skoru
38,153
Yaş
18
Konum
Cinayet Büro
mekaniktemi, böyle bir skntı var
Hayır, klavyenin kendi sorunu. Ben başka klavyeler kullanıp keycap kırılması olsun switch bozulması olsun yaşayan çok az gördüm. Yaşayanların genellikle elindeki klavyeler kaliteli olmuyor, ondan.
 

blentpge

80+ Bronze
Katılım
6 Nisan 2020
Mesajlar
661
Dahası  
Reaksiyon skoru
301
İsim
bülent
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #8
Hayır, klavyenin kendi sorunu. Ben başka klavyeler kullanıp keycap kırılması olsun switch bozulması olsun yaşayan çok az gördüm. Yaşayanların genellikle elindeki klavyeler kaliteli olmuyor, ondan.
yani hydra r6 alırsam bu sorunu yasayacagmımı söyluyorsun
 

arminus

80+
Katılım
19 Nisan 2020
Mesajlar
418
Dahası  
Reaksiyon skoru
169
İsim
Batuhan Ziyagil
Logitech G213 Prodigy RGB kullanıyorum. Gayet kaliteli bir klavye yalnız mekanik değil. Üstüne birde bendeki USB girişi sorunlu çok çabuk çıkıyor. Lolde sinirlendim masaya yavaşça vurdum hemen çıktı. Masam hareketli birazcık sağlam değil en ufak harekette çıkıyor. Bende bi çözüm buldum ama sadece benim masaya uygun yani dikkat et.
 

blentpge

80+ Bronze
Katılım
6 Nisan 2020
Mesajlar
661
Dahası  
Reaksiyon skoru
301
İsim
bülent
Logitech G213 Prodigy RGB kullanıyorum. Gayet kaliteli bir klavye yalnız mekanik değil. Üstüne birde bendeki USB girişi sorunlu çok çabuk çıkıyor. Lolde sinirlendim masaya yavaşça vurdum hemen çıktı. Masam hareketli birazcık sağlam değil en ufak harekette çıkıyor. Bende bi çözüm buldum ama sadece benim masaya uygun yani dikkat et.
hydra r6 siparişiş verdm ya zaten saol genede bilgi için
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

SON KONULAR

   

Forum istatistikleri

Konular
479,053
Mesajlar
4,748,192
Üyeler
72,129
Son üye
Taha58
Top Bottom