Neler Yeni

Yardım Logitech g512 carbon çift tıkalama sorunu

Katılım
31 Ekim 2020
Mesajlar
1,820
İlk önce attığım linkten sağ altta sohbet sekmesi çıkacak oradan ilgili adımları takip ederek canlı desteğe bağlan. Oradan veya mail yolu ile dönüş yapacaklar. Logitechten gelen cevaba göre ya kendileri destek sağlar ya da itopyaya yönlendirirler. Önce logiteche yaz dememin sebebi eğer destek verirlerse itopyadan daha hızlı yardımcı olurlar.
Yanlış anlamayın ama Logitech'te nerden aldıysanız orayak irtibata geçin diyor tecrübe ile sabit + 1.5 2 ay sürüyor adam akıllı cevap vermeleri Türkçe destek yok vs vs en mantıklı ve hızlı çözüm hafta içi müşteri temsilcisini arayip yeriniz uzaksa ücretsiz kargo kodu alıp servise göndermek.
 

mm33

80+ Bronze
Katılım
23 Ekim 2020
Mesajlar
879
Dahası  
Reaksiyon skoru
406
İsim
Mert Otacı
Yanlış anlamayın ama Logitech'te nerden aldıysanız orayak irtibata geçin diyor tecrübe ile sabit + 1.5 2 ay sürüyor adam akıllı cevap vermeleri Türkçe destek yok vs vs en mantıklı ve hızlı çözüm hafta içi müşteri temsilcisini arayip yeriniz uzaksa ücretsiz kargo kodu alıp servise göndermek.
Hocam salı'ya kadar cevap gelmezse o sekilde yaparım zaten keşke direk gönderebileceğimiz bir adres olsaydı...
 
Katılım
31 Ekim 2020
Mesajlar
1,820
Hocam salı'ya kadar cevap gelmezse o sekilde yaparım zaten keşke direk gönderebileceğimiz bir adres olsaydı...
Yarın itopyayi arayın iade kodu alın gönderin en hızlı yöntem bu bilginiz olsun
 
  • Beğen
Reaksiyonlar: mm33

Birol Azak

80+ Bronze
Katılım
23 Mart 2020
Mesajlar
1,904
Dahası  
Reaksiyon skoru
986
İsim
Birol azak
Logitech'e 3-4 defa mesaj attım garanti hakkında ,canlı destekten yazınca hemen cevap veriyorlardı sonra mail atmaları 4-5 gün sürüyordu
 
  • Beğen
Reaksiyonlar: mm33

mm33

80+ Bronze
Katılım
23 Ekim 2020
Mesajlar
879
Dahası  
Reaksiyon skoru
406
İsim
Mert Otacı
Yarın itopyayi arayın iade kodu alın gönderin en hızlı yöntem bu bilginiz olsun
En hızlı seçenek bu görünüyor hocam bu şekilde yaparım muhtemelen.
Mesaj otomatik birleştirildi:

Logitech'e 3-4 defa mesaj attım garanti hakkında ,canlı destekten yazınca hemen cevap veriyorlardı sonra mail atmaları 4-5 gün sürüyordu
O zaman en iyisi itopya ile iletişime geçmek
 
Katılım
31 Ekim 2020
Mesajlar
1,820
En hızlı seçenek bu görünüyor hocam bu şekilde yaparım muhtemelen.
Mesaj otomatik birleştirildi:


O zaman en iyisi itopya ile iletişime geçmek
Klavye ile ilgili bende sorun yaşadım w tuşu d tuşunda sorunlar vardı anında iade kodu verdiler ücretsiz göndermem için bende gönderdim.
 

mm33

80+ Bronze
Katılım
23 Ekim 2020
Mesajlar
879
Dahası  
Reaksiyon skoru
406
İsim
Mert Otacı

mm33

80+ Bronze
Katılım
23 Ekim 2020
Mesajlar
879
Dahası  
Reaksiyon skoru
406
İsim
Mert Otacı

bythmn

80+ Gold
Katılım
5 Mayıs 2020
Mesajlar
7,981
En İyi Cevap
1
Yanlış anlamayın ama Logitech'te nerden aldıysanız orayak irtibata geçin diyor tecrübe ile sabit + 1.5 2 ay sürüyor adam akıllı cevap vermeleri Türkçe destek yok vs vs en mantıklı ve hızlı çözüm hafta içi müşteri temsilcisini arayip yeriniz uzaksa ücretsiz kargo kodu alıp servise göndermek.
1.5-2 ay mı? Son 2 ay içinde bir fare bir klavye için işlem yaptım. 2 gün iletişim sürdü 3. gün de iki ürünün de yenisini gönderdiler. Bir hafta içinde de Hollanda'dan çıkan ürünler bana ulaştı. Ben açıkçası sadece bu yüzden ekipmanlarımı logitech tercih ediyorum. Bu biraz iletişim kaynaklı biraz da size yazan temsilcinin tavrına bağlı bir durum. Bazı temsilciler direkt yardımcı olabiliyorken bazıları da aldığın yerle iletişime geç falan diyip konuyu kapatabiliyor. Sizin adınıza üzüldüm ben şahsen çok memnunum servislerinden.
 

mm33

80+ Bronze
Katılım
23 Ekim 2020
Mesajlar
879
Dahası  
Reaksiyon skoru
406
İsim
Mert Otacı
1.5-2 ay mı? Son 2 ay içinde bir fare bir klavye için işlem yaptım. 2 gün iletişim sürdü 3. gün de iki ürünün de yenisini gönderdiler. Bir hafta içinde de Hollanda'dan çıkan ürünler bana ulaştı. Ben açıkçası sadece bu yüzden ekipmanlarımı logitech tercih ediyorum. Bu biraz iletişim kaynaklı biraz da size yazan temsilcinin tavrına bağlı bir durum. Bazı temsilciler direkt yardımcı olabiliyorken bazıları da aldığın yerle iletişime geç falan diyip konuyu kapatabiliyor. Sizin adınıza üzüldüm ben şahsen çok memnunum servislerinden.
Benden mail talep ettiler :(
 

bythmn

80+ Gold
Katılım
5 Mayıs 2020
Mesajlar
7,981
En İyi Cevap
1
Benden mail talep ettiler :(
Sorun değil. Benden de mail talep etmişlerdi. Bu biraz şans açıkçası hocam. Önemli olan size yazacak temsilcinin tavrı. Ama üründeki sorun biraz küçük olduğu için itopyaya yönlendirmeleri muhtemel.
 

mm33

80+ Bronze
Katılım
23 Ekim 2020
Mesajlar
879
Dahası  
Reaksiyon skoru
406
İsim
Mert Otacı
Sorun değil. Benden de mail talep etmişlerdi. Bu biraz şans açıkçası hocam. Önemli olan size yazacak temsilcinin tavrı. Ama üründeki sorun biraz küçük olduğu için itopyaya yönlendirmeleri muhtemel.
Kısmet artık hocam bekleyecem biraz mail gelmesini buradan sonuç yazarım herkese yardımcı olması adına.
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç      

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,034,106
Mesajlar
9,319,291
Üyeler
163,946
Son üye
barmaley02
Top Bottom