Neler Yeni

Yardım LoL oynarken 1 Saniye Lag Sorunu

jackarmis

80+
Katılım
4 Ocak 2022
Mesajlar
87
Çaresiz kaldığım için böyle bir başlık attım. Cidden çözenin ibanına 100 TL atacağım. Mod arkadaşlar yasak ise bu kısmı silebilir. Hatta mod arkadaşlarda yardımcı olursa sevinirim. Detaylı yazacağım ki net anlaşılayım. Sorunuma gelir isek,

LoL oynamak için giriyorum ve 2-3 maçta hiçbir sorun yokken 4. maçla beraber 1 SANİYE LAG başlıyor. Bu sırada ne oyunda ping artışı var, ne internet hızımda düşme var, ne internetimde kopma var, ne speedtest üzerinden yapılan ping de sorun var. Yani her şey sorunsuz. Bu durum son 15-20 gündür böyle. Kafayı yemek üzereyim. Müşteri hizmetlerini aradığımda her şeyin yolunda olduğunu söylüyorlar. Modemimi bile değiştiler. Riot'a ticket attığımda ise bana internetimde %100 paket kaybı olduğunu söylüyor. Bu yüzden oluyormuş. Ben bunu Kablonet'e söylediğimde paket kaybının ne olduğunu bile bilmiyorlar, her şey yolunda diyorlar. Önemli bir nokta ise benim internetimde 4 yıl önce de %100 paket kaybı vardı ve 4 yıldır sorunsuz oynuyordum. Sorunun bu olduğunu sanmıyorum. Eğer sorun cidden bu ise bu paket kaybını nasıl çözeceğim? Ethernet kablom 9 yıllık, acaba ondan mı oluyor diye yeni modemin kutusundan çıkan ethernet kablosunu taktım fakat yine sorun çözülmedi.

Daha 30 dakika önce oynadığım oyunun videosunu aşağıya bırakıyorum ki sorunumu görüp net şekilde anlayın. YİNELİYORUM: ilk 2-3 maçta hiçbir sorun yok, 4 maçla beraber bu lag sorunu başlıyor. Ve West sunucusuyla alakası yok, aynı sorun TR'de de var.

 

Matt Murdock

80+ Gold
Katılım
1 Ocak 2022
Mesajlar
6,446
Dahası  
Reaksiyon skoru
4,472
İsim
Oğuz

DerratiX

80+ Platinum
Katılım
30 Ocak 2022
Mesajlar
19,573
En İyi Cevap
1
Dahası  
Reaksiyon skoru
13,535
Konum
Ankara
İsim
Eren
İlgilendiği Kategoriler
karışık
Instagram
@sshintori
Steam
shiori
Discord
poxy_
Paket kaybınız var mı diye bakmak isterseniz CMD'ye ping www.google.net -t yazıp bakabilirsiniz. CTRL +C ile durduruluyor. 30-35 dakika açık kalsa siz oyunu oynarken yeterli.
 

Mehmet Yılmaz

Vitreus
Yönetici
Katılım
23 Mart 2020
Mesajlar
29,102
En İyi Cevap
15
Dahası  
Reaksiyon skoru
68,866
Konum
Ankara
İsim
Mehmet Yılmaz
İlgilendiği Kategoriler
Ekran Kartları ve İnternet Servis Sağlayıcıları
Epic Games
DreamRS
Discord
mehmet_yilmaz
%100 Paket kaybı olduğunu söyledi Riot destek ekibi. Pingplotter üzerinden 2 ip'ye test yaptırdılar.
%100 paket kaybı değil o olay. En sonuncu sunucuya gidince %100 görünüyor paket kaybı, herkeste öyle. RIOT destek ekibi yine bildiğimiz gibi...
 

jackarmis

80+
Katılım
4 Ocak 2022
Mesajlar
87
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #6
Hız testini paylaşabilir misin ?
https://www.nperf.com/tr/
Bir sorun yok.
net.png

Mesaj otomatik birleştirildi:

%100 paket kaybı değil o olay. En sonuncu sunucuya gidince %100 görünüyor paket kaybı, herkeste öyle. RIOT destek ekibi yine bildiğimiz gibi...
Anlamadım, napmak gerek yani?
 

n7cati

80+ Silver
Katılım
15 Ekim 2022
Mesajlar
4,755
Dahası  
Reaksiyon skoru
2,186
İsim
Necati

Matt Murdock

80+ Gold
Katılım
1 Ocak 2022
Mesajlar
6,446
Dahası  
Reaksiyon skoru
4,472
İsim
Oğuz
Paket kaybı gibi bir durum olduğunu sanmıyorum. Sorun büyük ihtimal oyunla alakalı.
 

ThEagles

80+ Bronze
Katılım
20 Temmuz 2022
Mesajlar
804
Dahası  
Reaksiyon skoru
327
İsim
Berk
CMD üzerinden tracert testi yapabilir misin? Örn; tracert (boşluk) (lol'un server ip adresi) sonrasında enter'a bas. Bakalım loss var mı.
 

Matt Murdock

80+ Gold
Katılım
1 Ocak 2022
Mesajlar
6,446
Dahası  
Reaksiyon skoru
4,472
İsim
Oğuz
Alakası yok. Neden sadece ben de var o zaman?
Destek Ekibi'nin klasik çözüm sunma cevabı, çözemeyecekler çünkü. Ayrıca sadece sende yoktur, yaşayan çok kişi vardır. Tek Lol'de mi sorun yaşıyorsun ?
 

jackarmis

80+
Katılım
4 Ocak 2022
Mesajlar
87
CMD üzerinden tracert testi yapabilir misin? Örn; tracert (boşluk) (lol'un server ip adresi) sonrasında enter'a bas. Bakalım loss var mı.
Destek Ekibi'nin klasik çözüm sunma cevabı, çözemeyecekler çünkü. Ayrıca sadece sende yoktur, yaşayan çok kişi vardır. Tek Lol'de mi sorun yaşıyorsun ?
Beyler kendi yaptığım testte %100 paket kaybı görünüyor. Kendi yaptığım testte hala neyi sorguluyorsunuz anlamadım ben. Kırıcı bir şey söylüyorsam özür dilerim. Testte %100 paket kaybı olduğu görünüyor diyorum, adam hala yok öyle bir şey yazıyor. Anlam veremedim pek.
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç      

SON KONULAR

Çevrim içi yöneticiler

  • B1L0
    Hayırlı forumlar

Forum istatistikleri

Konular
1,016,398
Mesajlar
9,179,021
Üyeler
161,042
Son üye
trkbyzc
Top Bottom